jawel, hij vond het een fundi atheist en op het moment dat je zelf ervaringen hebt weet je datquote:Op maandag 12 juli 2010 13:35 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
het feit dat TS niet ingaat op randi is idd geen goede manier om de discussie verder te voeren.
In mijn eerdere post verwees ik dan ook even kort naar hongerstakingen in religie en spirituele ervaringen, daar heb ik alleen nog geen interessant stukje bij opgezocht.
Randi legt af en toe misschien de nadruk een beetje op zwendelaars.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef Summers het volgende:
[..]
jawel, hij vond het een fundi atheist en op het moment dat je zelf ervaringen hebt weet je dat
hij onzin praat en zo overtuigt is dat hij iedereen op 1 hoop gooit en zelfs beweerd dat het niet bestaat , het lijkt me logisch dat dat niet aangenomen kan worden door mensen die wel ervaren dat er meer is .
Jammer dan dat mensen hem wel geloven , eigen keuze , maar begrijp dat hij echt niks doet bij sommige mensen
en al helemaal geen enkele autoriteit in hem zien of horen en gewoon verder gaan met ervaren
en kennis opdoen en meer dan je schouders ophalen omdat hij vind dat het niet bestaat kan je niet doen .
Dit...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is knettergek en levensgevaarlijk bezig nu mensen aan te raden meerdere dagen niet te drinken. TS verdient een stevig schop in zijn hol-
niet uit dit:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
Conclusie: doktoren hebben het mis, er is een Goddelijke Kracht waar je je op af kunt stemmen, waardoor je je voedt middels prana (zonlicht, Kosmische deeltjes) i.p.v. aardse voeding.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:38 schreef vanAgt het volgende:
Ik ben niet overledenen ik ben slechts 3 kilo afgevallen na 4 weken niet eten.
1,4 miljoen al, het geld is belegd (of in iets dat rente geeft) en doordat er al bijna 20 jaar geen serieuze kandidaat is geweest loopt het al op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:39 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Simpel. Je liegt. En anders zou je Randi eens moeten bellen, als je het aan hem voor kan doen kan je een miljoen dollar verdienen.
Dat is niet geheel waar. In Haïti waren er ook mensen die lange tijd onder het puin zonder water geleefd hadden. Maar dat zijn dan wel veel sterkere mensen die onder meer extreme omstandighedenleven en waar ook natuurlijke selectie in zekere zin nog z'n werk doet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als je 7 dagen niet drinkt ben je dood. Mijn opa heeft zelfmoord gepleegd door drie dagen niet te drinken. Leuk geprobeerd.
dit soort mensen zijn meestal afgeschermd van de directe zonlicht, en zitten meestal in een benarde positie. dus op dit vlak besparen ze al energie. als ze ook nog eens rustig blijven, en het een redelijk normale/lage temperatuur is. zul je ook niet gaan zwetenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is niet geheel waar. In Haïti waren er ook mensen die lange tijd onder het puin zonder water geleefd hadden. Maar dat zijn dan wel veel sterkere mensen die onder meer extreme omstandighedenleven en waar ook natuurlijke selectie in zekere zin nog z'n werk doet.
Niet echt sprake van lichtvoeding dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:24 schreef Caracca het volgende:
[..]
dit soort mensen zijn meestal afgeschermd van de directe zonlicht, en zitten meestal in een benarde positie. dus op dit vlak besparen ze al energie. als ze ook nog eens rustig blijven, en het een redelijk normale/lage temperatuur is. zul je ook niet gaan zweten(in het extreme geval waren ze ook nog ~een dag bewusteloos. nog meer energie besparing
)
Er lijkt een soort vreemde aandoening te bestaan waarbij men geen onderscheid lijkt te kunnen maken tussen zaken als methodologisch naturalisme, metafysisch naturalisme en materialisme. Een afkeer van malloterige, niet empirisch gestaafde zweefteverij heeft niet zoveel te maken met een levenswijze die puur gebaseerd is op materialistisch gewin.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:53 schreef semexo het volgende:
Kennelik ben je zo bevooroordeeld en zit je zo vol aannames, dat je de bronnen niet eens goed gelezen hebt. In het Guiness Book of Records staat het record op 18 dagen zonder water.
Maar je aannames (want jouw geloof, je "wetenschappelijke benadering" zijn ook puur aannames) zullen je uiteindelijk fataal worden.
Overigens ga ik het zelf niet proberen hoor, zonder water. Maar als de tijd daar is, zullen we zien of het de materialisten zijn, die alles vanuit eigenbelang en vergaring van materiele rijkdom doen, of de spirituele mensen die vanuit het niet-materialistische werken en er juist voor de anderen zijn op deze planeet die overleven.
Uitspraken van mensen zoals jij kwetsen ons dan ook niet, het doet uit alleen maar verdriet hoe het ongeloof, egoisme en materialisme, jullie eigen ondergang zal betekenen.
Alle atheisten zijn van god losquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er lijkt een soort vreemde aandoening te bestaan waarbij men geen onderscheid lijkt te kunnen maken tussen zaken als methodologisch naturalisme, metafysisch naturalisme en materialisme. Een afkeer van malloterige, niet empirisch gestaafde zweefteverij heeft niet zoveel te maken met een levenswijze die puur gebaseerd is op materialistisch gewin.
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Triggershot het volgende:
Er is ook een andere manier, val de Kaaba aan om het te vernietigen, er is een consensus in de Islamitische wereld dat Allah persoonlijk ongenadig hard zal ingrijpen.
Persoonlijk? Dus onontkenbaar Allah zelf? Niet zelfmoord terroristen uit de naam van Allah maar Allah persoonlijk komt naar beneden om de verantwoordelijke eens flink een pak slaag te geven? Hoe moet ik dit voor me zien?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Triggershot het volgende:
Er is ook een andere manier, val de Kaaba aan om het te vernietigen, er is een consensus in de Islamitische wereld dat Allah persoonlijk ongenadig hard zal ingrijpen.
Al die religieuze Geschriften zijn onzin, maar desondanks bestaat reïncarnatie en God nog wel.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Triggershot het volgende:
Dus wat jij zegt en jouw claims zijn geheel de waarheid en alle religieuze geschriften zijn totaal onzinnig en daarvan is niks waar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef vanAgt het volgende:
[..]
Al die religieuze Geschriften zijn onzin, maar desondanks bestaat reïncarnatie en God nog wel.
ik dacht dat de islam voor vrede stondquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:43 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als je 7 dagen niet drinkt ben je dood. Mijn opa heeft zelfmoord gepleegd door drie dagen niet te drinken. Leuk geprobeerd.
In sommige gebieden op deze wereld kan je al binnen enkele uren dood zijn zonder water, het gaat idd om de lokale omstandigheden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:11 schreef rubje het volgende:
[..]
dwz hij leeft nog? of hij is ook dood want 3 dagen niet drinken ga je niet dood van tenzij je buiten in de blote zon loopt met 35 graden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |