quote:FC Utrecht heeft doelman Michel Vorm op verlof gestuurd. De WK-ganger zou zich woensdag weer aansluiten bij de selectie van Ton du Chatinier, maar liet tijdens de huldiging van Oranje in Amsterdam weten dat niet te zien zitten.
De goalie had woensdag een onderhoud met coach Du Chatinier en technisch directeur Foeke Booy. 'Michel gaf aan mentaal vermoeid te zijn', vertelt Booy aan Voetbal International. 'Hij was moe van het continu scherp trainen met Oranje en het vele reizen.'
FC Utrecht speelt donderdag in de eigen Galgenwaard de heenwedstrijd tegen KF Tirana in de tweede voorronde van de Europa League. 'Khalid Sinouh staat in die wedstrijd onder de lat', vervolgt Booy. 'Hij krijgt de voorkeur boven Wesley de Ruiter omdat hij meer ervaring heeft.'
Eergisteren waren er 6.000 kaarten verkocht, ik reken dus ook op niet meer dan 10.000 man.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:42 schreef Stampie22 het volgende:
Benieuwd hoe druk het wordt, come on Utreg!
Dat krijg je met een minder aansprekende tegenstander he..plus het feit dat veel mensen waarschijnlijk nog op vakantie zijn..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eergisteren waren er 6.000 kaarten verkocht, ik reken dus ook op niet meer dan 10.000 man.
Dat laatste is denk ik nog de grootste reden, het is midden in het hoogseizoen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat krijg je met een minder aansprekende tegenstander he..plus het feit dat veel mensen waarschijnlijk nog op vakantie zijn..
Niet super ofzo, 0-0 tegen Litex Lovech, 0-2 tegen AA Gent, en 2-0 tegen Istanbul nogwat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef Toilutpaper het volgende:
Zou mooi zijn als Utrecht door kan gaan.. hoe hebben ze het in de voorbereiding gedaan?
2x gewonnen en 1 x gelijk tegen betere clubs als Tirana. Moet wel lukken idd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet super ofzo, 0-0 tegen Litex Lovech, 0-2 tegen AA Gent, en 2-0 tegen Istanbul nogwat.
Maar aangezien we exact hetzelfde team hebben als vorig jaar, met die Aussies erbij (waarvan Oar en Sarota bij de eerste 18 zitten), moet het toch wel kunnen ja.
1 keer verloren ook he, van Gent dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
2x gewonnen en 1 x gelijk tegen betere clubs als Tirana.
Ja idd.. moeten ze zelf het spel maken..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 keer verloren ook he, van Gent dus.
En ik ken dat hele Tirana verder niet, maar volgens Wouters en Vonk is het een counterploeg die met 10 man voor de goal liggen en loeren op 1 counter, dus dat is altijd lastig.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar aangezien we exact hetzelfde team hebben als vorig jaar moet het toch wel kunnen ja.
Ik verwacht/vrees een zeer moeizame wedstrijd. Utreg scoort lastig dus hoop niet dat het 0-0 blijft. We moeten in ieder geval niet te makkelijk denken over dit soort wedstrijden, zo vroeg in het seizoen. Herinner me een paar seizoenen geleden de intertoto-wedstrijd tegen Hammarby nog (uit 0-0, thuis 1-1)...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik ken dat hele Tirana verder niet, maar volgens Wouters en Vonk is het een counterploeg die met 10 man voor de goal liggen en loeren op 1 counter, dus dat is altijd lastig.
Hammarby zat toen middenin de competitie he.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht/vrees een zeer moeizame wedstrijd. Utreg scoort lastig dus hoop niet dat het 0-0 blijft. We moeten in ieder geval niet te makkelijk denken over dit soort wedstrijden, zo vroeg in het seizoen. Herinner me een paar seizoenen geleden de intertoto-wedstrijd tegen Hammarby nog (uit 0-0, thuis 1-1)...
Is er al bekend tegen wie we in de derde ronde kunnen spelen (de winnaar van het duel tussen ... en .... wordt de tegenstander) of wordt daar voor geloot?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht scoort lastig ? Heb je de PO's gemist afgelopen seizoen ?
Denk dat het wel goed gaat komen met goals dit jaar, zolang ze met een ruit op het middenveld blijven spelen zoals in de PO's.
ja en Driessen als commentator..quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:52 schreef Drassss het volgende:
Rtl Z gast als interviewer.... Dan weet je hoe pauperig deze pot wel niet is
Ik zal het even doorgevenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:12 schreef rubbereend het volgende:
Elke keer weer verbazingwekkend hoe slecht corners meestal worden genomen. Het is gewoon trainbaar. Elke dag ff 15 ballen oefenen en binnen no time leg je ze allemaal perfect neer.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef Happel het volgende:
Niet echt een boeiende wedstrijd tot nu toe. Zal het ook niet gaan worden, denk ik.
Dat heeft vooral te maken dat hij met sjaals van club staat te wapperen waar hij voor is. Dat hoeft geen probleem te zijn totdat hij het commentaar moet geven voor die clubs. Dan praat je wel andersquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef Wilskracht het volgende:
Grappig hoeveel mensen moeite hebben met Leo Driessen hebben terwijl hij drie voordelen heeft.
niet saai.
prettig stemgeluid
Je hoeft de wedstrijd niet te kijken want hij omschrijft precies wat er gebeurd.
Wat had je dan verwacht ? Aanvalsgolven over en weer ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef Happel het volgende:
Niet echt een boeiende wedstrijd tot nu toe. Zal het ook niet gaan worden, denk ik.
Prettig stemgeluid?? De meest irritante stem van alle commentatoren..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:20 schreef Wilskracht het volgende:
Grappig hoeveel mensen moeite hebben met Leo Driessen hebben terwijl hij drie voordelen heeft.
niet saai.
prettig stemgeluid
Je hoeft de wedstrijd niet te kijken want hij omschrijft precies wat er gebeurd.
Ron de Rijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prettig stemgeluid?? De meest irritante stem van alle commentatoren..
Ben voor Ajax maar ook bij de Ajax supporter is Leo Driessen niet populair.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken dat hij met sjaals van club staat te wapperen waar hij voor is. Dat hoeft geen probleem te zijn totdat hij het commentaar moet geven voor die clubs. Dan praat je wel anders
Arno Vermeulen.quote:
idd, zelfs Philip Kooke is nog prettiger om naar te luisteren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prettig stemgeluid?? De meest irritante stem van alle commentatoren..
Dat was hij eerst nog wel, maar toen is hij overgestapt naar AZquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ben voor Ajax maar ook bij de Ajax supporter is Leo Driessen niet populair.
Totaalvoetbal natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht ? Aanvalsgolven over en weer ?
Woeijjquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
idd, zelfs Philip Kooke is nog prettiger om naar te luisteren.
nouja minder irritant om naar te luisteren.
subtop eerste divisiequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Atteveld trouwens voor de wedstrijd ? Ik hoorde het niet goed.
Tirana bovenin het rechter rijtje in de eredivisie of in de eerste divisie ?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Atteveld trouwens voor de wedstrijd ? Ik hoorde het niet goed.
Tirana bovenin het rechter rijtje in de eredivisie of in de eerste divisie ?
quote:Ze zijn 3e geworden in Albanie, dus ze kunnen zeker wel goed voetballen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Utrecht wil maken ze er een monsterscore van..... maar heb niet het idee dat ze hard door willen drukken
quote:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:29 schreef Falco het volgende:
Wel lekker om eens een wedstrijd zonder vuvuzela's te horen/zien.
Heerlijk om het publiek weer te horen zingenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Moet er gewoon weer aan wennen.
Is elk jaar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Toppunt van komkommertijd dat ze dit uitzenden
Wedstrijd is amusanter dan de meeste wedstrijden van de groupsfase van de WK.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Toppunt van komkommertijd dat ze dit uitzenden
Ik denk dat hij ook Porto-Ajax doetquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef Drassss het volgende:
Ja Driessen die spelers van Tirana zijn slecht, daarom zit jij ook bij RTL....
Vrees het ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook Porto-Ajax doet
Hier kan de NOS wat van lerenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Zou me niks verbazen als er dalijk opeens een ticker onder in beeld verschijnt met beurskoersen...
WTF, hoeze zetten ze daar een kerel van RTL Z neer?
Had wel erger verwacht, Utreg speelt wel leuk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]ja alles is gewoon ellendig aan deze pot.
Met Mertens en van Wolfswinkel zijn dit heerlijk teams om tegen te spelen jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
Had wel erger verwacht, Utreg speelt wel leuk.
Omdat Genee op vakantie is en ze verder geen voetbal presentatoren meer in dienst hebben volgens mij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Zou me niks verbazen als er dalijk opeens een ticker onder in beeld verschijnt met beurskoersen...
WTF, hoeze zetten ze daar een kerel van RTL Z neer?
Het is een patjepeeër, die Leo Driessenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
Blijft lastig, verslaggevers die er meer van proberen te maken dan dat het werkelijk is...
Terwijl iedereen dol is op Jeroen Grueter die niets anders doet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
Blijft lastig, verslaggevers die er meer van proberen te maken dan dat het werkelijk is...
Iedereen is dol op Grueter omdat de meeste mensen waarschijnlijk dachten dat Snoeks het commentaar zou doenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Terwijl iedereen dol is op Jeroen Grueter die niets anders doet.
Die aandachtshoer? Kan het me nauwelijks voorstellenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:22 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Terwijl iedereen dol is op Jeroen Grueter die niets anders doet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
Het gad Evert moeten zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Iedereen is dol op Grueter omdat de meeste mensen waarschijnlijk dachten dat Snoeks het commentaar zou doen
zou zomaar kunnen met iemand als Nesu in de ploegquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
[quote]Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]idd doen alsof een doelpunt van Tirana er iets toedoet
Als een Utrechter per ongeluk uit in Albanie in de eerste minuut tegen een rode kaart aanloopt kan het best lastig worden.
Als je hier van verliest met 10 man degradeer je in Nederland.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
[quote]Op donderdag 15 juli 2010 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]idd doen alsof een doelpunt van Tirana er iets toedoet
Als een Utrechter per ongeluk uit in Albanie in de eerste minuut tegen een rode kaart aanloopt kan het best lastig worden.
Omdat hij normaal geen ruimte krijgt en dit soort dingen niet kan doen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:32 schreef tong80 het volgende:
Warom speelt Mertens bij Utrecht en niet bij een topclub ?
Zou maar met je buscombi erzittenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:45 schreef Falco het volgende:
Geen leuke wedstrijd voor het Albanese uitpubliek.
Je hebt het afgelopen seizoen gemist ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Omdat hij normaal geen ruimte krijgt en dit soort dingen niet kan doen.
Neehoor. In het begin balde hij ook gruwelijk, maar daarna viel hij toch wat terug.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt het afgelopen seizoen gemist ?
Mertens is gewoon 1 van de beste spelers in de Eredivisie.
Na de winterstop viel iedereen terug, tegen het einde en tijdens de PO's ging ie iedereen weer voorbij alsof ze er niet stonden hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Neehoor. In het begin balde hij ook gruwelijk, maar daarna viel hij toch wat terug.
Jep zeg ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Na de winterstop viel iedereen terug, tegen het einde en tijdens de PO's ging ie iedereen weer voorbij alsof ze er niet stonden hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |