VI Oranje ''moe'' zijn en vervolgens serieus vertellen dat je naar Mart Smeets gaat kijken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:53 schreef QuistNix20 het volgende:
Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen, maar ik word heel erg moe van dat hele VI Oranje.
Pakweg 1 of 2 weken geleden vond ik het nog een topprogramma, maar ik ben murw gebeukt.
Elke aflevering lijkt wel een herhaling van zetten. De stokpaardjes van Rene en Johan komen elke aflevering ruimschoots aan bod, en dan nog die zaad-items met die duif en dat gelul van die losers in een Gamma-hokje....![]()
Studio Sportzomer met Jack kijk ik uit principe niet, maar VI Oranje nu ook niet meer.
Dan maar Mart Smeets met zijn Tourprogramma.
Welke dag?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:44 schreef Babbatuur het volgende:
Voor mensen die nog niet VI-moe zijn: Heb waarschijnlijk een kaartje over voor de uitzending van VI Oranje, wie heeft interesse?
Ik wens ze echt die volledige 1 Miljoen kijkersquote:KIJKCIJFERS VI ORANJE VERDRIEVOUDIGD
Nederland is niet alleen in de ban van het Nederlands voetbalelftal. Het raakt ook steeds meer in de ban van de dagelijkse WK voetbaltalkshow VI Oranje. De kijkcijfers stijgen alleen maar en de magische grens van één miljoen kijkers komt, voor het op RTL 7 uitgezonden programma, steeds meer in zicht.
De uitgesproken meningen van Johan Derksen en Rene van der Gijp met Wilfred Gene die alles in goede banen probeert te leiden weten de Nederlandse televisiekijker te trekken. Waar de dagelijkse WK praatshow Studio Sportzomer van de NOS als te zakelijk wordt bestempeld wordt probeert men bij VI Oranje juist de gezellige cafésfeer te evenaren. Daarbij is naast kwalitatief inhoudelijk goede analyses ook voldoende ruimte voor een lach en een grap. Nadat Nederland eerst moest wennen aan de dagelijkse show van de drie VI Oranje gezichten vinden nu steeds meer Nederlanders de weg naar RTL 7. Begon VI Oranje bij de eerste aflevering op donderdag 10 juni met iets meer dan 300.000 kijkers is dat gisteren tot een kijkcijferrecord van 917.000 gestegen. En daarmee komt de magische grens van één miljoen kijkers steeds meer in het zicht.
Op zich heeft VI Oranje dan nog honderdduizenden kijkers minder dan NOS Studio Sportzomer, dat op dezelfde tijd op Nederland1 wordt uitgezonden, maar deze heeft dan wel het gehele WK het voordeel gehad dat men direct na een live voetbalwedstrijd, met vele miljoenen kijkers, op dezelfde zender geprogrammeerd staat. Bij VI Oranje is dat geheel anders. Het programma voor VI Oranje scoort juist minder kijkers en daarom is het huidige aantal kijkers voor dit programma iets wat vriend en vijand vooraf niet verwacht had.
Bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=3397
Zondagquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap niet wat jullie moeilijk doen. Derksen is al jaren een herhalingsrobot met tig stokpaardjes. Die bingo bestaat niet voor niks.²
Heb wel een samenvatting voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:15 schreef Klummie het volgende:
Waarom staat die aflevering van gister nog niet online?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
De aflevering van vanavond:
Snor: goedenavond allemaal, makkelijk hè? Presentator zijn.
Publiek: Hahahaahahahaa
Wilfred: Je bent oud en hebt een snor
Gijp: zoow heej, heb je die tieten gezien?
Derksen: kutscheet grappig ben ik hè?
Wilfred: En we zijn alweer aan het einde van het programma gekomen. Johan, ga je nu een sigaar roken op de plee?
Derksen: beter dan een föhn in m'n reet
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb wel een samenvatting voor je.
[..]
Voor 75% gelijk!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:35 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb wel een samenvatting voor je.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |