Mijn god, die loopwisselklem... dat was het eerste ding wat ik het zijterrein ingooide... wat was (met de QCB is dat beter geworden) dat ding slecht...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef leovanw het volgende:
gelijk maar weer een nieuwe... Wie maakt dit karretje en wat is de officiele benaming ervan?
[ link | afbeelding ]
Ik heb juist weer gehoord dat er zoveel problemen waren met de QCB dat ze weer terug willen gaan naar de HB..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn god, die loopwisselklem... dat was het eerste ding wat ik het zijterrein ingooide... wat was (met de QCB is dat beter geworden) dat ding slecht...
Wmb betreft gisteren nog... Die QCB is leuk voor het niet hoeven afstellen etc, maar qua flexibiliteit is het een ramp.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb juist weer gehoord dat er zoveel problemen waren met de QCB dat ze weer terug willen gaan naar de HB..
Dat is de MWMIK (Jackal), maar heb geen flauw benul wie hem maakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef leovanw het volgende:
gelijk maar weer een nieuwe... Wie maakt dit karretje en wat is de officiele benaming ervan?
[ link | afbeelding ]
Dus, bijna goed... BTW, MWMIK stands for... ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat is de MWMIK (Jackal), maar heb geen flauw benul wie hem maakt.
Nopequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:49 schreef Vortix het volgende:
Gezien het Engels is... BAE Systems?
Het was zo iets als mobile weapon mounted installation kit?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:31 schreef leovanw het volgende:
[..]
Dus, bijna goed... BTW, MWMIK stands for... ?
Het is: 'Mobility Weapon Mounted Installation Kit'... het opnoemen van de ontwerper en maker takes you to the next level...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Het was zo iets als mobile weapon mounted installation kit?
Kom op Sine... je weet het wel...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:09 schreef leovanw het volgende:
[..]
Het is: 'Mobility Weapon Mounted Installation Kit'... het opnoemen van de ontwerper en maker takes you to the next level...
Dan schenk ik het je... Aangezien niemand anders tot nog toe de maker van de Jackal kan aangeven... You're going to the next level... Take it away mate!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee ik weet het niet, of ik zou het moeten opzoeken, maar dat is niet de bedoeling van het spelletje.
Je hoeft dan enkel je wapen om een hoek te houden en kan dan via de zijkant zien wat er om de hoek zit... Geen idee hoe de unit heet, overigens...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:20 schreef Remco026 het volgende:
[..]
patronen die mid flight een bocht maken?
Iets met nachtzicht?
Ahh voor om de hoek schieten, dus niet met een hoekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef hcwp het volgende:
[..]
Je hoeft dan enkel je wapen om een hoek te houden en kan dan via de zijkant zien wat er om de hoek zit... Geen idee hoe de unit heet, overigens...
Neenee, om een hoek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:20 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Iets met nachtzicht?
Maar er bestaan wel kromme lopen speciaal bedoelt om met een hoek te kunnen schietenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:20 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Ja men kan het achter verschillende optics zetten, maar dat is niet echt het unieke er aan. Ook de lens is anders dan bv. in een periscoop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:34 schreef Andyy het volgende:
Het kan achter reflex sights worden gezet en een lens die je ook in periscopen ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |