Nou nee, dat nou ook weer niet... Via het Noord-Oosten trekt het langzaam maar zeker weg. Maar Groningen en Drenthe krijgen de komende 2 uur nog wel wat nattigheid te verwerkenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat de motherload nog moet komen.
Lol, idd, het lijkt nu wel een lolly...?quote:
Dat denk ik ook, heel grappig om te zien dat het uitwaaiert als de relatief koele zee bereikt wordt.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou nee, dat nou ook weer niet... Via het Noord-Oosten trekt het langzaam maar zeker weg. Maar Groningen en Drenthe krijgen de komende 2 uur nog wel wat nattigheid te verwerken
Als je buienradar ziet, en er in zit...dan krijgt het oosten ook nog een beurt.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou nee, dat nou ook weer niet... Via het Noord-Oosten trekt het langzaam maar zeker weg. Maar Groningen en Drenthe krijgen de komende 2 uur nog wel wat nattigheid te verwerken
Drenthe valt bij mij ook onder het Oostenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:39 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Als je buienradar ziet, en er in zit...dan krijgt het oosten ook nog een beurt.
Heb ik niet gedaan, maar als jij je daar prettiger bij voelt gewoon doenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:41 schreef Futureone het volgende:
Hier gaat het ook beginnen! Achterhoek.
Is het verstandig om even de stekker uit de laptop te halen en de ventilator uit te zetten of hoeft dat niet?
Ventilator maakt weinig uit denk ik, misschien wel uit voorzorg de laptop eruit. Die kan toch op batterijen.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:41 schreef Futureone het volgende:
Is het verstandig om even de stekker uit de laptop te halen en de ventilator uit te zetten of hoeft dat niet?
Ik doe het zelf meestal niet, heb ook spanningsbeveiliging + in de meterkast zit ook een spanningslock maar als je er niet prettig bij voelt kan je beter de boel shutdownenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:41 schreef Futureone het volgende:
Alleen als je in een losstaande boerderij woont of wanneer er blikseminslagen in je straat zijn. Anders zijn er wel bliksemaflijders en zulks in de buurt.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:41 schreef Futureone het volgende:
Ja bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 juli 2010 01:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, het water wordt uit zee geschept oid?
Meestal merk je pas te laat als er blikseminslagen zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen als je in een losstaande boerderij woont of wanneer er blikseminslagen in je straat zijn. Anders zijn er wel bliksemaflijders en zulks in de buurt.
Twenteeequote:Op zondag 11 juli 2010 01:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen verblijfplaats.... *check profiel* Woonplaats: .....
Dat is waar, maar je merkt meestal wel dat het goed begint te spoken, dan haal ik de stekkers er pas uit, het jaaroverzicht van 2009, die mammatuswolken heb ik vanuit de woonkamer gemaakt, bij dat onweer heb ik de stekkers er uit gehaald, dat was niet mooi meer.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meestal merk je pas te laat als er blikseminslagen zijn.
Heb je die foto's nog?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je merkt meestal wel dat het goed begint te spoken, dan haal ik de stekkers er pas uit, het jaaroverzicht van 2009, die mammatuswolken heb ik vanuit de woonkamer gemaakt, bij dat onweer heb ik de stekkers er uit gehaald, dat was niet mooi meer.
Schopje TRUquote:Op zondag 11 juli 2010 01:43 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld![]()
They are coming for us!
afbeelding
In het jaaroverzich noodweer 25-26 mei, daar staat de mooiste: De Elementen - JAAROVERZICHT 2009quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wij (Almelo) gaan nog wel wat krijgen..daar ben ik van overtuigd als ik naar Buienradar kijk..
Ooh, faces in the storm...quote:Op zondag 11 juli 2010 01:43 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld![]()
They are coming for us!
[ [url=
Gat in de buurt van Groningen. Het heeft even flink geregend, ik heb drie flitsen gezien en 1 knal gehoord en dat was 't. Als ik buiten had staan spugen had het meer zin gehad voor de tuin.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen verblijfplaats.... *check profiel* Woonplaats: .....
Slaap lekkerquote:Op zondag 11 juli 2010 01:49 schreef Cassius het volgende:
Nah, ik ga eens slapen. Als het écht los gaat word ik toch wel weer wakker
Vaag is dat, heb het idee dat er plaatselijk grote verschillen zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gat in de buurt van Groningen. Het heeft even flink geregend, ik heb drie flitsen gezien en 1 knal gehoord en dat was 't. Als ik buiten had staan spugen had het meer zin gehad voor de tuin.
Trusten.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:49 schreef Cassius het volgende:
Nah, ik ga eens slapen. Als het écht los gaat word ik toch wel weer wakker
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik buiten had staan spugen had het meer zin gehad voor de tuin.
Dat probleem heb ik ook vaak met zequote:Op zondag 11 juli 2010 01:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Trusten.
Ik ga ook maar eens mijn nest in, volgens de thermostaat is het nog maar 23 graden binnen. Hoewel ik dat ding niet helemaal vertrouw.
Pas daar wel mee op hè, dat heeft ook invloed op de weersomstandighedenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik buiten had staan spugen had het meer zin gehad voor de tuin.
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Trusten.
Ik ga ook maar eens mijn nest in, volgens de thermostaat is het nog maar 23 graden binnen. Hoewel ik dat ding niet helemaal vertrouw.
Ja, misschien wel een goed plan. Maar het probleem is vooral dat hij minder in de wind (van ons balkon naar mijn raam op mijn kamer) hangt. Dus het geeft een vertekend beeld.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]Trusten, misschien eens een goede thermometer aanschaffen dan?
Waar is jouw hier?quote:
Thnx, trusten.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:57 schreef Papabear het volgende:
Het Noord-Oosten en Oosten, veel plezier gewenst! Het Zuiden en het Westen zijn afgekoeld en gaan slapen
![]()
Jammer dat ze daar geen rekening mee houden.... Slaap ze.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, misschien wel een goed plan. Maar het probleem is vooral dat hij minder in de wind (van ons balkon naar mijn raam op mijn kamer) hangt. Dus het geeft een vertekend beeld.
Waar = hier?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:57 schreef Papabear het volgende:
Het Noord-Oosten en Oosten, veel plezier gewenst! Het Zuiden en het Westen zijn afgekoeld en gaan slapen
![]()
Het Noorden zonder oosten ook gewoonquote:Op zondag 11 juli 2010 01:57 schreef Papabear het volgende:
![]()
Ik blijf op de achtergrond nog wel even meegenietenquote:Op zondag 11 juli 2010 01:58 schreef Franneh het volgende:
[..]
Het Noorden zonder oosten ook gewoon![]()
Nog een afhaker, sjongeTruste
Ach, Groningen was net weer een beetje kalm en begint vrolijk opnieuw...quote:Op zondag 11 juli 2010 01:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
T klinkt best wel eng dat het hier pas nu begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |