Is elk jaar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Toppunt van komkommertijd dat ze dit uitzenden
Wedstrijd is amusanter dan de meeste wedstrijden van de groupsfase van de WK.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Toppunt van komkommertijd dat ze dit uitzenden
Ik denk dat hij ook Porto-Ajax doetquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef Drassss het volgende:
Ja Driessen die spelers van Tirana zijn slecht, daarom zit jij ook bij RTL....
Vrees het ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook Porto-Ajax doet
Hier kan de NOS wat van lerenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Zou me niks verbazen als er dalijk opeens een ticker onder in beeld verschijnt met beurskoersen...
WTF, hoeze zetten ze daar een kerel van RTL Z neer?
Had wel erger verwacht, Utreg speelt wel leuk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]ja alles is gewoon ellendig aan deze pot.
Met Mertens en van Wolfswinkel zijn dit heerlijk teams om tegen te spelen jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
Had wel erger verwacht, Utreg speelt wel leuk.
Omdat Genee op vakantie is en ze verder geen voetbal presentatoren meer in dienst hebben volgens mij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Zou me niks verbazen als er dalijk opeens een ticker onder in beeld verschijnt met beurskoersen...
WTF, hoeze zetten ze daar een kerel van RTL Z neer?
Het is een patjepeeër, die Leo Driessenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
Blijft lastig, verslaggevers die er meer van proberen te maken dan dat het werkelijk is...
Terwijl iedereen dol is op Jeroen Grueter die niets anders doet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
Blijft lastig, verslaggevers die er meer van proberen te maken dan dat het werkelijk is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |