Komt in ordequote:
Volgende keer bij jou thuis dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kom niet, boefjes. Dit is voor even niet het moment. Niet qua geld en niet qua gevoel. (hihihi, wat ben ik toch een bang aapje) Ik vind het wel onwijs lief dat jullie allemaal manieren verzinnen waarop ik toch zou kunnen komen, maar nee. Misschien een volgende/andere keer.
quote:
Problemen zijn er om op te lossen.. die exstiefvader verwijderen we welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik niet meer met mijn exstiefvader woon. prima.
quote:
Of je wacht tot ze zelfstandig woont.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Problemen zijn er om op te lossen.. die exstiefvader verwijderen we wel
Die exstiefvader verwijderen dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je wacht tot ze zelfstandig woont.
Had ik jullie maar jaren eerder ontmoet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Die exstiefvader verwijderen dus
Of heeft Myr nog meer familie wonen thuis?
Denk maar zo dat je nog meer te goed heb dan dat je hebt gehad dus dat de rest wel goed komtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Had ik jullie maar jaren eerder ontmoet.Wat een een hels leven had ik me dan kunnen besparen.
Hopelijk in positieve zin want ik heb mn portie wel gehad hoor. En geen karmawijsheid want ik doe niemand kwaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk maar zo dat je nog meer te goed heb dan dat je hebt gehad dus dat de rest wel goed komt
Zeker in de positieve want negatievequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk in positieve zin want ik heb mn portie wel gehad hoor. En geen karmawijsheid want ik doe niemand kwaad.
Juustem, en morgen wordt het dolle pret, ik voel het aan mn water.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Die exstiefvader verwijderen dus
Of heeft Myr nog meer familie wonen thuis?
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juustem, en morgen wordt het dolle pret, ik voel het aan mn water.
ja jij ook?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
PARTY PEOPLE
Heeft iedereen er zin in?
Jazekerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
PARTY PEOPLE
Ikke welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
PARTY PEOPLE
Jaquote:
Ik moet mijn tas nog inpakken en slapen moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JazekerIk heb mn tas al ingepakt, reisschema klaar.
Denk dat ik er niet eens van kan slapen.
Ik heb ondertussen besloten welk rokje ik aan ga doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook nog pakken
En ik weet niet wat ik aan moet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
Vrouwmenschen.. hoeveel uur hebben jullie nodig om tot een keuze te komen?![]()
Normaal gesproken niet lang hoor..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
rokjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb ondertussen besloten welk rokje ik aan ga doen.
5 minuten meestal, qua kleding. Maar als ik dingen mee moet nemen... Chaoot hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
Te lang denk ik, ik weet het al een paar dagenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een maand getwijfeld of ik zou komen. Daarin ben ik ongeveer 17 keer van gedachte veranderd. Laat staan over kleren/nagellak/spullen.
Met bloemetjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet lang hoor..
[..]
rokje
Gelukkig hoef je je daar geen zorgen meer om te makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb volgens mij een maand getwijfeld of ik zou komen. Daarin ben ik ongeveer 17 keer van gedachte veranderd. Laat staan over kleren/nagellak/spullen.
Misschien veranderd ze nog een keer van gedachtequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je je daar geen zorgen meer om te maken
Hoe snoezigquote:
Jij blijft ook niet slapen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:57 schreef justmattie het volgende:
Vrouwen
Ik trek morgen gewoon iets aan wat schoon in de wasmand ligt en klaar
Juistemquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:57 schreef justmattie het volgende:
Vrouwen
Ik trek morgen gewoon iets aan wat schoon in de wasmand ligt en klaar
Vrijdagavond, binnenstad, ratel met een schoolreisjegevoelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik moet mijn tas nog inpakken en slapen moet wel lukken toch?
Schoolreisjegevoelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vrijdagavond, binnenstad, ratel met een schoolreisjegevoel, druk maken om niks etc.
![]()
Ga ik straks in bed liggen piekeren over de stomste dingen.
Whehe alsof jij zo relaxed bent.Jij maakt je druk om wat je mee moet nemen. Die zorgen heb ik weer niet.
Maar ik zal je ff helpen: dat minibovenstukje en een boxershort, en handdoek.
Vrouwmens, kom gewoon als jezelf.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar toch weet ik al wat ik aan ga doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:05 schreef Gotrick het volgende:
Jeetje.. ik denk er niet eens speciaal over.. gewoon een uitje![]()
Relax dames, het zal niet het laatste uitje zijn ofzo.. geniet er van
Ja maar ...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:05 schreef Gotrick het volgende:
Jeetje.. ik denk er niet eens speciaal over.. gewoon een uitje![]()
Relax dames, het zal niet het laatste uitje zijn ofzo.. geniet er van
Slaapsequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ...
* LovelyLady is nu echt weg
Slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ...
* LovelyLady is nu echt weg
Dan nog, schone onderbroek en sokken in de tas, en klaar.quote:
Hehe jij kent Huppel, Eze, Trev enzo al.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SchoolreisjegevoelPM je nummer en ik ga je geruststellende smsjes sturen!
Ik maak me er niet druk om, ik moet ;t alleen even bedenken. En ik ga niet mijn minibovenstukje meenemen! Ik ga wel in mn BH.
Niks geen sokken. Ik moet sowieso m;n lenzenspul meenemen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan nog, schone onderbroek en sokken in de tas, en klaar.
Klopt. Daarom ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe jij kent Huppel, Eze, Trev enzo al.Oh en beha is ook goed.
stoere praat
Hoezo, ben je bang voor ons?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe jij kent Huppel, Eze, Trev enzo al.Oh en beha is ook goed.
stoere praat
De meeste FOK!kers die ik heb gemeet kende ik nog niet zo lang. Jullie al heel wat langer en morgen ga ik jullie eindelijk zien.quote:
Dacht het niet. Morgen leer je me kennen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Daarom ook.
En ik heb jouw adres dus jou ken ik al een beetje!
Wij jou ook eindelijk een keerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers die ik heb gemeet kende ik nog niet zo lang. Jullie al heel wat langer en morgen ga ik jullie eindelijk zien.
Dat is nou eens tof van jou!!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:34 schreef Elmostyle het volgende:
Kben nog nooit zo vroeg als vanavond terug uit de stad gekomen, speciaal voor de ONZ meet zodat ik morgen fit en wel achter 't stuur zit
Kga slapenTot morgen allen
Foto's maken zal het probleem niet zijn. Maar moeten ze ook op FOK! dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:17 schreef gnilrednoz het volgende:
wel foto's maken he. leuk voor ONZ lurkers zoals ik.
Die kans is wel aanwezig. Wel bij de grote rietplas dan hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:16 schreef Life het volgende:
Ga ik jullie nog tegenkomen bij de rietplas morgenmiddag? Of zijn daar geen plannen voor.
Ghehequote:Op zaterdag 10 juli 2010 06:36 schreef Elmostyle het volgende:
Khad vrijdag niet tot 11 in mn bed moeten blijven liggenkben alweer wakker, khoor pas om 9 wakker te worden:'(
Okequote:
Omdat ik er al vroeg in lag en last van de warmte heb en nog veel moet doenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:02 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Okenooit geweten dat je daar last v kan hebben tijdens slapen:') waarom ben jij trwns al wakker:P?
Voor ik vertrek richting emmen, ga ik nog ff langs de gall&gall. Zal ik een fles vodka en een fles malibu ofz meenemen?
Zenuwen?!?!quote:
Ah de heer des huizes heeft er ook zin inquote:
Je moet welquote:
Ga je vanavond toch vroeg naar bedquote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:19 schreef Elmostyle het volgende:
Veel te warm hier in slaapkamer, en ook nog van die vervelende kutduiven etc buiten, jippeehdoei slaap:')
Jaah gezelligquote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je vanavond toch vroeg naar bed![]()
Uurtje of 9 dus?quote:
Mwaah 9 is wat erg vroegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 07:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uurtje of 9 dus?
Trouwens maak het niet te laat zaterdag, zondag moet je alweer vroeg op pad![]()
quote:
Ik ook hoor. Zal er leuk uit zien. Neutraal shirt, met kleurvolle zwembroek eronderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:20 schreef Elmostyle het volgende:
Kdoe mn zwembroek daar pas aan;p in zwembroek zo'n eind rijden lijkt me maar niets
En dan zeggen ze dat wij, vrouwen, zo erg zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zal er leuk uit zien. Neutraal shirt, met kleurvolle zwembroek eronder
Mooiboy hè.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wij, vrouwen, zo erg zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooiboy hè.ohja, in dat geval.... samen achterin de auto van Rick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja, in dat geval.... samen achterin de auto van Rick?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |