Die eten juist de muggen opquote:Op zondag 11 juli 2010 02:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
Idem hier.
Heerlijk het raam open nu en geen mug te zien of ze moeten via de badkamer (als de deur open gaat) via de gang naar mijn kamer vliegen.. maar verder geen gezoem.![]()
Wel spinnen. Van die vieze zwarte.
Preciesquote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
Balen, maarja je lichaam past zich aan/went aan je leefomgeving he.
Ik ook, kiep/kantelramen, die kunnen of helemaal open of alleen aan de bovenkant, ik heb hem helemaal open gedaan, de hor er in geplakt en nu is het gewoon dicht, kunnen die van jou dan alleen maar van boven open? Wat zonde dan....quote:Op zondag 11 juli 2010 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb van die kantelramen die naar binnen gaan, dus dat werkt helaas niet, wél geprobeerd met van die plakhorren van de Blokker, maar dat was geen succes dus dan maar gewoon potdichtEr zullen nu overigens meer muggen actief zijn ivm de vochtigheidsgraad die de buien teweeg hebben gebracht
Hmm, jakkes, vieze zwarte spinnen heb ik hier nog niet gezien gelukkig, die komen ook niet 4 hoog, gewone kruisspinnen wel.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:20 schreef Franneh het volgende:
[..]
Idem hier.
Heerlijk het raam open nu en geen mug te zien of ze moeten via de badkamer (als de deur open gaat) via de gang naar mijn kamer vliegen.. maar verder geen gezoem.![]()
Wel spinnen. Van die vieze zwarte.
Hor kan er wel in maar dan sluit het raam niet goed meer en op een gegeven moment gaat die plakstrip loslaten en zit de hor niet goed dus moet je weer corrigeren etc.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook, kiep/kantelramen, die kunnen of helemaal open of alleen aan de bovenkant, ik heb hem helemaal open gedaan, de hor er in geplakt en nu is het gewoon dicht, kunnen die van jou dan alleen maar van boven open? Wat zonde dan....
Ik stond vannacht nog even in de tuin en toen zag ik het ligbed.. had wel de neiging om gewoon daar de nacht te gaan slapen.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:24 schreef Pino112 het volgende:
Het is gewoon te warm op mn kamer om te gaan slapen![]()
Tot nu toe geen last van.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hor kan er wel in maar dan sluit het raam niet goed meer en op een gegeven moment gaat die plakstrip loslaten en zit de hor niet goed dus moet je weer corrigeren etc.
Ook bij slecht weer (regen, wind) gaat de boel op de een of andere manier los en werkt de plakrand ook niet meer echt goed
Okay, komtie... http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op zondag 11 juli 2010 02:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik stond vannacht nog even in de tuin en toen zag ik het ligbed.. had wel de neiging om gewoon daar de nacht te gaan slapen.
Toch maar het matras gekozen.. en gewoon de koelmat van mijn huisdieren gejat (die gebruiken hem toch niet)..
Droog & stil hier.. stuur eens een bui deze kant op.
Neequote:Op zondag 11 juli 2010 02:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Okay, komtie... http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Zwolle -> Purmerend gaat moeilijk denk ikquote:Op zondag 11 juli 2010 02:26 schreef Franneh het volgende:
[..]
Droog & stil hier.. stuur eens een bui deze kant op.
Trusten! Ik ga zo ook een poging wagen denk ik...quote:Op zondag 11 juli 2010 02:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik geloof het wel voor nu. ik ben pitten...als dat lukt :p
Laat maar, klopt ook geen hout van zie ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:40 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ook niet? Of ben ik nu zo blond![]()
MarkoAlmelo: Slaapze
Ach het is laatquote:Op zondag 11 juli 2010 02:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat maar, klopt ook geen hout van zie ik.*sjucht* het begint hier gewoon weer te donderen....
En er kan nog meer bij! http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:
Geen idee, ik heb alle stekkers overal uit iegquote:Op zondag 11 juli 2010 02:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm. t gaat toch best hard hier. we hebben een schotel op het dak staan (onder het hoogste punt) en hij is afgekoppeld, kan er dano nog wat fout gaan?
Niet met je apperatuur, schotel kan wel stuk ben ik bang.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm. t gaat toch best hard hier. we hebben een schotel op het dak staan (onder het hoogste punt) en hij is afgekoppeld, kan er dano nog wat fout gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |