Ws komt ie halverwege tweede helft... Had nog wat last van zijn hamstring...quote:
ik faalde driemaalquote:
Eh.., ja baas..., is een screensaver ja...quote:
Moet Mart wel ff 8 wijntjes voor Paultje neerzetten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef rubje het volgende:
Mart Smeets heeft al te kennen gegeven dat hij Paultje graag laat aanschuiven bij hem aan tafel vanavond
Oei, probleem: zie jij het verschil tussen hun twee dan nog??quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef rubje het volgende:
Mart Smeets heeft al te kennen gegeven dat hij Paultje graag laat aanschuiven bij hem aan tafel vanavond![]()
Jij geeft dus op?quote:
bij engeland toch niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kiest Paul niet altijd gewoon het rechter bakje, ik zag net dat hij bij Duitsland Uruguay ook weer het rechter bakje koos.
Ja, Mart is een kwal.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oei, probleem: zie jij het verschil tussen hun twee dan nog??
Bv. Duitsland - Engeland had 'ie links gekozen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kiest Paul niet altijd gewoon het rechter bakje, ik zag net dat hij bij Duitsland Uruguay ook weer het rechter bakje koos.
Dat is Paul z'n vader.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:36 schreef tralalala het volgende:
Ik zie een dikke Duitser die voor het beeld zit.
Ik zie ze nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef Shirley het volgende:
Geen bakken te zien?
Aha, nou slim beest hoor dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bv. Duitsland - Engeland had 'ie links gekozen.
Dat welquote:
ik ookquote:
Und wir sind dabei!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:37 schreef missziggy het volgende:
Dit is het leukste topicreeks ever hier op Fok!![]()
![]()
![]()
Wat een klein beestje btw..
Hij voelde zich bekeken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |