Ws komt ie halverwege tweede helft... Had nog wat last van zijn hamstring...quote:
ik faalde driemaalquote:
Eh.., ja baas..., is een screensaver ja...quote:
Moet Mart wel ff 8 wijntjes voor Paultje neerzetten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef rubje het volgende:
Mart Smeets heeft al te kennen gegeven dat hij Paultje graag laat aanschuiven bij hem aan tafel vanavond
Oei, probleem: zie jij het verschil tussen hun twee dan nog??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef rubje het volgende:
Mart Smeets heeft al te kennen gegeven dat hij Paultje graag laat aanschuiven bij hem aan tafel vanavond![]()
Jij geeft dus op?quote:
bij engeland toch niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kiest Paul niet altijd gewoon het rechter bakje, ik zag net dat hij bij Duitsland Uruguay ook weer het rechter bakje koos.
Ja, Mart is een kwal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oei, probleem: zie jij het verschil tussen hun twee dan nog??
Bv. Duitsland - Engeland had 'ie links gekozen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kiest Paul niet altijd gewoon het rechter bakje, ik zag net dat hij bij Duitsland Uruguay ook weer het rechter bakje koos.
Dat is Paul z'n vader.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:36 schreef tralalala het volgende:
Ik zie een dikke Duitser die voor het beeld zit.
Ik zie ze nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Shirley het volgende:
Geen bakken te zien?
Aha, nou slim beest hoor dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bv. Duitsland - Engeland had 'ie links gekozen.
Dat welquote:
ik ookquote:
Und wir sind dabei!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef missziggy het volgende:
Dit is het leukste topicreeks ever hier op Fok!![]()
![]()
![]()
Wat een klein beestje btw..
Hij voelde zich bekeken.quote:
RTL stream staat er nu in, maar octo zit in de bak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Maanvis het volgende:
TS je moet linkjes naar alle streams in de OP plaatsen.
als die kut krab eens aan het werk gaatquote:
Dat kruisje zien we regelmatigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Apotheose het volgende:
deze al langs geweest?
http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000077/popup.html
onderkantquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:39 schreef Spooky4u het volgende:
Die bakjes, komen die van boven of doen ze aan de zijkant een deurtje open?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef jackson het volgende:
Ik gooi de stream wel even op de beamer hier voor 50 man
Nee het is een OCTOPUS.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan vallen de steentjes eruit.
Ja doh, hij deed het eerder alleen voor Duitsland, wat moeten wij daar mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Kvdv88 het volgende:
NL staat in de finale en ineens volgt iedereen hoe paul in de bakjes kruipt![]()
Go paul!
Bij mij buffert hij niet ..ik kan gewoon alles zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef Mirjam het volgende:
hij buffert hier meer dan dat er wat te zien is
vidn ik nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef tralalala het volgende:
Het is nog net te vroeg voor een pot bier erbij.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef rubje het volgende:
iets zegt me dat die paul het erom doet en zich express zo gedraagd zo van "ik ben de fucking ster van de onderwaterwereld"check mij hier"
Hij voorspelde hiervoor alleen wedstrijden voor de Duitsers, dus ja, dat is niet zo spannend voor ons he.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Kvdv88 het volgende:
NL staat in de finale en ineens volgt iedereen hoe paul in de bakjes kruipt
Het nieuwe wuppieliedquote:
Tanja is geen octopus toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef Bami-Bami het volgende:
ja en nu gaan ze tanja erop late zitte en als ie t dan verkeerd heb zegge ze ja was tanja was nie paul dus deze geld niet dus maar als ie wel goed heb zegge ja was wel paul HOE KEN JE DAN HET VERSCHIL ZIEN HEE?????????????????????????
het is beidequote:
Watte??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef Bami-Bami het volgende:
ja en nu gaan ze tanja erop late zitte en als ie t dan verkeerd heb zegge ze ja was tanja was nie paul dus deze geld niet dus maar als ie wel goed heb zegge ja was wel paul HOE KEN JE DAN HET VERSCHIL ZIEN HEE?????????????????????????
Ik heb al een filmpje van NL-URU gevonden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij voorspelde hiervoor alleen wedstrijden voor de Duitsers, dus ja, dat is niet zo spannend voor ons he.
Duh, maar dat vertellen ze die journalisten straks pas!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef KhaZ het volgende:
Is de voorspelling NED - SPA niet gewoon morgen? Ze doen het toch altijd 1 dag voor de wedstrijd?
Daar kwam ik ook achter.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb al een filmpje van NL-URU gevonden?
maar ja daar staat konstant iemand voorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef Sirolf het volgende:
De RTL-stream zonder reclame en andere zooi: http://stream.rtl.nl/rtl_insb_1
Er gebeurt overigens nog weinig.
Nee doet het prima (RTL).quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het nieuwe wuppielied
Met een Paultje in ons bakkie
wordt de beker wel een makkie
ja we worden kampioen
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb al een filmpje van NL-URU gevonden?
Wel een relaxed leventjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Robar het volgende:
Dus Paultje is nu al drie kwartier bezig met het voorspellen van twee wedstrijden?
behalve die dus?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Of eerst naar Spanje toegaat en er dan keihard op gaan stampenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou echt baas zijn als Paul gewoon direct de NL bak opentrekt, die mossel in één keer opslurpt en als een raket weer wegzwemt
RTL: http://stream.rtl.nl/rtl_insb_1quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Maanvis het volgende:
JONGENS ZEG.
Meer screenshots plaatsen. Die stream werkt voor mij niet.
Net wat ons uitkomt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Zorro het volgende:
Waar zitten we nou eigenlijk op te wachten? De enige keer dat hij fout voorspelde was de finale vorige keer, dus wat moeten we nou dadelijk van de voorspelling vinden
Niks, maar gelukkig hebben we die vogel uit Singapore nogquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Zorro het volgende:
Waar zitten we nou eigenlijk op te wachten? De enige keer dat hij fout voorspelde was de finale vorige keer, dus wat moeten we nou dadelijk van de voorspelling vinden
quote:
quote:
quote:
quote:
Kap es met dat kutplaatje de hele tijdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:47 schreef rubje het volgende:
Dara komt de BAK!!!!! jaja... we beginnen!!!
[ afbeelding ]
Als je zo over hem praat doet ie t helemaal niet meer natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |