StG 44 met kromme opzetloop met de bedoeling dat je om een hoekje kon schieten. Het is eigenlijk niet veel verder dan de tekentafel gekomen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:25 schreef Rave_NL het volgende:
Dan neem ik het voortouw wel weer..
[ afbeelding ]
Daadwerkelijk operationeel ingezet, maar de loop moest elke 300 schoten vervangen worden, dus dat werd het hem niet...quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
StG 44 met kromme opzetloop met de bedoeling dat je om een hoekje kon schieten. Het is eigenlijk niet veel verder dan de tekentafel gekomen.
K, ik meende dat ze nooit verder waren gekomen dan een prototype.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daadwerkelijk operationeel ingezet, maar de loop moest elke 300 schoten vervangen worden, dus dat werd het hem niet...
Normandië is goed, iets specifieker graag.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:00 schreef Rave_NL het volgende:
Duits antischeepskanon van de atlantikwall.
Qua staat gok ik Normandië/Bretagne
100 punten!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:24 schreef gerco94 het volgende:
Longues su mer? ( weet niet precies hoe je het schrijft.)
Zo zijn we niet getrouwd! Hup!quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:43 schreef gerco94 het volgende:
Iemand anders mag wel een plaatje doen, ik wist het toevallig omdat ik vorig jaar ben geweest.
correctquote:
Duitse Oorlogsbegraafplaats in La Cambe. Triest om de gemiddelde leeftijd te zien op de kruisen op de grond...quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:59 schreef AchJa het volgende:
We blijven in Normandië.
[ afbeelding ]
Correct, ik was ook meer onder de indruk van La Cambe dan van Colleville-sur-Mer. La Cambe straalt ook echt triest- en soberheid uit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef leovanw het volgende:
[..]
Duitse Oorlogsbegraafplaats in La Cambe. Triest om de gemiddelde leeftijd te zien op de kruisen op de grond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |