Neeequote:
Oke dan geloof ik jouquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:56 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Ja hoor er zal vast nog wel iets voor jou overblijven jongenMaar jeetje zeg!
Hoelang ben jij dan wel niet onderweg?! Dik 6 uur lang ofzo
met een wit shirt aanquote:
Hhaha nou het komt er wel aardig in de buurt jongen, aangezien je zei 10 uur te vertrekken, en dan ergens rond 3 uur nog in zwolle ofzo te zijnquote:
Je zwemspullen dus, en je gezelligheids humeurquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:26 schreef Monopoly het volgende:
Moet ik nog iets meenemen toevallig? Ik blijf niet pitten, maar ik ga vanavond al naar Zwolle naar een maat van me. Als ik wat mee moet nemen (naast mijn goddelijke lichaam) dan kan het nog vandaag!
Owwj idd, 3 uur is 15:00quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:25 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Hhaha nou het komt er wel aardig in de buurt jongen, aangezien je zei 10 uur te vertrekken, en dan ergens rond 3 uur nog in zwolle ofzo te zijnKomt dus wel aardig in de buurt van 6 uur vind je ook niet?
![]()
![]()
Ik zwem altijd in mijn geboortepakquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:27 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Je zwemspullen dus, en je gezelligheids humeur![]()
Als 't om zwembadje gaat wel jahquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom nietMoet alles altijd een reden hebben?
Jij bewaart je placenta?quote:
quote:
Ik zou in jou geval gewoon zeggen: Omdat het een klein kutbadje is..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom nietMoet alles altijd een reden hebben?
Zwembadje? Ligt het nou aan mij, en komt mn blondheid naar voren, of maak jij gewoon een typfout?quote:
Huppel zet een klein zwembad in de tuinquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:38 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Zwembadje? Ligt het nou aan mij, en komt mn blondheid naar voren, of maak jij gewoon een typfout?
Owh haha kzie al dat ik wat gemist hadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:38 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Zwembadje? Ligt het nou aan mij, en komt mn blondheid naar voren, of maak jij gewoon een typfout?
Hhaha jah ik vatte hem alquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppel zet een klein zwembad in de tuin
En we gaan mogelijk ook naar een buitenwater. Beide dus
Hmm ik neem voor de zekerheid mijn badpak maar meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppel zet een klein zwembad in de tuin
En we gaan mogelijk ook naar een buitenwater. Beide dus
Goedzo, ga gezellig mee zwemmen, is toch leuk!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ik neem voor de zekerheid mijn badpak maar mee
Er wordt muziek meegenomen ja. In uiterste nood kan ik een FTP'tje fixen op mijn thuisPC, ik heb (meer dan) genoeg muziek.quote:
Oke dan gaan we gezellig met zn alle naar de efteling, is ook leuk toch?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
Ze gaan naar de Efteling ik zeg het je! Altijd als ik zwem spullen mee moest nemen ging in naar de Efteling1!!!
Monopoly faalt weer eens hardquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Fail![]()
Alleen FOK!silver telt de posts juist.
Zal niet opvallenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly faalt weer eens hard
Hopelijk ga ik morgen niet af bij jullie met foute grappen of op het verkeerde moment ofzo
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Monopoly faalt weer eens hard
Hopelijk ga ik morgen niet af bij jullie met foute grappen of op het verkeerde moment ofzo
Nou ik ben dan wel benieuwd hoe dat morgen zal gaan, want je zult er vast niet de enigste mee zijn, gok ik zo?!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:48 schreef Oksel het volgende:
Yep. Ik waarschuw mensen altijd al van te voren..
Ik ookquote:
Daar heb ik geen alcohol voor nodigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:35 schreef Oksel het volgende:
Eensch. Verschil is dat ik op Fok! rustig ben, maar met een paar biertjes in RL flink irritant kan zijn..
Wel de enige denk ikquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:53 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Nou ik ben dan wel benieuwd hoe dat morgen zal gaan, want je zult er vast niet de enigste mee zijn, gok ik zo?!![]()
![]()
Hhaha nou denk het nietquote:
Hij heeft een ban?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Monopoly kan helaas niet komen. Bij deze meld ik hem af.
Vandaar mijn vraag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |