quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
In rood-wit-blauw mag ik hopenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb net spekkoek gebakken.
Hehe, nee gewoon de originele bruine spekkoek.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In rood-wit-blauw mag ik hopen?
[ afbeelding ]
Die groene ziet er wel onsmakelijk uit zeg.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was leuk, jammer van het tentamen dat een flinke domper was, maar 's avonds was het tof. Tot nu toe nog weinig gehad behalve taart en staatsloten, maar dat is meer omdat ik niet wist wat ik op mijn verlanglijstje moest zetten.
Gelezen in een ander topicquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, zaterdag of zondag. Hoe wist jij dat wij vandaag weggaan
? Ik wil de wedstrijd niet missen
! Anders kijken we de wedstrijd wel in Bulgarije ofzo
.
Maar hij heeft altijd de finale fout dus dan worden we toch wereldkampioenquote:
Ja, maar ik heb gelezen dat hij de finales verkeerd voorspeltquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Bortecinem het volgende:
Dat kut beest heeft tot nu toe toch alle wedstrijden goed voorspelt?
Nee, dit is echtquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slechte photoshop, hoor.
In het filmpje deed hij anders hetzelfde, hoor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was gewoon een slechte photoshop, hoor.
En anders trek ik zijn tentakels uit elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gelezen dat hij de finales verkeerd voorspelt. Dus
.
Wat ga je ervan makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En anders trek ik zijn tentakels uit elkaar.
Haha, die van ons ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:04 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn familie in Turkije is helemaal pro-Nederland iig.
Zo mag ik het horen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En anders trek ik zijn tentakels uit elkaar.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef Ayca het volgende:
Wacht er is nog hoop
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nd-wint-het-WK.dhtml
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen!
Dat je uberhaupt zo'n beest zou durven aan te raken, ik krijg er spontaan de kriebels van.
Sommigen hebben hun geld zelfs ingezet op Nederland.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, die van ons ook. Als Nederland wint gaat iemand zelfs toeterend toeren door Istanbul
(dat zei hij dan tegen mij).
Haha, Iddaaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommigen hebben hun geld zelfs ingezet op Nederland.Turken en Toto.
![]()
Niet als ik steeds aan een levende octopus moet denken als ik ze opeet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar weet je hoe lekker dit wel niet is?
[ afbeelding ]
Maar dan kun je dus ook geen vlees etenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet als ik steeds aan een levende octopus moet denken als ik ze opeet.
Beesten uit de zee hebben gewoon iets 'ieellls' over zich. Met normaal vlees heb ik dat niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar dan kun je dus ook geen vlees eten? Dan moet je vegetariër worden
.
[plaatje is groot, ik laat het toch maar wegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beesten uit de zee hebben gewoon iets 'ieellls' over zich. Met normaal vlees heb ik dat niet.
Ze kwamen zelf niet even gedag zeggen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vannacht mijn ouders niet eens gedag gezegd. Mijn moeder heeft mij 100 keer geroepen maar ik werd maar niet wakker (ik hoorde haar roepen in mijn dromen, serieus).
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vannacht mijn ouders niet eens gedag gezegd. Mijn moeder heeft mij 100 keer geroepen maar ik werd maar niet wakker (ik hoorde haar roepen in mijn dromen, serieus).
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kwamen zelf niet even gedag zeggen?
Haha ja echt he. Volgens mij riep ik ook nog iets, maar ik kan mij niet meer herinneren wat.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, dat heb ik ook wel eens. Dat mijn moeder of vader roept, maar dan denk ik dat ik dat droom
. Maar in dit geval mochten je ouders je wel wakker maken, hoor
. Hoe lang gaan ze weg? Vier weken?
Aha, dat is best... langquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.![]()
[..]
Haha ja echt he. Volgens mij riep ik ook nog iets, maar ik kan mij niet meer herinneren wat.Misschien iets van doei ofzo.
3-4 weken ongeveer.
Whehequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.autoblog.nl/archive/2007/07/15/parkeren-turkse-stijl
Straks even bellen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:17 schreef Bortecinem het volgende:
Waaromquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:42 schreef Ayca het volgende:
Hmm ik realiseer me net dat ik ontbijt met een ijsje...
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Waarom? Geen trek in eten (met dit weer)?
Deze reactie verwachtte ik nogquote:
Jouw broertje had toch bontkraagvriedenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:59 schreef Ayca het volgende:
Maar mijn broertje heeft vast wat uitgedeeld aan zn vriendjes, dus wat minder eigenlijk![]()
Ook jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Jouw broertje had toch bontkraagvrieden![]()
![]()
?
Veel plezier in Bulgarije (quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Chill.
Ik ga straks met de auto naar Turkije.
Bleh, twee dagen met de auto reizen.
Oef lekker in deze hitte in de auto.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Chill.
Als oudere zus hoor jij je broertje te behoeden voor het kwaad op deze wereld.quote:
Ik heb het geprobeerd, echt waar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als oudere zus hoor jij je broertje te behoeden voor het kwaad op deze wereld.
Have fun.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef Rookert het volgende:
32 graden in de haven, straks naar IJmuiden varen en snel de zee in..
Jepquote:
Dank je wel. Maar dat is niet onze eindbestemming, gelukkigquote:
Aircoquote:
Wat Ayça zeiquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:25 schreef Rookert het volgende:
32 graden in de haven, straks naar IJmuiden varen en snel de zee in..
Is chillen jijquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Chill.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef Draganta het volgende:
[..]
Is chillen jijIn 2008 was ik ook op vakantie in TR, toen had ik bij het stoeien per ongeluk zijn been gebroken
. Kon ik terugrijden. Vond het wel supergaaf. Alleen was ik bij Aachen zo uitgeput ,dat mn pa het met zn gebroken poot toch had overgenomen
. Het waren dan ook nog maar 20 kms naar huis.
Ohja natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Dank je wel. Maar dat is niet onze eindbestemming, gelukkig.
[..]
Airco. (vroeger hadden we dat niet
)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef Draganta het volgende:
[..]
Is chillen jijIn 2008 was ik ook op vakantie in TR, toen had ik bij het stoeien per ongeluk zijn been gebroken
. Kon ik terugrijden. Vond het wel supergaaf. Alleen was ik bij Aachen zo uitgeput ,dat mn pa het met zn gebroken poot toch had overgenomen
. Het waren dan ook nog maar 20 kms naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkse gewoontes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom gooien jullie water, wat is dit.
enkeltje! Subtiel hoor!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat let jou om ook een enkeltje TR te nemen?
Hij gaat al naar Zweden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat let jou om ook een enkeltje TR te nemen?
Dus? Kan toch allebei. Mits tijd en geld voorhanden zijn natuurlijk. Maar ja, tijd = geld, dus eigenlijk draait deze kwestie puur om keiharde doekoes.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus? Kan toch allebei. Mits tijd en geld voorhanden zijn natuurlijk. Maar ja, tijd = geld, dus eigenlijk draait deze kwestie puur om keiharde doekoes.
En vertrouwen, famile, vriendschap speelt ook wel mee altijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus? Kan toch allebei. Mits tijd en geld voorhanden zijn natuurlijk. Maar ja, tijd = geld, dus eigenlijk draait deze kwestie puur om keiharde doekoes.
Zelfs onze eigen octopus denkt spanjequote:
Jawohl, 2 weken Istanbulquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef wikwakka2 het volgende:
En zin natuurlijk.
Ging jij nergens heen, ayca?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |