quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
In rood-wit-blauw mag ik hopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb net spekkoek gebakken.
Hehe, nee gewoon de originele bruine spekkoek.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In rood-wit-blauw mag ik hopen?
[ afbeelding ]
Die groene ziet er wel onsmakelijk uit zeg.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was leuk, jammer van het tentamen dat een flinke domper was, maar 's avonds was het tof. Tot nu toe nog weinig gehad behalve taart en staatsloten, maar dat is meer omdat ik niet wist wat ik op mijn verlanglijstje moest zetten.
Gelezen in een ander topicquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, zaterdag of zondag. Hoe wist jij dat wij vandaag weggaan
? Ik wil de wedstrijd niet missen
! Anders kijken we de wedstrijd wel in Bulgarije ofzo
.
Maar hij heeft altijd de finale fout dus dan worden we toch wereldkampioenquote:
Ja, maar ik heb gelezen dat hij de finales verkeerd voorspeltquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Bortecinem het volgende:
Dat kut beest heeft tot nu toe toch alle wedstrijden goed voorspelt?
Nee, dit is echtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slechte photoshop, hoor.
In het filmpje deed hij anders hetzelfde, hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slechte photoshop, hoor.
En anders trek ik zijn tentakels uit elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gelezen dat hij de finales verkeerd voorspelt. Dus
.
Wat ga je ervan makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En anders trek ik zijn tentakels uit elkaar.
Haha, die van ons ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn familie in Turkije is helemaal pro-Nederland iig.
Zo mag ik het horen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En anders trek ik zijn tentakels uit elkaar.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef Ayca het volgende:
Wacht er is nog hoop
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nd-wint-het-WK.dhtml
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen!
Dat je uberhaupt zo'n beest zou durven aan te raken, ik krijg er spontaan de kriebels van.
Sommigen hebben hun geld zelfs ingezet op Nederland.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, die van ons ook. Als Nederland wint gaat iemand zelfs toeterend toeren door Istanbul
(dat zei hij dan tegen mij).
Haha, Iddaaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommigen hebben hun geld zelfs ingezet op Nederland.Turken en Toto.
![]()
Niet als ik steeds aan een levende octopus moet denken als ik ze opeet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar weet je hoe lekker dit wel niet is?
[ afbeelding ]
Maar dan kun je dus ook geen vlees etenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet als ik steeds aan een levende octopus moet denken als ik ze opeet.
Beesten uit de zee hebben gewoon iets 'ieellls' over zich. Met normaal vlees heb ik dat niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar dan kun je dus ook geen vlees eten? Dan moet je vegetariër worden
.
[plaatje is groot, ik laat het toch maar wegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beesten uit de zee hebben gewoon iets 'ieellls' over zich. Met normaal vlees heb ik dat niet.
Ze kwamen zelf niet even gedag zeggen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vannacht mijn ouders niet eens gedag gezegd. Mijn moeder heeft mij 100 keer geroepen maar ik werd maar niet wakker (ik hoorde haar roepen in mijn dromen, serieus).
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vannacht mijn ouders niet eens gedag gezegd. Mijn moeder heeft mij 100 keer geroepen maar ik werd maar niet wakker (ik hoorde haar roepen in mijn dromen, serieus).
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kwamen zelf niet even gedag zeggen?
Haha ja echt he. Volgens mij riep ik ook nog iets, maar ik kan mij niet meer herinneren wat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik ook wel eens. Dat mijn moeder of vader roept, maar dan denk ik dat ik dat droom
. Maar in dit geval mochten je ouders je wel wakker maken, hoor
. Hoe lang gaan ze weg? Vier weken?
Aha, dat is best... langquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Haha ja echt he. Volgens mij riep ik ook nog iets, maar ik kan mij niet meer herinneren wat.Misschien iets van doei ofzo.
3-4 weken ongeveer.
Whehequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/15/parkeren-turkse-stijl
Straks even bellen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
Waaromquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef Ayca het volgende:
Hmm ik realiseer me net dat ik ontbijt met een ijsje...
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom? Geen trek in eten (met dit weer)?
Deze reactie verwachtte ik nogquote:
Jouw broertje had toch bontkraagvriedenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef Ayca het volgende:
Maar mijn broertje heeft vast wat uitgedeeld aan zn vriendjes, dus wat minder eigenlijk![]()
Ook jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Jouw broertje had toch bontkraagvrieden![]()
![]()
?
Veel plezier in Bulgarije (quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Chill.
Ik ga straks met de auto naar Turkije.
Bleh, twee dagen met de auto reizen.
Oef lekker in deze hitte in de auto.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Chill.
Als oudere zus hoor jij je broertje te behoeden voor het kwaad op deze wereld.quote:
Ik heb het geprobeerd, echt waar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als oudere zus hoor jij je broertje te behoeden voor het kwaad op deze wereld.
Have fun.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef Rookert het volgende:
32 graden in de haven, straks naar IJmuiden varen en snel de zee in..
Jepquote:
Dank je wel. Maar dat is niet onze eindbestemming, gelukkigquote:
Aircoquote:
Wat Ayça zeiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef Rookert het volgende:
32 graden in de haven, straks naar IJmuiden varen en snel de zee in..
Is chillen jijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Chill.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef Draganta het volgende:
[..]
Is chillen jijIn 2008 was ik ook op vakantie in TR, toen had ik bij het stoeien per ongeluk zijn been gebroken
. Kon ik terugrijden. Vond het wel supergaaf. Alleen was ik bij Aachen zo uitgeput ,dat mn pa het met zn gebroken poot toch had overgenomen
. Het waren dan ook nog maar 20 kms naar huis.
Ohja natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Dank je wel. Maar dat is niet onze eindbestemming, gelukkig.
[..]
Airco. (vroeger hadden we dat niet
)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef Draganta het volgende:
[..]
Is chillen jijIn 2008 was ik ook op vakantie in TR, toen had ik bij het stoeien per ongeluk zijn been gebroken
. Kon ik terugrijden. Vond het wel supergaaf. Alleen was ik bij Aachen zo uitgeput ,dat mn pa het met zn gebroken poot toch had overgenomen
. Het waren dan ook nog maar 20 kms naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkse gewoontes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom gooien jullie water, wat is dit.
enkeltje! Subtiel hoor!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat let jou om ook een enkeltje TR te nemen?
Hij gaat al naar Zweden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat let jou om ook een enkeltje TR te nemen?
Dus? Kan toch allebei. Mits tijd en geld voorhanden zijn natuurlijk. Maar ja, tijd = geld, dus eigenlijk draait deze kwestie puur om keiharde doekoes.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus? Kan toch allebei. Mits tijd en geld voorhanden zijn natuurlijk. Maar ja, tijd = geld, dus eigenlijk draait deze kwestie puur om keiharde doekoes.
En vertrouwen, famile, vriendschap speelt ook wel mee altijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus? Kan toch allebei. Mits tijd en geld voorhanden zijn natuurlijk. Maar ja, tijd = geld, dus eigenlijk draait deze kwestie puur om keiharde doekoes.
Zelfs onze eigen octopus denkt spanjequote:
Jawohl, 2 weken Istanbulquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef wikwakka2 het volgende:
En zin natuurlijk.
Ging jij nergens heen, ayca?
Dat is waar. Heeft men geen vertrouwen meer in Sinananas?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
En vertrouwen, famile, vriendschap speelt ook wel mee altijd.
Jawel, ik vond het alleen mooie woorden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is waar. Heeft men geen vertrouwen meer in Sinananas?
"Onze eigen"quote:
Ik bedoelde dat Sinas onze octopus was.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Onze eigen". Het is wel een octopus van onze oosterburen, ja!
Krijg je de normale layout? Die hoor je eigenlijk alleen te zien als je een abo hebt, volgens mijquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Globale verwarming, wat ik je brom.
Het is hier even heet als Cairo en Muscat.
Staat aan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet het aanzetten in je instellingen.
Dus de moslims zitten achter global warming! Fijn dat je het toegeeft, weer een mysterie opgelost!quote:
Beter dan binnen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
Het is gewoon nog steeds niet uit te houden buiten..
*druppels zweet
Ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Gevalletje slecht ochtendhumeur?
Wat doe je op fok gek?!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:51 schreef Rookert het volgende:
Hoi maartjeh! Ik vaar nu met zeilboot op zee langs Noordwijk, zandvoort ook al gepasseerd
Echt hè. Pff. Ik slaap al 3 nachten maar 4 uurtjes ofzo.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb iok ook last van, amper geslapen met deze baggerhitte. Als ik ergens niet tegen kan is het wel slaaptekort.
Serieus niet?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik slaap sowieso nooit langer dan 4 uur.
Je bent gek. Ik houd dat nog geen dag vol.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik slaap sowieso nooit langer dan 4 uur.
Mijn wekker stond eerst op 8:45, maar elk uur dat ik in bed lag te woelen heb ik hem maar met 15 minuten vooruit gezetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:46 schreef Ayca het volgende:
Nah anders ben je ook je hele dag kwijt hoor.
Oh ja, niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:07 schreef maartjeh het volgende:
Je hebt geluk als je er nog eentje kan vinden Wik.
Wij 3.quote:
Oh wij hebben ze al heel langquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wij 3.![]()
2 weken geleden bij de Marskramer en Blokker geweest, alles uitverkocht. Bij de Kijkshop hadden ze er nog wel.
Als Turk zouden jullie juist goed tegen de hitte moeten kunnen. Mag ik er eentje hebben, ik ben maar een zielige koukleum.quote:
Tss jij hebt in veel warmere oorden gewoondquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als Turk zouden jullie juist goed tegen de hitte moeten kunnen. Mag ik er eentje hebben, ik ben maar een zielige koukleum.
Ik ben verwend met airco's overalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tss jij hebt in veel warmere oorden gewoondik ben ook maar gewoon het nederlandse weer gewend hoor.
Conducteurs en treinomroepers hebben altijd de beste humor.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:27 schreef IHVK het volgende:
Conducteur: Hebben jullie het nou ook zo koud.
Grapjas
Hier is het al begonnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:09 schreef maartjeh het volgende:
Kut. Pikzwarte lucht hier. Ik ben bang.![]()
![]()
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het heerlijk.
En eindelijk wat frisse lucht.
Daar heeft men bliksemafleiders voor uitgevonden. Zodat jou niks gebeurt, dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja dat wel.
FUCKKKK hij sloeg hier ergens heeeel dichtbij in, binnen een straal van 300 meter.
Ja de flat hierachter is wel een beetje een geruststelling.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar heeft men bliksemafleiders voor uitgevonden. Zodat jou niks gebeurt, dus.
TV staat expres aan vanwege geluid.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
De mens is niets, machtige natuur
Verder niet te dicht bij ramen enzo zitten, kabel er misschien uit van Tv en gewoon op de bank ontzag hebben
Ik ken mensen die uitzicht over de hele maas hebbenquote:
Ja duhquote:Op zondag 11 juli 2010 18:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ook niet, heb het gevoel dat we kei hard gaan verliezen.
Je tante is ME? Wat vetquote:Op zondag 11 juli 2010 20:25 schreef Ayca het volgende:
Hoop dat het een beetje rustig blijft op het museumplein, tante staat daar als ME
Tiefus klote kut scheids.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
Kutscheids legde de drempel veel te laag met 1e kaart
Pff Waarom echtquote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Op een cm na een vuist in mijn gezicht van zo'n agressieve kankermongool.
Zo'n kutjoch met petje en nektasje zat de hele tijd willekeurige mensen lastig te vallen en zodra iemand 'doe eens rustig' zei sloeg hij - toen er terug geduwd werd kwamen zijn 'vrienden' de eerste de beste persoon in de buurt meppen.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pff Waarom echtik verlies betrouwen in de wereld zo..
Ik heb je nog nooit zo boos meegemaakt!quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit zo boos meegemaakt!
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pff Waarom echtik verlies betrouwen in de wereld zo..
Maar hoe durfden ze na ons verlies te gaan feesten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:17 schreef IHVK het volgende:
Er riep iemand wel: kankerbuitenlanders, kankermarokkanen tegen die feestende jongens gister.
Was wel raar
Dat is waar. Ik was ook boos op ze.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hoe durfden ze na ons verlies te gaan feesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |