Genoeg mensen met een auto, lijkt me geen probleem dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik morgen op het station aankom heb ik 3 minuten om de bus te halen. Stel dat ik het niet red, kan iemand mij dan alsjeblieft bij het station ophalen? Anders moet ik een uur wachten.![]()
En een trein eerder nemen heeft geen nut want die gaat ook maar 1 keer in het uur.
Ik vraag dit alleen voor als ik de bus mis.dus geen verwend gedrag oid.
Ja ik heb het telnr van Huppelmuts. Weet je wat het is? Ik ken het station niet, weet niet meteen waar de uitgang is en waar de bussen staan en als ik pech heb lopen er ook nog eens van die slome mensen voor me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Genoeg mensen met een auto, lijkt me geen probleem dus
Moet je natuurlijk wel contact kunnen zoeken met een van ons, heb je het nummer van iemand?
Geen probleem dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik heb het telnr van Huppelmuts. Weet je wat het is? Ik ken het station niet, weet niet meteen waar de uitgang is en waar de bussen staan en als ik pech heb lopen er ook nog eens van die slome mensen voor me.
Ik kijk zo ff op google maps, dan weet ik iig welke kant ik moet oplopen.
Waarom stap je niet uit op station Emmen Bargeres? Vanaf daar kun je ook lopend naar de meet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik morgen op het station aankom heb ik 3 minuten om de bus te halen.
Ik ken station Emmen wel. De trein stopt aan de kant van de uitgang van het station. Vanaf daar zie je meteen de bussen staan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
3 minuten is vrij krap.quote:
Oh thnx, ga ik dat even uitzoeken. Ik heb al als een oud wijf een hele routeplanning gemaakt maar ik zal ff kijken nu.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom stap je niet uit op station Emmen Bargeres? Vanaf daar kun je ook lopend naar de meet.
Thanks!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:32 schreef KeizerKuzco het volgende:
Veel plezier en eet smakelijk, BBQ'ers !
Grappenmakerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Monopoly kan helaas niet komen. Bij deze meld ik hem af.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:44 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
GrappenmakerNaar aanleiding van je post heb ik 'm ff een sms gestuurd vanwege dat die zou meerijden, en in z'n antwoord zegt die dat die gewoon komt?
Dus SWJ, zou je ff kleine toelichting kunnen geven op je post?
Btw Myraela antwoord niet op m'n sms'jes -_- dus is enorm handig.
Zo je bent toch alsnog nu nog wel aanwezig op fok?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:44 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
GrappenmakerNaar aanleiding van je post heb ik 'm ff een sms gestuurd vanwege dat die zou meerijden, en in z'n antwoord zegt die dat die gewoon komt?
Dus SWJ, zou je ff kleine toelichting kunnen geven op je post?
Btw Myraela antwoord niet op m'n sms'jes -_- dus is enorm handig.
ff opgezocht in Maps, Letland helemaal? Oke bedankt voor je toelichting iigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Monopoly bevindt zich op dit moment in Riga, het is voor hem dus onmogelijke om morgen op tijd in Emmen te zijn.
Juuup net terug van 't strandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:46 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Zo je bent toch alsnog nu nog wel aanwezig op fok?!![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ff opgezocht in Maps, Letland helemaal? Oke bedankt voor je toelichting iig![]()
idd khad net ff gegoogle'd op 'fok monopoly riga' en kwam ik er ook terecht, dankuquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat ik niet zomaar ongefundeerd iets willen posten hier, bij deze de bron: Monopoly's grote Monopoly avontuur
Kan je haar niet alsnog op een of andere manier zien over te halen om wel mee te gaan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:54 schreef Elmostyle het volgende:
Myraela gaat niet mee heb ik zojuist te horen gekregen
Gisteren ook al gevraagd, nu nogmaalsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:22 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Kan je haar niet alsnog op een of andere manier zien over te halen om wel mee te gaan?![]()
Misschien wil ze de route wel even voor je stoepkrijten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Socios, ik moet door een hele wijk heen.Als ik verdwaal bel ik Huppelmuts wel.
Of rond hoelaat kom je aan op Emmen station danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Socios, ik moet door een hele wijk heen.Als ik verdwaal bel ik Huppelmuts wel.
Hahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien wil ze de route wel even voor je stoepkrijten.
Op advies van Socios neem ik de trein naar Emmen Bargeres. En die trein komt om 13.23 aan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Of rond hoelaat kom je aan op Emmen station dan? Anders wil ik je desnoods nog wel ophalen or, Tomtom aan en we komen d'r wel
Al ben ik d'r wss pas rond half 4 denk 'k, + ik rijd alleen als ik nog geen alcohol op heb:')
Oww dat zou sowieso te vroeg zijn voor mijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op advies van Socios neem ik de trein naar Emmen Bargeres. En die trein komt om 13.23 aan.
Lief van je dat je zo behulpzaam bent.
Op BBQ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oww dat zou sowieso te vroeg zijn voor mijTot op bbq ;o
Ik ben er niet bij nee, zit dan lekker in Duitslandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:44 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Bent u dr zelf niet bij ofzo dan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:51 schreef Monopoly het volgende:
SWJ waar ben jij nu...
Je maakte allle dames van de BBQ meet al helemaal hysterisch dat ik er niet bij zou zijn, hop... bied je excuses aan
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik morgen op het station aankom heb ik 3 minuten om de bus te halen. Stel dat ik het niet red, kan iemand mij dan alsjeblieft bij het station ophalen? Anders moet ik een uur wachten.![]()
En een trein eerder nemen heeft geen nut want die gaat ook maar 1 keer in het uur.
Ik vraag dit alleen voor als ik de bus mis.dus geen verwend gedrag oid.
Stuur mij ff sms als je bijna in Emmen bent. Kom ik je wel ophalen. Emmen CS heeft eigenlijk maar 1 uitgang. Gewoon de menigte (quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ik heb het telnr van Huppelmuts. Weet je wat het is? Ik ken het station niet, weet niet meteen waar de uitgang is en waar de bussen staan en als ik pech heb lopen er ook nog eens van die slome mensen voor me.
Dat is idd makkelijk te lopen, klein half uurtje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op advies van Socios neem ik de trein naar Emmen Bargeres. En die trein komt om 13.23 aan.
Lief van je dat je zo behulpzaam bent.
Oke, zullen we dat afspreken dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is idd makkelijk te lopen, klein half uurtje.
Ik kan je ook daar wel ophalen hoor
Aaahw, wel erg jammer hoor, dat je er niet bij kunt zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij nee, zit dan lekker in Duitsland![]()
Maar jullie uiteraard een welgemeende eetsmakelijk !
Ik ga mee zwemmen iigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:35 schreef LittleBlonde het volgende:
Zeg mensen, we gaan morgen toch wel zeker weten zwemmen he? kga echt dood van deze pokke hitte zeg..Anders overleef ik dat echt niet daar
Hier nog zo een.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik ga mee zwemmen iigM'n zwembroek zit iig al in tas, veul te warm.
Verdommequote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kom niet, boefjes. Dit is voor even niet het moment. Niet qua geld en niet qua gevoel. (hihihi, wat ben ik toch een bang aapje) Ik vind het wel onwijs lief dat jullie allemaal manieren verzinnen waarop ik toch zou kunnen komen, maar nee. Misschien een volgende/andere keer.
We hadden je er gewoon erg graag bij gewild, maar idd als je zelf niet wilt, dan kunnen we je ook niet overhalen. volgende keer idd beterquote:
Gelukkig! ben ik tenminste ook niet de enigste die gaat zwemmenquote:
Tot morgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:34 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Gelukkig! ben ik tenminste ook niet de enigste die gaat zwemmen
En mensen, ik ga ervandoor voor vanavond. nog een fijne avond allen, en zie jullie morgen!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |