Dank, nu wil ik 'm nog grager zienquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb wel een samenvatting voor je.
[..]
Als Van Bommel er 2 keer in komt zoals vorige wedstrijd durven ze de bal niet meer te krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:39 schreef Merkie het volgende:
Spanje, wat stelt dat dan voor man. Verliest van Zwitserland en wint lucky van Paraguay. Halfuurtje balletjes rondtikken op het middenveld worden Van Bommel en De Jong echt niet bang van hoor.
Kom je snel achter, maar idd zwaar irritantquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:05 schreef MaxMark het volgende:
Wat is dat voor kansloos gedoe dat uitzendingen maar 24 uur te bekijken zijn?
Mja, ik ging er vanuit dat het al wel eens voorbij is gekomen hier. Maar toch. Extra klagen kan geen kwaadquote:
Staat op usenet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Klummie het volgende:
Waarom staat die aflevering van gister nog niet online?
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:39 schreef Merkie het volgende:
Spanje, wat stelt dat dan voor man. Verliest van Zwitserland en wint lucky van Paraguay. Halfuurtje balletjes rondtikken op het middenveld worden Van Bommel en De Jong echt niet bang van hoor.
Dat zal van RTL wel moeten denk ik, daarnaast is het ook niet áltijd hetzelfde nummer, volgens mij. En anders moet je het zien als de titelsong van het programmaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ie niet elke dag hetzelfde nummer doet misschien
Nee Danny Vera heeft altijd volledig zelf de zeggenschap over wat voor nummer ze spelen. Naja logisch dat ze die over Oranje spelen, kunnen ze er nog wat aan verdienen als mensen die track downloaden.'quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:50 schreef MB23 het volgende:
Dat zal van RTL wel moeten denk ik, daarnaast is het ook niet áltijd hetzelfde nummer, volgens mij.
Dat heeft ie wel gezegd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:50 schreef Perico het volgende:
[..]
Nee Danny Vera heeft altijd volledig zelf de zeggenschap over wat voor nummer ze spelen. Naja logisch dat ze die over Oranje spelen, kunnen ze er nog wat aan verdienen als mensen die track downloaden.'
Wel frappant: 60 uitzendingen VI Oranje, maar Wilfred heeft niet 1x gezegd: Danny Vera, onze huisband bladibla.
Hij geeft meteen zijn visitekaartje af.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Frank Snoeks heeft na de snoeiharde kritiek van Derksen uiteindelijk toch de handdoek gegooid en uit eigen beweging plaats gemaakt voor de klasbak die Evert ten Napel heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |