Komt in ordequote:
Volgende keer bij jou thuis dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kom niet, boefjes. Dit is voor even niet het moment. Niet qua geld en niet qua gevoel. (hihihi, wat ben ik toch een bang aapje) Ik vind het wel onwijs lief dat jullie allemaal manieren verzinnen waarop ik toch zou kunnen komen, maar nee. Misschien een volgende/andere keer.
quote:
Problemen zijn er om op te lossen.. die exstiefvader verwijderen we welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik niet meer met mijn exstiefvader woon. prima.
quote:
Of je wacht tot ze zelfstandig woont.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:21 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Problemen zijn er om op te lossen.. die exstiefvader verwijderen we wel
Die exstiefvader verwijderen dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Of je wacht tot ze zelfstandig woont.
Had ik jullie maar jaren eerder ontmoet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Die exstiefvader verwijderen dus
Of heeft Myr nog meer familie wonen thuis?
Denk maar zo dat je nog meer te goed heb dan dat je hebt gehad dus dat de rest wel goed komtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Had ik jullie maar jaren eerder ontmoet.Wat een een hels leven had ik me dan kunnen besparen.
Hopelijk in positieve zin want ik heb mn portie wel gehad hoor. En geen karmawijsheid want ik doe niemand kwaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk maar zo dat je nog meer te goed heb dan dat je hebt gehad dus dat de rest wel goed komt
Zeker in de positieve want negatievequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hopelijk in positieve zin want ik heb mn portie wel gehad hoor. En geen karmawijsheid want ik doe niemand kwaad.
Juustem, en morgen wordt het dolle pret, ik voel het aan mn water.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:24 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Die exstiefvader verwijderen dus
Of heeft Myr nog meer familie wonen thuis?
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juustem, en morgen wordt het dolle pret, ik voel het aan mn water.
ja jij ook?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
PARTY PEOPLE
Heeft iedereen er zin in?
Jazekerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
PARTY PEOPLE
Ikke welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
PARTY PEOPLE
Jaquote:
Ik moet mijn tas nog inpakken en slapen moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JazekerIk heb mn tas al ingepakt, reisschema klaar.
Denk dat ik er niet eens van kan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |