Mja, ik ben dan ook wel iets ouder dan jou denk ik, met 'meisjes' heb ik niet zoveel.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef Rick_dB het volgende:
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.
Dat laatste is inderdaad erg irritant, je mag best je mening geven,graag zelfs eigenlijk, maar zeg er NIET bij dat ik iets wel of niet MAG of MOET doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:40 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
* dat kan best, maar zoals ik zei, voor mij zou het gewoon niet werken. Ik voel ook niks voor jongere meisjes. Even omkijken als het een knap meisje was, thats it.
** vind ik ook, daarom heb ik altijd zoiets van *zucht* als ze mij willen vertellen dat ik het niet moet doen. heb ik zowiezo een hekel aan, mensen die mij proberen te vertellen wat wel en niet kan terwijl ik altijd al geslaagd ben in wat ik echt wil.. naja, op relaties na
"Geef jij je geld uit aan datingwebsites?!"quote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad erg irritant, je mag best je mening geven,graag zelfs eigenlijk, maar zeg er NIET bij dat ik iets wel of niet MAG of MOET doen.
En waar ik mijn geld aan uitgeef, dat maak ik al zeker helemaal zelf uit.
Nee, alles gratisquote:Op maandag 12 juli 2010 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
"Geef jij je geld uit aan datingwebsites?!"
Dezelfde interesses (en dan bedoel ik vooral hobbies, e.d.) hoeft niet perse te betekenen dat je qua karakter hetzelfde bent.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat als je veel op elkaar lijkt, je ook dezelfde interesses en levensinstelling hebt. Zodra dat overeenkomt kun je veel beter samenwerken als een team. Op lange termijn lijkt me zoiets behoorlijk belangrijk; dan wil je namelijk een bepaalde mate van zin of richting geven aan je relatie.
Dat is wel redelijk uniek. De meeste vrouwen moet niks hebben van mannen onder hun leeftijd. Daarom richt ik me ook op vrouwen die jonger zijn dan ik.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben 28 en heb het meeste contact en de grootste klik met mannen die 1 tot 3 jaar jonger zijn...
Er is de laatste jaren toch wel een trend gaande waar veel vrouwen een jongere vriend hebben. Ik match ook beter met vrouwen in de leeftijd 28-30, terwijl ik zelf 26 ben. En ik ben niet eens heel 'volwassen' ofzo, maar toch. Ik merk het direct als iemand 21/22 is, dat matcht gewoon niet. (Behalve homie-4-life Harajuku uiteraardquote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk uniek. De meeste vrouwen moet niks hebben van mannen onder hun leeftijd. Daarom richt ik me ook op vrouwen die jonger zijn dan ik.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk uniek. De meeste vrouwen moet niks hebben van mannen onder hun leeftijd. Daarom richt ik me ook op vrouwen die jonger zijn dan ik.![]()
Ik ben nu 25 en over precies een maand 26. Het is jammer dat je geen account hebt op RP, anders had ik je misschien wel een berichtje gestuurd
Jij begrijpt mijn humorquote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij was het een grapje van Spirit, dat iemand dat dan zegt op een date ofzo.
(Je voelt je toch altijd een beetje een sulletje als je een grap gaat uitleggen. Gelukkig niet m'n eigen grapje
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik beter zou passen bij een man die net een paar jaartjes ouder was. Heb het ook zeker geprobeerd met daten, maar op de een of andere manier klikt dat gewoon niet... (lees: saaie drollen zijn het.. ALLEMAAL!!!)
Ligt eraan hoe oud die vrouw isquote:Op maandag 12 juli 2010 13:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik ben nu 25 en over precies een maand 26. Het is jammer dat je geen account hebt op RP, anders had ik je misschien wel een berichtje gestuurd
Oh die grap had ik niet gezien hiervoor. Maar dat zou wel een giller zijn (pot verwijt de ketel en zo).quote:Op maandag 12 juli 2010 12:54 schreef Silenus het volgende:
Volgens mij was het een grapje van Spirit, dat iemand dat dan zegt op een date ofzo.
(Je voelt je toch altijd een beetje een sulletje als je een grap gaat uitleggen. Gelukkig niet m'n eigen grapje
Maar is het dan beter om net te doen of ik op zoek ben naar m'n soulmatequote:
Je bedoelt dat je geen registreerbare kwaliteiten hebt?quote:
Ik zie het al!! Jouw mensenkennis is ook fenomenaalquote:Op maandag 12 juli 2010 13:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je geen registreerbare kwaliteiten hebt?
Maar ik heb mensenkennis
Wat denk je zelf? Op de sites die we hier bespreken, denk ik niet dat je met "neuken?" ver komt eigenlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 13:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar is het dan beter om net te doen of ik op zoek ben naar m'n soulmateof mag ik eerlijk zijn?
Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd dus misschien toch maar eens een paar profielen eraan wagen.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Op de sites die we hier bespreken, denk ik niet dat je met "neuken?" ver komt eigenlijk
Probeer maar! Ik ben wel benieuwd of dat gaat lukken. Ik heb het 1x meegemaakt dat iemand dat echt bijna meteen vroeg (of in ieder geval zoiets), ik heb maar geen ja gezegd...quote:Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd dus misschien toch maar eens een paar profielen eraan wagen.![]()
Baat het niet dan schaadt het niet
Aha een 4 cijferige SMS datequote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef picardmike het volgende:
Ah heb gelukkig binnenkort een date. Het kan nu niet meer fout gaan. Hoewel er problemen zijn met het bepalen van de tijd en dag en ze nooit iets wil wat ik voorstel maar altijd net iets anders en dan net weer kut.
Mannen denken ook maar aan 1 dingquote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel een paar keer meegemaakt dat een chat "normaal" begint en dan toch weer uitdraait op sekspraat, zo van "houd je van seks"? Wat vind je lekker? Tja, dan is het gesprek heeeel snel afgelopenEn dat soms van "oudere" mannen, 35-40
hoe triest ben je dan.
Het valt mij heel erg mee hoe vaak ik zulke reacties krijg en ik moet daarbij zeggen dat het soort man dat dat soort berichtjes stuurt er meestal verdraaid goed uitziet!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeer maar! Ik ben wel benieuwd of dat gaat lukken. Ik heb het 1x meegemaakt dat iemand dat echt bijna meteen vroeg (of in ieder geval zoiets), ik heb maar geen ja gezegd...
Wel een paar keer meegemaakt dat een chat "normaal" begint en dan toch weer uitdraait op sekspraat, zo van "houd je van seks"? Wat vind je lekker? Tja, dan is het gesprek heeeel snel afgelopenEn dat soms van "oudere" mannen, 35-40
hoe triest ben je dan.
Neuken berichtje is onderwegquote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het valt mij heel erg mee hoe vaak ik zulke reacties krijg en ik moet daarbij zeggen dat het soort man dat dat soort berichtjes stuurt er meestal verdraaid goed uitziet!
Gebeurt ook niet zo heel vaak hoor en dat laatste klopt inderdaad, daarom denk ik dan ook dat die foto's niet van henzelf zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het valt mij heel erg mee hoe vaak ik zulke reacties krijg en ik moet daarbij zeggen dat het soort man dat dat soort berichtjes stuurt er meestal verdraaid goed uitziet!
moet ik het toch best makkelijk hebben, ik vind alles wel best behalve discotheken (heb niet veel met droogneuken tussen 289 andere mensen)quote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef Silenus het volgende:
Je hebt ook twee manieren van volwassenheid he.
Je kunt volwassen zijn en wel gewoon de kroeg in blijven gaan, jezelf met je vrienden vol laten lopen op het Museumplein, en je niet overgeven aan het beeld wat iedereen van je eist, namelijk dat je een saaie burgerlijke lul-de-behanger wordt.
Het heeft zoveel te maken met hoe je in het leven staat. Als je als man elke avond thuis op de bank zit, echt zit te wachten op huisje-boompje-beestje, nooit meer op vrijdagavond lekker met je maten de kroeg in duikt, en puur op een datingsite zit om een 'maatje' te vinden waar je 'leuke dingen mee kan doen' zoals: 'eens een keertje uit gaan eten'.
Nou, nogal wiedes dat dat niet matcht met een levenslustige jonge vrouw van 27 die nog een paar jaar van alles wil doen. Vakantietje hier, festivalletje daar, niet te moeilijk.
meisje is voor mij gewoon een begripquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik ben dan ook wel iets ouder dan jou denk ik, met 'meisjes' heb ik niet zoveel.
Ik moet het profiel wel bijna gezien hebben zou je denken, maar geen indruk gemaakt schijnbaar. En bekijken zegt niet zoveel hoor, ik bekijk zat profielen en ga dan naar de volgende.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef picardmike het volgende:
Mijn nepprofiel is nu 224 keer bekeken en 49 interesse berichtjes, lage score eigenlijk 1 op 5 die het bekijkt vind het wat. Heb weleens op 1 op 2 gestaan. Zelf heb ik 5 berichten verstuurd er is dus meer input dan output.
En nu op die date geen scheten gaan laten he?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef picardmike het volgende:
Ah heb gelukkig binnenkort een date. Het kan nu niet meer fout gaan. Hoewel er problemen zijn met het bepalen van de tijd en dag en ze nooit iets wil wat ik voorstel maar altijd net iets anders en dan net weer kut.
Bij meisjes denk ik toch meer aan tieners en jonger.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef Rick_dB het volgende:
meisje is voor mij gewoon een begripeen "vrouw" van 20 vind i kniet vrouw genoeg, dat komt voor mij rond de 30 pas. Vanaf 22 een dame en daarvoor gewoon meisje
Nou wat je dus ziet is dat je een bepaalde input heb van vrouwen. Deze ligt rond de 1 op 5 en een output. Bij een output dalen je kansen 2x zo veel. Bij dit profiel heb je dus 1 op 10 kans als je een interesse stuurt. Daarbij neemt de het kijken naar de profielen af maar de verhouding blijft min of meer hetzelfde.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:56 schreef Jabberwocky het volgende:
En wat heb je nu geleerd/bereikt met zo'n nepprofiel?
Au !!!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging over mannen die er goed uitzien![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou wat je dus ziet is dat je een bepaalde input heb van vrouwen. Deze ligt rond de 1 op 5 en een output. Bij een output dalen je kansen 2x zo veel. Bij dit profiel heb je dus 1 op 10 kans als je een interesse stuurt. Daarbij neemt de het kijken naar de profielen af maar de verhouding blijft min of meer hetzelfde.
Ikzelf zit ergens op 1 op 25 ofzo, bij een output dus 1 op 50.
Ik ben jouw profiel nog nergens tegengekomen eigenlijk? Of ben jij die bisexuele uit Amsterdam?quote:Ik moet het profiel wel bijna gezien hebben zou je denken, maar geen indruk gemaakt schijnbaar. En bekijken zegt niet zoveel hoor, ik bekijk zat profielen en ga dan naar de volgende
Nounou, jij bent wel goed in statistiek zeg. Kwaliteitje.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou wat je dus ziet is dat je een bepaalde input heb van vrouwen. Deze ligt rond de 1 op 5 en een output. Bij een output dalen je kansen 2x zo veel. Bij dit profiel heb je dus 1 op 10 kans als je een interesse stuurt. Daarbij neemt de het kijken naar de profielen af maar de verhouding blijft min of meer hetzelfde.
Ikzelf zit ergens op 1 op 25 ofzo, bij een output dus 1 op 50.
Ik ben idd nergens goed voor. Scheve schaats rijden, maar dat was het dan ook wel.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie het al!! Jouw mensenkennis is ook fenomenaal
Nee okee, je moet het wel wat leuker brengen, misschien een beetje naar toe werken.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Op de sites die we hier bespreken, denk ik niet dat je met "neuken?" ver komt eigenlijk
Inspired by Lady Gaga?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee hoor, niet biquote:Op maandag 12 juli 2010 14:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben jouw profiel nog nergens tegengekomen eigenlijk? Of ben jij die bisexuele uit Amsterdam?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:31 schreef picardmike het volgende:
Heb mezelf er af gehaalt. Zo zag mijn profiel er uit.
Naam Alejandro
Ik heb hem gevondenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
*heeft wel RP account
Ik dacht ook altijd dat ik beter zou passen bij een man die net een paar jaartjes ouder was. Heb het ook zeker geprobeerd met daten, maar op de een of andere manier klikt dat gewoon niet... (lees: saaie drollen zijn het.. ALLEMAAL!!!)
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt mij om iets voor 2 uur een interesse berichtje gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |