quote:Monsterbui nadert Zuid-Holland nu http://buienradar.nl
Pics or it didn't happen......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
EXTREEEEEEEEM OMG ALLES GAAT KAPOT IN BRABANT REGIO DEN BOSCH!!!!!!!!!!!!!!11
NOG NOOIT MEEGEMAAKT DIT!!!!!!!!!!!!!!!!1
ENORME HAGELSTENEN!!!!!!!!!!!!!!!!
wow!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef MaatjeTho het volgende:
Nondeju echt extreem hier in Nistelrode Brabant, hagelstenen tot wel 4cm in doorsnee, alles was wit. Nu is het net voorbij, hier vage foto, 5 min geleden:
[ afbeelding ]
Dat maakt geen klote uit, spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga mijn pc alvast uitzetten voor de zekerheid, toedels
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef MaatjeTho het volgende:
Nondeju echt extreem hier in Nistelrode Brabant, hagelstenen tot wel 4cm in doorsnee, alles was wit. Nu is het net voorbij, hier vage foto, 5 min geleden:
[ afbeelding ]
de witte balletjesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat het flink waaidequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef Isiolo het volgende:
Bomen vallen om bij windhoos Tilburg De boom op het Kreverplein. TILBURG - Na een hele warme dag in de provincie, is het weer zaterdagavond omgeslagen. In Tilburg waaiden er bomen om door een windhoos.
Vlakbij het Elisabeth Ziekenhuis viel een boom op de weg. Ook op het Kreverplein waaide een boom om. Die landde op twee auto's.
bron: omroep brabant
Niet op vertrouwen. Let eens op hoe die bui structuur de hele tijd hetzelfde blijft. Buienradar trekt gewoon die lijn door die die bui volgt.quote:
Zal me niet verbazen. Always same shitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef RiKe het volgende:
Het lijkt er op alsof de bui in het westen afneemt in intensiviteit?
Verdomd je hebt gelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:34 schreef Resistor het volgende:
Waarom moet zwaar weer zich altijd voor mijn woonplaats Bunschoten (ten noorden van Amersfoort) zich splitsen?
Met een beetje mazzel heb je de 2e bui nogquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:40 schreef ethiraseth het volgende:
Godver, het lijkt Amsterdam volledig te gaan passeren.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:35 schreef Floor-Sofie het volgende:
in Enwchede schijnt de zon
ik hoop echt dat er wat komt hier, want het is echt 36 graden en bijna windstil, niet leuk meer..
36? Dat is het hier vandaag niet geweestquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:35 schreef Floor-Sofie het volgende:
in Enwchede schijnt de zon
ik hoop echt dat er wat komt hier, want het is echt 36 graden en bijna windstil, niet leuk meer..
Jij komt toch ook uit de buurt van Roosendaal toch? Is de rally al stilgelegd?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Hier vlakbij hangt nog een zonnescherm uit, ik ben benieuwd of dat er morgenochtend nog hangt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:46 schreef Frankz0rz het volgende:
KNMIKunnen ze geen betere forecasters inhuren ofzo, het wordt op verschillende forums/sites al sinds gister aangegeven...
Zou het niet een aangepast bericht zijn?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:46 schreef Frankz0rz het volgende:
KNMIKunnen ze geen betere forecasters inhuren ofzo, het wordt op verschillende forums/sites al sinds gister aangegeven...
Ze waarschuwen bij het KNMI ook al zeker sinds gisteren.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:46 schreef Frankz0rz het volgende:
WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Zware regen- en onweersbuien met hagel, lokaal veel neerslag
Toelichting Vanavond en vannacht trekken zware regen- en onweersbuien over ons land naar het noorden. Bij deze buien is er ook kans op hagel en windstoten en lokaal kan veel neerslag vallen. bovendien is het in het oosten van het land nog tropisch warm met temperaturen boven de 30 graden.
Morgen is het met name in de oostelijke helft van het land nog tropisch warm en kan er lokaal nog een enkele (onweers) bui vallen.
Opgesteld zaterdag 10 juli 2010 20:29 uur
Het is een waarschuwing die wordt opgesteld nadat de schade in o.a Eindhoven/Tilburg al geschied isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou het niet een aangepast bericht zijn?
Dat klopt maar niet met code oranje (!) ik vind ook dat ze weer rijkelijk laat wakker zijn geworden, het is of loos alarm of te laat, beetje jammer. Best wel genant ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze waarschuwen bij het KNMI ook al zeker sinds gisteren.
Op buienradar komt het donkerrode toch over Amsterdam heen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:40 schreef ethiraseth het volgende:
Godver, het lijkt Amsterdam volledig te gaan passeren.
Dat bedoel ik toch nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:51 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing die wordt opgesteld nadat de schade in o.a Eindhoven/Tilburg al geschied is. Een faal noem ik dat
Met zoiets kun je het nooit goed doen. Ik vind het een beetje zeiken om te zieken soms. Er is ook zoiets als gezond verstand, een beetje naar boven kijken leert je ook wel of het echt gevaarlijk wordt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt maar niet met code oranje (!) ik vind ook dat ze weer rijkelijk laat wakker zijn geworden, het is of loos alarm of te laat, beetje jammer. Best wel genant ook.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat klopt maar niet met code oranje (!) ik vind ook dat ze weer rijkelijk laat wakker zijn geworden, het is of loos alarm of te laat, beetje jammer. Best wel genant ook.
Als je nu de drie uurs voorspelling pakt gaat die kleine rode pluk net langs Amsterdam,en de grote neerslag lijkt teveel westelijk te blijven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:52 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Op buienradar komt het donkerrode toch over Amsterdam heen?
Lees de post van Kahaarinquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch niet
Wellicht stond er allang een waarschuwing op, maar hebben ze die verwijderd. En daarna dit nieuwe bericht er op gezet, met nieuwe datum en tijd.
Och god nee tochquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:55 schreef Drassss het volgende:
NIeuwe bui aan het ontstaan bij Roermond. Hij zal richting Helmond/Uden gaan gok ik zo.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:54 schreef Klonk het volgende:
Pitje boven Limburg, kan iemand er wat Pokon ingooien
Idd dat ziet er ineens ook explosief uit, iedereen in het pad berg je maar. (no pun intended, kijk maar eens naar de tophoogtes: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1 )quote:
ze groeien naar elkaar toe. Ik hoor het ook rommelen hier in Slotervaart. Zweet loopt van mn rug...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:55 schreef kree het volgende:
mijn voorspelling is dat die 2 buien zich samenvoen boven amsterdam. nh krijgt hel :}
Heel Brabantquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:58 schreef Frutsel het volgende:
P2000 Noord Brabant geeft aardig wat meldingen al over stormschade, wateroverlast en omgevallen bomenOa St.Oedenrode, Oss, Veghel, Uden etc
Moet je nagaan dat ik daar 5km vandaan woon en dat hier dus geen druppel is gevallen. Maar! met die nieuwe bui kan dat zomaar anders zijn over een uurtje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:58 schreef Frutsel het volgende:
P2000 Noord Brabant geeft aardig wat meldingen al over stormschade, wateroverlast en omgevallen bomenOa St.Oedenrode, Oss, Veghel, Uden etc
Dan vind ik het wel frappant dat ze bij www.meteoalarm.eu wel kunnen, op verscheidene fora en neiuwssites zijn ze ook vaak accurater dan bij het KNMI, daar schieten ze imo of door in: Do'nt panic of Woops paniek berg u. Jammer genoeg meer dan op andere media vaak de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met zoiets kun je het nooit goed doen. Ik vind het een beetje zeiken om te zieken soms. Er is ook zoiets als gezond verstand, een beetje naar boven kijken leert je ook wel of het echt gevaarlijk wordt.
Laat maar vallen.quote:
veroorzaakt, wel in de buurt overigens (Veghel en Uden , is 12 - 15 km ofzo)quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:58 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:00 schreef Frankz0rz het volgende:
http://www.sat24.nl/
Lijkt net alsof dat complex bij Zwitserland gaat samenvoegen met die boven Frankrijk/Belgie/NL/etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |