quote:Monsterbui nadert Zuid-Holland nu http://buienradar.nl
Pics or it didn't happen......quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:15 schreef SoldMayor het volgende:
EXTREEEEEEEEM OMG ALLES GAAT KAPOT IN BRABANT REGIO DEN BOSCH!!!!!!!!!!!!!!11
NOG NOOIT MEEGEMAAKT DIT!!!!!!!!!!!!!!!!1
ENORME HAGELSTENEN!!!!!!!!!!!!!!!!
wow!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef MaatjeTho het volgende:
Nondeju echt extreem hier in Nistelrode Brabant, hagelstenen tot wel 4cm in doorsnee, alles was wit. Nu is het net voorbij, hier vage foto, 5 min geleden:
[ afbeelding ]
Dat maakt geen klote uit, spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga mijn pc alvast uitzetten voor de zekerheid, toedels
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef MaatjeTho het volgende:
Nondeju echt extreem hier in Nistelrode Brabant, hagelstenen tot wel 4cm in doorsnee, alles was wit. Nu is het net voorbij, hier vage foto, 5 min geleden:
[ afbeelding ]
de witte balletjesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:22 schreef MaatjeTho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat het flink waaidequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:26 schreef Isiolo het volgende:
Bomen vallen om bij windhoos Tilburg De boom op het Kreverplein. TILBURG - Na een hele warme dag in de provincie, is het weer zaterdagavond omgeslagen. In Tilburg waaiden er bomen om door een windhoos.
Vlakbij het Elisabeth Ziekenhuis viel een boom op de weg. Ook op het Kreverplein waaide een boom om. Die landde op twee auto's.
bron: omroep brabant
Niet op vertrouwen. Let eens op hoe die bui structuur de hele tijd hetzelfde blijft. Buienradar trekt gewoon die lijn door die die bui volgt.quote:
Zal me niet verbazen. Always same shitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:36 schreef RiKe het volgende:
Het lijkt er op alsof de bui in het westen afneemt in intensiviteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |