Truste!quote:Op zondag 11 juli 2010 02:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En er kan nog meer bij! http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik ga zo slapen, trusten allemaal,heb nog wel ergens oordoppen liggen.
Dit.quote:Op zondag 11 juli 2010 03:43 schreef DJKoster het volgende:
(Heerlijk, liggend in je eigen zweet wakker worden.. )
Dat valt nog vies tegen, er staat amper wind en het is alweer 20+.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:08 schreef Xebber het volgende:
Heerlijk om de frisse ochtendlucht nu door het huis te voelen stromen.
Het is hier ook alweer 25 graden... weinig verkoeling.quote:Op zondag 11 juli 2010 09:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat valt nog vies tegen, er staat amper wind en het is alweer 20+.
Dat was al elke wedstrijd van Nederland zoquote:Op zondag 11 juli 2010 10:46 schreef Franneh het volgende:
Buienradar heeft Nederland oranje gekleurd?
Oh! Ik heb dan ook nooit op buienradar gekeken met eerdere wedstrijden.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:47 schreef MassimO het volgende:
[..]
Dat was al elke wedstrijd van Nederland zo
Bron: 112 brabantquote:08-07-10 - Wegdek laat los door hitte
HELMOND - Waren de plekken in de regio waar zwaare asfaltschade door vorst was opgelopen afgelopen winter niet te tellen, vandaag was er forse schade aan het wegdek van de B270 bij Helmond. In de loop van de avond liet het asfalt van de linker rijstrook van de Europaweg spontaan los. Twee auto's botsten daardoor op elkaar. Vermoedelijk is het wegdek bezweken onder de enorme hitte van de afgelopen dagen. Hoe snel het wegdek hersteld kan worden is niet bekend.
Zijn mooie foto'squote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef marcel-o het volgende:
Bij deze:
inclusief de rare wolken vooraf aan het onweer. Het leek wel een borrelende kookpot,
Eerst een vreemde waaier
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En weer de vaker terugkomende nieuwe soort wolk met de deuken er in:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sommige bliksemfoto's zijn wat bewerkt omdat ze overbelicht/onderbelicht waren.
Nou, heb je al eens goed naar de planten gekeken buiten? Die zijn innig gelukkig lijkt welquote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Cassius het volgende:
Alweer 28 graden hier binnen, 't helpt ook allemaal niets he
Plaatselijk een bui, niet die strook van noodweer van gisteren.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef FoXje het volgende:
Maar, is er voor vanavond weer regen voorspeld ?
Echt wel, de planten in de tuin schreeuwen "dank uquote:Op zondag 11 juli 2010 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, heb je al eens goed naar de planten gekeken buiten? Die zijn innig gelukkig lijkt wel
Lol, de zon is nu bijna weg hier, zometeen alles open gooien en dan zal het wel lekker doorwaaien, ik vind het ook lekkerder nu.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:57 schreef eymey het volgende:
[..]
Echt wel, de planten in de tuin schreeuwen "dank u"
En ondanks dat de luchtvochtigheid wel iets hoger lijkt vind ik het nu stukken beter uit te houden dan gisteren. Hoewel, straks staat de zon vol in de tuin en op het raam van de woonkamer en dan wordt het waarschijnlijk wel weer wat slechter uit te houden
Ik ga er wel tussen staanquote:Op zondag 11 juli 2010 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, heb je al eens goed naar de planten gekeken buiten? Die zijn innig gelukkig lijkt wel
Het enige voordeel van het onweer.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef Stephan1237 het volgende:
De storm en onweer van zaterdagavond heeft ervoor gezorgd dat een optreden van Gerard Joling in Rhenen letterlijk in het water viel. De zanger en SBS-presentator moest zijn optreden staken, omdat “het podium door het water als een luchtkussen omhoog kwam“. Joling vertelde aan Shownieuws dat hij het behoorlijk benauwd kreeg van het weer. “Ik heb nog nooit zoveel onweer gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |