Jonge, je weet niet wat je te wachten staat.... Het gaat spoken!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
T klinkt best wel eng dat het hier pas nu begint
Ik zit precies op de grens groningen-friesland-drenthe. Volgens de buienradar hebben wij dus midden in die dikke bui gezeten maar het ligt hier net iets hoger dan de omgeving rondom waardoor buien vaak nét langs ons heen trekken. Ik kon eerder vanavond toen het nog wat lichter was in de verte wel zien dat het tekeer ging maar hier valt het allemaal vies tegen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vaag is dat, heb het idee dat er plaatselijk grote verschillen zijn.![]()
Ohnee, de schuilkelder in!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
T klinkt best wel eng dat het hier pas nu begint
Ga dan maar snel weer slapen, want er is niks aan de handquote:Op zondag 11 juli 2010 02:05 schreef Logician het volgende:
Net wakker geworden vam gerommel, kijk even op de buienradar app en schrik me kapot, wat een strook!!!
Goh wat zonde, idd, een verhoging kan het mooi langs trekken....quote:Op zondag 11 juli 2010 02:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zit precies op de grens groningen-friesland-drenthe. Volgens de buienradar hebben wij dus midden in die dikke bui gezeten maar het ligt hier net iets hoger dan de omgeving rondom waardoor buien vaak nét langs ons heen trekken. Ik kon eerder vanavond toen het nog wat lichter was in de verte wel zien dat het tekeer ging maar hier valt het allemaal vies tegen.
Hier idd ook weer windstil.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Overigens is het hier binnen nu 27.5C en windstil
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Als ik buiten had staan spugen had het meer zin gehad voor de tuin.
Het ligt gewoon aan Groningen zelf (en ook een beetje aan de instanties)quote:Op zondag 11 juli 2010 02:06 schreef kahaarin het volgende:
ken je dat kleine AH winkeltje aan het water? Daar kan ik naar spugen vanaf het balkon.
Oh, sorry, dacht ik...quote:Op zondag 11 juli 2010 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Overigens is het hier binnen nu 27.5C en windstil, lijkt erop dat er geen onweer meer komt, het was ook te verwaarlozen, een paar doffe klappen en wat buitjes
@kahaarin: ik ging nog niet slapen, maar thnx
Ik hoop het.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goh wat zonde, idd, een verhoging kan het mooi langs trekken....
Ik zit aan de Hoornseplas, ken je dat kleine AH winkeltje aan het water? Daar kan ik naar spugen vanaf het balkon.
Het begint hier nu weer lekker te regenen en weerlichten misschien krijg je er nu wat van mee, volgens dit kan het niet missen: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1&bliksem=1
Lol, is een heel gangbare uitdrukking hoor!quote:Op zondag 11 juli 2010 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Het ligt gewoon aan Groningen zelf (en ook een beetje aan de instanties)
Moet haast wel toch? Kijk nou eens hoe die bui loopt.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Mooi plekje zo bij het water.
quote:Op zondag 11 juli 2010 02:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Het ligt gewoon aan Groningen zelf (en ook een beetje aan de instanties)
No problem!quote:Op zondag 11 juli 2010 02:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, sorry, dacht ik...Ik kan niet slapen met dit weer, jij ook niet?
Hor! Echt, een fantastische uitvinding!quote:Op zondag 11 juli 2010 02:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
No problem!
Ik heb geen last van de hitte in mijn slaapkamer, ben er inmiddels aan gewend en bovendien slaap ik ook nog met het raam dicht ivm muggen, dus gelukkig gaat dat vrij goed
Net toen het regende waaide het ook eventjes maar te kort om alles goed door te luchten helaas
Ah okay, mooie omgeving.quote:
Ik heb van die kantelramen die naar binnen gaan, dus dat werkt helaas niet, wél geprobeerd met van die plakhorren van de Blokker, maar dat was geen succes dus dan maar gewoon potdichtquote:Op zondag 11 juli 2010 02:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hor! Echt, een fantastische uitvinding!Deze warmte wen ik nooit aan, ik hoop ook dat de bui zo over is en het koeler wordt.
[..]
Idem hier.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hor! Echt, een fantastische uitvinding!Deze warmte wen ik nooit aan, ik hoop ook dat de bui zo over is en het koeler wordt.
Balen, maarja je lichaam past zich aan/went aan je leefomgeving he.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb van die kantelramen die naar binnen gaan, dus dat werkt helaas niet, wél geprobeerd met van die plakhorren van de Blokker, maar dat was geen succes dus dan maar gewoon potdichtEr zullen nu overigens meer muggen actief zijn ivm de vochtigheidsgraad die de buien teweeg hebben gebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |