quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Hoss het volgende:
Hebben Trulli en Liuzzi niet gereden omdat ze een 3e coureur mogen inzetten of is er iets anders aan de hand?
Oke gelukkig, ik heb Liuzzi namelijk voor deze race in m'n managerspel zitten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:17 schreef Hoss het volgende:
Hebben Trulli en Liuzzi niet gereden omdat ze een 3e coureur mogen inzetten of is er iets anders aan de hand?
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Meneer, u spoort niet.
Silverstone is één van de hoogte punten van het F1 seizoen
Geldt niet voor de VTs dus valt nu niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:41 schreef sasquatsch het volgende:
Met de 107% regel zou Yamamoto niet mogen rijden.
Gaan ze 'm vervangen bij Fellali?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:27 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso, Massa en Vettel met slechts 1 ronde op de klok so far.
Apart.
Ik denk trouwens dat we Massa af kunnen schrijven voor dit seizoen.
quote:
Schijnt daar een 'leuke' hobbel in het asfalt te zitten, dus dat kan een mogelijke oorzaak zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:00 schreef Atreidez het volgende:
Linkervoorwielophanging gebroken bij VettelGewoon bij insturen Maggots?
![]()
Als die wagens t een hele race moeten gaan volhouden wordt t nog wat.
Als dat de limiet is, hoe kan Chandhok dan een seconde sneller?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef Sinister-D- het volgende:
0.147 seconde is wat yamamoto sneller is als de 107% regel er al zou zijn. Zo'n goede coureur is ie, gewoon op de limiet van je wagen
Daaraan herken je de echte toppers.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef Sinister-D- het volgende:
0.147 seconde is wat yamamoto sneller is als de 107% regel er al zou zijn. Zo'n goede coureur is ie, gewoon op de limiet van je wagen
Die reed natuurlijk met een veel lager gewicht rond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als dat de limiet is, hoe kan Chandhok dan een seconde sneller?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |