Ja dat is ie ook maar in het verleden stuurde hij me nog weleens links van topics en nu zegt hij dat ik hem verwar met iemand andersquote:
Dan is het zeker een Fokker ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef StolenSweetheart het volgende:
hij gebruikt heeeeeeeeeeeel soms zelfs de "'' !!!!!!!!!!!!!
Is hij 40+ en kaal?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:09 schreef StolenSweetheart het volgende:
[..]
Ja dat is ie ook maar in het verleden stuurde hij me nog weleens links van topics en nu zegt hij dat ik hem verwar met iemand andersStraks is het een mod die stiekem minifokkertstjes op msn hosselt
Hij heet wel Danny.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:33 schreef StevenPaul het volgende:
Ik zou ook ontkennen dat ik op fok zit.
Geweldigquote:Op zondag 11 juli 2010 00:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
-edit-
Dus?quote:
Dus is het onzin om zeker te weten dat iemand van FOK! komt naar aanleiding van die afbeelding.quote:
Een normaal persoon ziet een fokker al van een kilometer afstand, Daar zijn geen plaatjes voor nodig.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dus is het onzin om zeker te weten dat iemand van FOK! komt nar aanleiding van die afbeelding.
Inderdaad. Ik weet gewoon dat het er eentje is, maar ik zette dat van die plaatjes er gewoon bij ter versterking van mijn argumenten.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:59 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Een normaal persoon ziet een fokker al van een kilometer afstand, Daar zijn geen plaatjes voor nodig.
Channers zijn anoniem . Snap dus niet waarom die newfag een serious cat als msn plaatje heeftquote:Op zondag 11 juli 2010 12:56 schreef 9611Niels het volgende:
Ik denk dat het zo'n hilarisch NLchan figuur is, gelijk verwijderen dusserious cat als msn plaatje hebben
Dit dus, een echte baas heeft een bewegende .gif van Zanger Rinus als dynamische schermafbeelding op MSN.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:56 schreef 9611Niels het volgende:
Ik denk dat het zo'n hilarisch NLchan figuur is, gelijk verwijderen dusserious cat als msn plaatje hebben
Mij je msn geven en verder praten met mijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:59 schreef StolenSweetheart het volgende:
Ghallo medefokkerts.
Ik heb dus een jongen op MSN die ik verdenk fokker te zijn. (ik weet het haast wel zeker). Eerst zag ik nog de mogelijkheid dat het een 4channer was vanwege de Serious Cat als msnplaatje, maar nu hij het volgende plaatje: [ afbeelding ] als msnplaatje gebruikt weet ik het wel zeker. Het is een fokker! Hij praat ook als een fokker, als hij me iets wil vertellen brengt hij het als een OP, en hij gebruikt heeeeeeeeeeeel soms zelfs de "'' !!!!!!!!!!!!! Wat moet ik doen om deze jongen uit zijn tent te lokken en hem zijn ware aard te laten zien?
Mvg,
StolenSweetheart
Mensen die plaatjes zoals mijn UI als MSN-afbeelding gebruikenquote:Op zondag 11 juli 2010 02:44 schreef Myraela het volgende:
Mensen die dat soort plaatjes als MSN-afbeelding hebben.
Ik heb jou al op msnquote:Op zondag 11 juli 2010 14:09 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Mij je msn geven en verder praten met mij
Ik zal het ook nooit toegeven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:00 schreef Socios het volgende:
Waarom zou ´ie het ontkennen? Trots om FOK!ker te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |