Alleen voor mij en de mijnen hoor. De rest moet maar zienquote:Op maandag 12 juli 2010 09:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Please, doe me een lol en vergeet de muggen.
Nou! idd zeg.quote:Op maandag 12 juli 2010 09:38 schreef simmu het volgende:
hmz. naar het schijnt krijgen wij hier vanmiddag afkoeling in de vorm van noodweer..... sterkte aan de campeerders dan maar!
Beetje onverantwoordelijk...quote:Op maandag 12 juli 2010 09:43 schreef simmu het volgende:
erger nog; het is ook de opening van de drentse fietsvierdaagse. de arme stakkerds! fietsen door het onweer in het bos. *ril*
ja he. en toch zie ik ze er voor aan om alles gewoon door te laten gaan. soms gaan ze hier als gekken (je wil niet weten hoe ze hier rijden!)quote:
noord oost Brabant, maar plaatselijk, 10 km verderop is er niks geweest. Dit was zaterdagavond overigensquote:Op maandag 12 juli 2010 09:52 schreef simmu het volgende:
waar is dat? (noord, oost, zuid west of centraal)
Ff mijn schoonouders sms-en danquote:Op maandag 12 juli 2010 09:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
noord oost Brabant, maar plaatselijk, 10 km verderop is er niks geweest. Dit was zaterdagavond overigens
In Eindhoven was alleen een klein buitje naar wat ik heb begrepen van een neefquote:Op maandag 12 juli 2010 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ff mijn schoonouders sms-en dandie zijn sinds zaterdag ergens naast Eindhoven aan het kamperen
![]()
die hagelsteen! Dan snap ik ook dat je dak een poffertjespan is geworden.
Zou op zich wel lekker zijn. Als het hier droog blijft. En dan is natuurlijk de vraag: to speeltuin or not to speeltuin?quote:Op maandag 12 juli 2010 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De kust wordt weer eens overgeslagen... Ik hoop op een beetje verkoeling.. Maar het lijkt den haag voorbij te gaan... Mn was staat wel buiten, misschien ook wel goed.
jaquote:
Ik denk dat we wel iets krijgen, maar niet de onweerbuien die het oosten op lijken te trekken.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja
Ik hoop dat het droog blijft, net de buitenboel aan de voorkant gezeemd....
Ik denk dat mijn inner-viswijf ook volledig los zou zijn gegaanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat iemand dat doet.Maar ik geloof dat mijn inner-viswijf zich daar prima mee zou redden.
de mijne ook!!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn inner-viswijf ook volledig los zou zijn gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |