RTL stream staat er nu in, maar octo zit in de bak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Maanvis het volgende:
TS je moet linkjes naar alle streams in de OP plaatsen.
als die kut krab eens aan het werk gaatquote:
Dat kruisje zien we regelmatigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Apotheose het volgende:
deze al langs geweest?
http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000077/popup.html
onderkantquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:39 schreef Spooky4u het volgende:
Die bakjes, komen die van boven of doen ze aan de zijkant een deurtje open?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef jackson het volgende:
Ik gooi de stream wel even op de beamer hier voor 50 man
Nee het is een OCTOPUS.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan vallen de steentjes eruit.
Ja doh, hij deed het eerder alleen voor Duitsland, wat moeten wij daar mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Kvdv88 het volgende:
NL staat in de finale en ineens volgt iedereen hoe paul in de bakjes kruipt![]()
Go paul!
Bij mij buffert hij niet ..ik kan gewoon alles zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:40 schreef Mirjam het volgende:
hij buffert hier meer dan dat er wat te zien is
vidn ik nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef tralalala het volgende:
Het is nog net te vroeg voor een pot bier erbij.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef rubje het volgende:
iets zegt me dat die paul het erom doet en zich express zo gedraagd zo van "ik ben de fucking ster van de onderwaterwereld"check mij hier"
Hij voorspelde hiervoor alleen wedstrijden voor de Duitsers, dus ja, dat is niet zo spannend voor ons he.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Kvdv88 het volgende:
NL staat in de finale en ineens volgt iedereen hoe paul in de bakjes kruipt
Het nieuwe wuppieliedquote:
Tanja is geen octopus toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef Bami-Bami het volgende:
ja en nu gaan ze tanja erop late zitte en als ie t dan verkeerd heb zegge ze ja was tanja was nie paul dus deze geld niet dus maar als ie wel goed heb zegge ja was wel paul HOE KEN JE DAN HET VERSCHIL ZIEN HEE?????????????????????????
het is beidequote:
Watte??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef Bami-Bami het volgende:
ja en nu gaan ze tanja erop late zitte en als ie t dan verkeerd heb zegge ze ja was tanja was nie paul dus deze geld niet dus maar als ie wel goed heb zegge ja was wel paul HOE KEN JE DAN HET VERSCHIL ZIEN HEE?????????????????????????
Ik heb al een filmpje van NL-URU gevonden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij voorspelde hiervoor alleen wedstrijden voor de Duitsers, dus ja, dat is niet zo spannend voor ons he.
Duh, maar dat vertellen ze die journalisten straks pas!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:43 schreef KhaZ het volgende:
Is de voorspelling NED - SPA niet gewoon morgen? Ze doen het toch altijd 1 dag voor de wedstrijd?
Daar kwam ik ook achter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |