ik ook niet, ik heb er 3 kwartier over gedaan, en Ian doet er volgens mij echt maar 10 minuten overquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef mijsje het volgende:
[..]
denk je dat hij niet eens z'n eigen opmerkingen kan maken? heeft hij jou daarbij nodig?![]()
knap kutkabouter, ik kon niet zien dat je hem zelf had gemaakt... ik neem mijn woorden terug!
(daarbij ben ik niet zo handig, dus ik blijf nog lekker in de lange rij staan...)
Hij kan het vast ook wel zelf, dankjewel!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef mijsje het volgende:
[..]
denk je dat hij niet eens z'n eigen opmerkingen kan maken? heeft hij jou daarbij nodig?![]()
knap kutkabouter, ik kon niet zien dat je hem zelf had gemaakt... ik neem mijn woorden terug!
(daarbij ben ik niet zo handig, dus ik blijf nog lekker in de lange rij staan...)
Wat.. geen snowboard?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:14 schreef Furdinand het volgende:
ik zag dat er nog geen stier getekend isi'll be the first please
Mee aanmoedigtquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef octopussy het volgende:
Nog even een aanmoediging voor Ian_nick![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef vosss het volgende:
Als je er eentje voor mij kan maken gebaseerd op mijn huidige icoontje?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:18 schreef o.us het volgende:
Hoi, ik wil er een alsjeblieft. Neem een kijkje in mijn fotoboek, zie je meteen hoe ik er uit zie. Zou het fijn vinden als je er eentje maakte op basis van de onderste foto. Waar ik met mijn lippen getuit sta en met mijn zwarte cap.Gaat je dat lukken?
[ afbeelding ]
Nieuwe UI ragequote:Op woensdag 14 juli 2010 13:14 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hee Ian kan jij een Zweedse chick voor mij tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |