Ben voor Ajax maar ook bij de Ajax supporter is Leo Driessen niet populair.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken dat hij met sjaals van club staat te wapperen waar hij voor is. Dat hoeft geen probleem te zijn totdat hij het commentaar moet geven voor die clubs. Dan praat je wel anders
Arno Vermeulen.quote:
idd, zelfs Philip Kooke is nog prettiger om naar te luisteren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Prettig stemgeluid?? De meest irritante stem van alle commentatoren..
Dat was hij eerst nog wel, maar toen is hij overgestapt naar AZquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ben voor Ajax maar ook bij de Ajax supporter is Leo Driessen niet populair.
Totaalvoetbal natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht ? Aanvalsgolven over en weer ?
Woeijjquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
idd, zelfs Philip Kooke is nog prettiger om naar te luisteren.
nouja minder irritant om naar te luisteren.
subtop eerste divisiequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Atteveld trouwens voor de wedstrijd ? Ik hoorde het niet goed.
Tirana bovenin het rechter rijtje in de eredivisie of in de eerste divisie ?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:26 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Atteveld trouwens voor de wedstrijd ? Ik hoorde het niet goed.
Tirana bovenin het rechter rijtje in de eredivisie of in de eerste divisie ?
quote:Ze zijn 3e geworden in Albanie, dus ze kunnen zeker wel goed voetballen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Utrecht wil maken ze er een monsterscore van..... maar heb niet het idee dat ze hard door willen drukken
quote:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:29 schreef Falco het volgende:
Wel lekker om eens een wedstrijd zonder vuvuzela's te horen/zien.
Heerlijk om het publiek weer te horen zingenquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Moet er gewoon weer aan wennen.
Is elk jaar.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Toppunt van komkommertijd dat ze dit uitzenden
Wedstrijd is amusanter dan de meeste wedstrijden van de groupsfase van de WK.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Toppunt van komkommertijd dat ze dit uitzenden
Ik denk dat hij ook Porto-Ajax doetquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:44 schreef Drassss het volgende:
Ja Driessen die spelers van Tirana zijn slecht, daarom zit jij ook bij RTL....
Vrees het ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 20:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook Porto-Ajax doet
Hier kan de NOS wat van lerenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Zou me niks verbazen als er dalijk opeens een ticker onder in beeld verschijnt met beurskoersen...
WTF, hoeze zetten ze daar een kerel van RTL Z neer?
Had wel erger verwacht, Utreg speelt wel leuk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef Drassss het volgende:
[..]ja alles is gewoon ellendig aan deze pot.
Met Mertens en van Wolfswinkel zijn dit heerlijk teams om tegen te spelen jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
Had wel erger verwacht, Utreg speelt wel leuk.
Omdat Genee op vakantie is en ze verder geen voetbal presentatoren meer in dienst hebben volgens mij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef YazooW het volgende:
Zou me niks verbazen als er dalijk opeens een ticker onder in beeld verschijnt met beurskoersen...
WTF, hoeze zetten ze daar een kerel van RTL Z neer?
Het is een patjepeeër, die Leo Driessenquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
Blijft lastig, verslaggevers die er meer van proberen te maken dan dat het werkelijk is...
Terwijl iedereen dol is op Jeroen Grueter die niets anders doet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:19 schreef YazooW het volgende:
Blijft lastig, verslaggevers die er meer van proberen te maken dan dat het werkelijk is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |