Waar lees je in vredesnaam dat ik zeg dat er geen veranderingen optreden?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef SeculasStatius het volgende:
Dan ga jij voor geen verandering, duidelijk.
Ik ben het niet met je eens![]()
Maar dat deed ik ook helemaal niet hé. Ik stapte in met de mededeling dat een trend niet af te lezen valt aan de huidige kamersamenstelling.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een trend meet je door een vrij grote periode te meten, niet door de peiljaren te kiezen die slechts jouw punt moeten bewijzen.
Vanaf de jaren 80? Naar rechts. Zie de opkomst & ondergang van PF, Wilders nu. De gestage afname van de omvang van NL' grootste linkse volkspartij, de PvdA. Het niet vast kunnen houden van de omvang van een andere opkomende linkse partij de SP, die bijkans qua conservatisme ook nog in precies hetzelfde vakje zit als de PVV. Bijna hetzelfde patroon te zien bij GL, uitgezonderd deze verkiezingen.quote:Wees eens een man en probeer een trend te signaleren vanaf de jaren 80 bijvoorbeeld.
Maar ook daar heb ik me helemaal niet over uitgelatenquote:Verder doet het ook niets af aan mijn eerdere punt, een trend kan zo de andere kant op gaan. Een trend laat niet zien wie er gelijk heeft, een trend laat niet de onderliggende verbanden zien.
Ok, als er wel verandering zijn, welke kant gaan die dan op?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:42 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waar lees je in vredesnaam dat ik zeg dat er geen veranderingen optreden?
Dat was niet alleen deze ronde zo, vandaar ook mijn verwijzing naar bijna 10 jaar terug. Sterker nog, in de jaren 90 en 80 is het onderwerp ook meerdere keren aangehaald, onder andere door linkse partijen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad de tijd herinneren dat voor de verkiezingen buitenlander problematiek taboe verklaren hardop gezegd werd. Dat was deze ronde niet zo.
Jij sprak anders nadrukkelijk over een afspraak tussen partijen om het maar niet over immigratie of allochtonen te hebben. Laat mij eens iets zien over die afspraak? Zolang ik daar geen bewijs van zie, noem ik het inderdaad maar een soort van complot.quote:Maar dat complot gebeuren komt helemaal uit je eigen koker en niet uit die van mij.
Je kan het onderschatten noemen, of je kan zeggen dat deze partijen kennelijk de prioriteiten op een rij hebben. Daarnaast kan je stellen dat deze partijen inzien dat ze toch echt serieuze oplossingen dienen aan te dragen en dat het focussen op een bepaald onderwerp misschien wel handig is om 1 of 2 verkiezingen mee te winnen, maar dat daarna het riedeltje wel bij iedereen bekend is.quote:Want ik snap prima waarom de rest het er niet over had. Andere belangrijke issues -> de economie. Maar dan heeft de politiek toch onderschat in welke mate de materie leeft als er blijkbaar 24 zetels te halen zijn door dat te agenderen.
Dat komt omdat Islamitische landen geen moslims zijn. Juist omdat het geen democratieen zijn kun je daden van Islamitische landen niet koppelen aan de wil of wens van "de moslims."quote:Moslims zijn altijd heel goed in de kampioenen van de mensenrechten zijn. Maar om de een of andere vage reden zien we daar in die islamitische landen altijd 0 van.
Nee hoor, dat is nu juist wat ik helemaal niet stelde, dat is wat jij ervan weet te maken. Kennelijk zie jij dat "alleen Wilders" wat doet tegen de problematiek. Daarmee lijkt het er sterk op dat je de oplossingen aangedragen door andere partijen gewoon hebt zitten negeren. Vooral omdat je continu lijkt te herhalen dat "andere partijen niets doen en er niet over praten", terwijl dat in de praktijk natuurlijk onzin is. Jij ziet hun oplossingen (als je ze al ziet) kennelijk als 'niks doen en de mensenrechten redden'. Ik sprak nadrukkelijk over wel wat doen én de mensenrechten respecteren.quote:Daarbij is een zwart-wit stelling. OF men doet iets en dalen we vanzelfsprekend af naar een evil empire OF we doen niks en redden die mensenrechten waar je het zeer tactisch altijd over hebt.
Maar zo is het dus niet.
So be it, een partij moet niet uit angst voor een deel van het volk de meest debiele plannen gaan bedenken. Neen, dat lijkt mij nu juist niet de bedoeling, zeker niet als het plannen zijn waarbij er een precedent wordt geschapen die weinig positief uit zal pakken voor het land.quote:Mooie verwoording voor nog arroganter roepen dat er niks aan de hand is. Wat volgt is electorale afstraffing.
Je moet onderscheid maken tussen de tolerantie die jij graag ziet richting de islam en de tolerantie die mensen er echt voor hebben.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar in het dagelijks taalgebruik bedoelen we er "substantieel" mee. En in die zin is de SGP natuurlijk het ultieme voorbeeld van een Christelijke partij dat slechts in de marge van de Christelijke politiek werkt. Een SGP'er en een CDA'er bij elkaar stoppen, wil nog wel eens mooie boxwedstrijden opleveren.
Je hebt het over de SP, die dat agendeerde en bijkans net zo hard de hoek ingetrapt werd als Janmaat cs. Dus gelieve niet net te doen alsof links echt wel realistisch was. Dat waren ze overwegend niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was niet alleen deze ronde zo, vandaar ook mijn verwijzing naar bijna 10 jaar terug. Sterker nog, in de jaren 90 en 80 is het onderwerp ook meerdere keren aangehaald, onder andere door linkse partijen.
Deed ik dat? Over deze verkiezingen? Ik dacht het niet hoor.quote:Jij sprak anders nadrukkelijk over een afspraak tussen partijen om het maar niet over immigratie of allochtonen te hebben. Laat mij eens iets zien over die afspraak? Zolang ik daar geen bewijs van zie, noem ik het inderdaad maar een soort van complot.
Er telt maar 1 ding: de uitslag van de verkiezingen. Weer een andere vorm van "wij weten het beter" arrogantie.quote:Je kan het onderschatten noemen, of je kan zeggen dat deze partijen kennelijk de prioriteiten op een rij hebben.
Aan de vrucht herkent men de boom. Elk volk krijgt de regering die het verdient. Maar ga uitleggen dat moslims arme drommels zijn die altijd onderdrukt worden en daar helemaal niets aan kunnen doen.quote:Dat komt omdat Islamitische landen geen moslims zijn. Juist omdat het geen democratieen zijn kun je daden van Islamitische landen niet koppelen aan de wil of wens van "de moslims."
Jij kwam toch met kreten als de rechtsstaat overeind houden enzo?quote:Nee hoor, dat is nu juist wat ik helemaal niet stelde, dat is wat jij ervan weet te maken. Kennelijk zie jij dat "alleen Wilders" wat doet tegen de problematiek.
Ja, meer van hetzelfde. Laten we dat wat bewezen niet heeft gewerkt de afgelopen 20 jaar nog een keer proberen. Nu gaat het werken, zegt Mutant01 dan.quote:Daarmee lijkt het er sterk op dat je de oplossingen aangedragen door andere partijen gewoon hebt zitten negeren.
So be it, inderdaad. Bereid je er op voor dat je een bepaalde dag wakker wordt in Wilders-land.quote:So be it, een partij moet niet uit angst voor een deel van het volk de meest debiele plannen gaan bedenken. Neen, dat lijkt mij nu juist niet de bedoeling, zeker niet als het plannen zijn waarbij er een precedent wordt geschapen die weinig positief uit zal pakken voor het land.
Wat een onzinnige poging om mijn argumentatie onderuit te halen. Als je echt wil lachen moet je googlen op Ben Kok, de "Joods-Christelijke" pastoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:50 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Je moet onderscheid maken tussen de tolerantie die jij graag ziet richting de islam en de tolerantie die mensen er echt voor hebben.
Als je wil lachen moet je googlen op de "PVV pastoor".
Nee, het enige wat ik je probeer wijs te maken is dat je er niet blind vanuit moet gaan dat het gekruip richting de islam wat met name bij de PvdA zichtbaar is de norm is, onder christenen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzinnige poging om mijn argumentatie onderuit te halen. Als je echt wil lachen moet je googlen op Ben Kok, de "Joods-Christelijke" pastoor.
Nee, je kans op die koelkast is echt verkeken. Volgende ronde weer!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:24 schreef ethiraseth het volgende:
Gekruip richting de islam? Het is tegenwoordig al gekruip als je er niet van te voren al vanuit gaat dat moslims enge, slechte, gevaarlijke mensen zijn die vrouwen willen verkrachten en torens willen opblazen?
Ga dan eens in op dat gekruip van de PvdA. Ik zie het namelijk niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, je kans op die koelkast is echt verkeken. Volgende ronde weer!
Hij ziet de PvdA als dhimmi's, zijn grote vijand. De politieke voorkeur van hem is inmiddels wel bekend lijkt me.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ga dan eens in op dat gekruip van de PvdA. Ik zie het namelijk niet.
Dat is een heilloze exercitie. Wat voor bewijs ik ook aandraag, gaat niet genoeg zijn. Dus jij, mag van mij, denken dat het niet zo isquote:Op zondag 11 juli 2010 15:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ga dan eens in op dat gekruip van de PvdA. Ik zie het namelijk niet.
En weer heb je wel een grote bek, maar niks om het mee te onderbouwen. Typisch.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:52 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat is een heilloze exercitie. Wat voor bewijs ik ook aandraag, gaat niet genoeg zijn. Dus jij, mag van mij, denken dat het niet zo is
I know, ik zie alleen rechtjes graag kronkelen en moeite doen om te proberen een punt te maken, om vervolgens heel hard daarin te falen.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij ziet de PvdA als dhimmi's, zijn grote vijand. De politieke voorkeur van hem is inmiddels wel bekend lijkt me.
vandaar dat het zo'n koude wind isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:30 schreef SeculasStatius het volgende:
Er valt sowieso niet te ontkennen dat de wind al enige tijd uit de rechtse hoek waait. Denk dat het ook nog wel even duurt voor dat dat veranderd.
Grote bek? Welnee. Ik ben heel beleefd enzoquote:Op zondag 11 juli 2010 16:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En weer heb je wel een grote bek, maar niks om het mee te onderbouwen. Typisch.
Ja inderdaad, ik heb het godverdomme benauwt man.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:22 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Koud? Ik zit hier te plakken man
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:10 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
en zullen meer mensen wakker worden in deze linkse nachtmerrie.
Laat gaan joh die immigratie...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef CantFazeMe het volgende:
O ja dan laat je toch de grenzen open, laat alle immigranten maar lekker komen rentetieren op onze portomonnee, uitkeringen aanvragen, bruidjes halen uit land van herkomst, kindertjes maken en klagen dat er niet genoeg islamitische voorzieningen zijn en de financiële toekomst van Nederland op een gevaarlijk niveau brengen op lange termijn.
Ga toch weg, druk een kurk op de immigratie!
Biertje en ijswater voor mn voeten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |