Ik heb ondertussen besloten welk rokje ik aan ga doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet ook nog pakken
En ik weet niet wat ik aan moet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
Vrouwmenschen.. hoeveel uur hebben jullie nodig om tot een keuze te komen?![]()
Normaal gesproken niet lang hoor..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
rokjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb ondertussen besloten welk rokje ik aan ga doen.
5 minuten meestal, qua kleding. Maar als ik dingen mee moet nemen... Chaoot hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
Te lang denk ik, ik weet het al een paar dagenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Gotrick het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een maand getwijfeld of ik zou komen. Daarin ben ik ongeveer 17 keer van gedachte veranderd. Laat staan over kleren/nagellak/spullen.
Met bloemetjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet lang hoor..
[..]
rokje
Gelukkig hoef je je daar geen zorgen meer om te makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb volgens mij een maand getwijfeld of ik zou komen. Daarin ben ik ongeveer 17 keer van gedachte veranderd. Laat staan over kleren/nagellak/spullen.
Misschien veranderd ze nog een keer van gedachtequote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je je daar geen zorgen meer om te maken
Hoe snoezigquote:
Jij blijft ook niet slapen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:57 schreef justmattie het volgende:
Vrouwen
Ik trek morgen gewoon iets aan wat schoon in de wasmand ligt en klaar
Juistemquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:57 schreef justmattie het volgende:
Vrouwen
Ik trek morgen gewoon iets aan wat schoon in de wasmand ligt en klaar
Vrijdagavond, binnenstad, ratel met een schoolreisjegevoelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik moet mijn tas nog inpakken en slapen moet wel lukken toch?
Schoolreisjegevoelquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vrijdagavond, binnenstad, ratel met een schoolreisjegevoel, druk maken om niks etc.
![]()
Ga ik straks in bed liggen piekeren over de stomste dingen.
Whehe alsof jij zo relaxed bent.Jij maakt je druk om wat je mee moet nemen. Die zorgen heb ik weer niet.
Maar ik zal je ff helpen: dat minibovenstukje en een boxershort, en handdoek.
Vrouwmens, kom gewoon als jezelf.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar toch weet ik al wat ik aan ga doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:05 schreef Gotrick het volgende:
Jeetje.. ik denk er niet eens speciaal over.. gewoon een uitje![]()
Relax dames, het zal niet het laatste uitje zijn ofzo.. geniet er van
Ja maar ...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:05 schreef Gotrick het volgende:
Jeetje.. ik denk er niet eens speciaal over.. gewoon een uitje![]()
Relax dames, het zal niet het laatste uitje zijn ofzo.. geniet er van
Slaapsequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ...
* LovelyLady is nu echt weg
Slaap lekker en tot morgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ...
* LovelyLady is nu echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |