Mineraalwater heeft juist een stuk meer mineralen en wordt (vrijwel) niks aan gedaan. Geldt ook voor bronwater.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
er zitten meer verschillende mineralen in en de algehele samenstelling is beter. Mineraalwater is veel eenzijdiger.
Bronwater wordt nog gezuiverd en gefilterd voordat het de fles in gaat waarbij mineralen verloren gaan. Het is fabriekswerk (snel-snel) dus moeten ze dat wel zo doen.
Wat een gelul. Spa kost 63 cent voor 1,5 liter, bar-le-duc 47 cent voor 2 liter gewoon water, 49 cent voor 1,5 liter koolzuurhoudend.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:04 schreef BrandX het volgende:
Daarbij kost een liter mineraalwater tussen de 50 ct en 1 euro de liter, waar kraanwater gemiddeld 1,40 euro per 1000 liter kost
ohgossie dan is het ietsje goedkoper. Evian kost overigens rond de 60 per liter.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:00 schreef ChievoVerona het volgende:
[..]
Wat een gelul. Spa kost 63 cent voor 1,5 liter, bar-le-duc 47 cent voor 2 liter gewoon water, 49 cent voor 1,5 liter koolzuurhoudend.
Maar Evian is niet lekker, ik vind het veel te... vettig.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohgossie dan is het ietsje goedkoper. Evian kost overigens rond de 60 per liter.
Karnemelk ftw, dat vind ik ook echt lekker. Vroeger was ik verslaafd aan biogarde drink (naturel), ook lekker.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Net weer een pak karnemelk soldaat gemaakt. Heerlijk
Alles wat ik noemde kost minder dan 50 cent per liter, dus je zat gewoon te lullen. Moeilijk, hè, je ongelijk toegeven.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohgossie dan is het ietsje goedkoper. Evian kost overigens rond de 60 per liter.
En in de winkel bar-le-duc voor (jij je zin) 23,5ct de liter kopen, waar het in Utrecht gewoon uit de kraan komt, maar dan 1000 liter voor ong. 1,30 (incl. vastrecht en evt. precario).
Dus doeg met je gelul
Gaat erom dat de verhouding totaal scheef is.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:40 schreef ChievoVerona het volgende:
[..]
Alles wat ik noemde kost minder dan 50 cent per liter, dus je zat gewoon te lullen. Moeilijk, hè, je ongelijk toegeven.
In Kroatie dronk ik altijd regenwater uit de cisterne, heerlijk water is dat. Beter dan het zoute mineraalwater wat ze daar verkopen, daar krijg je alleen maar meer dorst van.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef rijsttafel het volgende:
Je kan het ook gratis uit de sloot scheppen of als regenwater opvangen. Zo allemaal uitgeluld. Laten we vrienden blijven
Dat is nu echt niet meer zo.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kraanwater in Utrecht is idd goed. Ik kan me als kind het water uit Rotterdam nog herinneren, het water in het zwembad heeft tegenwoordig minder chloor.
Tuurlijk gaat het daar wel om als je zoiets beweert. Als je claimt dat de prijzen van mineraalwater per liter tussen 0,50 en 1 euro zijn, terwijl Spa (een standaard en redelijk duur merk) in iedere supermarkt niet eens 0,50 per liter kost, zit je uit je nek te lullen.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Gaat erom dat de verhouding totaal scheef is.
50 cent per liter tegenover 0,14 cent per liter is natuurlijk gewoon groot.
En of het nou 40, 50 of 60 is, maakt dan weinig meer uit
En meer urine.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kraanwater in Utrecht is idd goed. Ik kan me als kind het water uit Rotterdam nog herinneren, het water in het zwembad heeft tegenwoordig minder chloor.
vooral niet toe geven dat fleswater vele malen duurder is dan kraanwater en er op blijven hameren dat Adames fout zou zitten met de prijs per liter van fleswaterquote:Op zondag 11 juli 2010 15:51 schreef ChievoVerona het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het daar wel om als je zoiets beweert. Als je claimt dat de prijzen van mineraalwater per liter tussen 0,50 en 1 euro zijn, terwijl Spa (een standaard en redelijk duur merk) in iedere supermarkt niet eens 0,50 per liter kost, zit je uit je nek te lullen.
Waar heb ik ooit beweerd dat dat niet zo is, mongool.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
vooral niet toe geven dat fleswater vele malen duurder is dan kraanwater en er op blijven hameren dat Adames fout zou zitten met de prijs per liter van fleswater
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |