Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Je moet nu ook niet werken. Je moet nu gaan afkoelen.quote:
Idd ja .... Het is heerlijk weer buiten.. Net de tuin gesproeid en dan koelt het nog beter af..quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet werken. Je moet nu gaan afkoelen.
helaasquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet werken. Je moet nu gaan afkoelen.
Ahahh, jij bent de top-verkoper.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helaasiemand moet de big bucks binnenbrengen
Later als je groot bent,...quote:
9 uur 's avonds tot 5 uur in de morgen,... Ja, dan ben je nu aan het werk, schat.quote:
Neehee niet zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
9 uur 's avonds tot 5 uur in de morgen,... Ja, dan ben je nu aan het werk, schat.
slaapdienstquote:
Weet je al wat je wilt worden dan?quote:
Hoeren zijn wakker als ze aan het werk zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaapdienstzo mn bedje in en dan slapend geld verdienen
( nee voor de flauwe inkoppers, ik ben geen hoer oid)
de helft van de mannen zou het verschil niet merken...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeren zijn wakker als ze aan het werk zijn
Maar de andere helft des te beter.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de helft van de mannen zou het verschil niet merken...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de helft van de mannen zou het verschil niet merken...
Sommige vrouwen kunnen blijkbaar slapend 'genieten'.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Seks is toch iets wat je met z'n 2 of meer samen doet. En je moet er allemaal van genieten.
Join me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:13 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen!
Blegh, kort nachtje gehad
yuk, sterktequote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Join me.
Vriend van m'n broertje stond rond half 4 op te bel te rossen, ik sliep net 2 uur en moest er om 6 weer uit. Gevolg dat dat half 7 werd en ik geen koffie op heb....
das wel weer vet! wat ga je zien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
komt goed! Vanavond nog naar Amsterdam voor concert!
Marco vooral geloof ik. (of nouja ik kijk wel naar die Tessa van hem)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel weer vet! wat ga je zien?
marco en tessa?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Marco vooral geloof ik. (of nouja ik kijk wel naar die Tessa van hem)
Borsato heeft een gitaarchick die Tessa heetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
marco en tessa?
ik ga nu lekker ff naar het strandmn ov is nog geldig, dus ik kan nu lekker overal naartoe
TESSAquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Borsato heeft een gitaarchick die Tessa heet
Iets met verslapen komt me erg bekend voor...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Suuz_ het volgende:
Ik heb weer heel de nacht niet geslapen op een half uurtje na dan...en dat half uurtje was nou juist niet de bedoeling want toen had ik al op mijn werk moeten zijn...Verslapen dus
ik heb me ook verslapen, op mn werkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Suuz_ het volgende:
Ik heb weer heel de nacht niet geslapen op een half uurtje na dan...en dat half uurtje was nou juist niet de bedoeling want toen had ik al op mijn werk moeten zijn...Verslapen dus
OH fuck, heiden was nog ingelogd...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb me ook verslapen, op mn werkwerd drie kwartier later wakker dan normaal, stond n taxichauffeur op mn raam te bonzen...
Ja ik hou ook van jou..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:43 schreef mosselgeur het volgende:
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Suuz_ het volgende:
Iets met verslapen komt me erg bekend voor...
Wat heb je vannacht dan allemaal uitgespookt?
Batsen iemand ?
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:16 schreef Suuz_ het volgende:
Aah het water is zo heerlijk!! We hebben alleen een verschrikkelijk uitzicht! Kijken zo bij een of andere ouwe Pakistaan z'n kruis in...
Hey Beacht how is life?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
OH fuck, heiden was nog ingelogd...
Dit typte Suuz dus:
Oh wat erg!! Dan voel je je echt rot! Ik voelde me ook flink rot toen mijn collega me wakker belde vanochtend! Moet echt ff een andere wekker aanschaffen, of gewoon geen bezoek meer ontvangen na 22u 's avonds...
Waarom?quote:
Dat kan ik zien! Is een van mijn vele talenten!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:36 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
Kan ze wel leuker bedenken ja...
Ohh enof heb ik dat al gezegd ?
Maar uhh hoe weet je dat het een Pakistaan is.. ?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Dat kan ik zien! Is een van mijn vele talenten!
Zó fijn!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:48 schreef kres het volgende:
[..]
voor talenten van Suuz..
![]()
Hoe was strand verder ?
Water is idd behoorlijk warm. Afgelopen zondag naar het strand bij Almere geweest en het water was echt lekker warm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Zó fijn!!
Superwarm, water was super lekker! Echt een top dag!
En dan te bedenken dat ie nog lang niet om is, vanavond terrassen! We gaan weer lekker aan de sangria
jij hebt echt n ultieme feestweek geloof ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:02 schreef Suuz_ het volgende:
Goodmorning! Ik ben ook weer thuis
Wat een avond gister pfffffffffff
Vanavond Breda live
Ik ben al zeker 2 maanden ultiem aan het feesten geloof ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt echt n ultieme feestweek geloof ik
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:12 schreef Suuz_ het volgende:
Oke that's it, ik ben pleite uit dit topic!
![]()
Je hebt denk ik alle ruimte in het park bij de Euromast!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een weer
ik wil buitenbatsen in dit noodweer!
En dan op getroffen worden door de bliksem tijdens je orgasmequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een weer
ik wil buitenbatsen in dit noodweer!
ja maar geen lekkere vent/mooie vrouw om mee te nemenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je hebt denk ik alle ruimte in het park bij de Euromast!
In Gent??quote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga bij vort.In gent voetbal kijken
ja, was kutquote:
Ze hebben wel gelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, was kutstomme vlamingen waren allemaal voor spanje en vonden ons maar luidruchtig en oranje
Ze waren wel weer snel roze,...quote:
Same here en het is ook gelijk weer helemaal dood... waar is iedereeeeeen!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoi allemaal![]()
ben de laatste tijd helemaal vergeten om hier nog te posten
Je hebt hier gisteren nog gepost.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Same here en het is ook gelijk weer helemaal dood... waar is iedereeeeeen!!
wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
aan het nat worden door het noodweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
word liever nat bij R in bedquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan het nat worden door het noodweer
dan moet je dat bed buiten zettenquote:
daar hebben we geen regen bij nodig schatjequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je dat bed buiten zetten
Nat van het batsen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar hebben we geen regen bij nodig schatje
Kan geregeld worden.quote:
toch nietquote:
Heb je geen pauze?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch nietben aan het werk
nope, door tot morgenochten half tienquote:
aahwwquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:
Regen is maar kut... wilde naar gent toe op de fiets verheugde me er al heel de dag op sta eindelijk met het fietssleuteltje in mn hand begint het keihard te gieten
misschien een keer goed kwaad worden, of t m duidelijk uitleggen als ie nuchter is. Dat je het echt niet tof vindt en waarom dat zo is. Lastige situatie thoughquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:32 schreef Rifoki het volgende:
Een vriend van me (die overigens veel ouders is dan ik) is echt lastig als ie dronken is, dan blijft ie me vragen of ik niet blijf slapen en als ik 'm aangeef dat dat mijn ding niet is en uiteindelijk naar huis ga blijft ie smsen. Hoe ga ik hier mee om?
Hij is verder gewoon relaxed maar het stoort me onderhand wel een beetje, afgelopen weekend was 't al weer voor de 3e keer raak.
Moet het inderdaad maar een keer proberen als ie nuchter is. Probleem is dat ik hem dan niet vaak zie en ik ben bang dat ik 'm een verkeerd signaal geef als ik nu zo met 'm wil gaan afspreken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
misschien een keer goed kwaad worden, of t m duidelijk uitleggen als ie nuchter is. Dat je het echt niet tof vindt en waarom dat zo is. Lastige situatie though
dan gewoon ff melden voor t stappenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Moet het inderdaad maar een keer proberen als ie nuchter is. Probleem is dat ik hem dan niet vaak zie en ik ben bang dat ik 'm een verkeerd signaal geef als ik nu zo met 'm wil gaan afspreken.
But thanks for the tip!
het perfecte antwoordquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan gewoon ff melden voor t stappenvoordat er teveel alcohol in zit
mag niet meerquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef Thrust het volgende:
Weet je nog vroeger...
Toen was het hier nog gezellig druk
LDG!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
LDG!sinds wanneer doen wij aan regeltjes?
Ben regelmatig in Rotterdam e.o.g misschien wat afspreken?quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:21 schreef Thrust het volgende:
Weet je nog vroeger...
Toen was het hier nog gezellig druk
quote:
feel free to drop byquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ben regelmatig in Rotterdam e.o.g misschien wat afspreken?
Wat een schatjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
ik kwam deze net tegen en wilde m even met jullie delengeen idee waarom verder
Als je het wel weet, laat je het dan even weten?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
ik kwam deze net tegen en wilde m even met jullie delengeen idee waarom verder
Veel interessanter: waar ben je wel geweest?quote:
In andere topics?quote:Op zondag 18 juli 2010 18:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Veel interessanter: waar ben je wel geweest?
Daar zou ik je geen antwoord op kunnen geven. Ik was er niet bij.quote:
Nu herken ik jou weer. Ik zag je in kpd posten.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Daar zou ik je geen antwoord op kunnen geven. Ik was er niet bij.
Was ik dat? Heb ik weer eens niet goed opgelet.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu herken ik jou weer. Ik zag je in kpd posten.
quote:
MMquote:Op maandag 19 juli 2010 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi ik was jullie een beetje vergeten
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja hoor, gaat lekker, beetje werken enzo
we kunnen beter off topic gaan dan gebeurt er tenminste nog wat hierquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:02 schreef Suuz_ het volgende:
Nog iemand naar roze maandag geweest afgelopen maandag?
Ik heb een nieuwer piercing btwja ik kan het niet laten om off topic te gaan
vortexquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:34 schreef VorteXxX het volgende:
goedenmiddag allen... Het is een beetje dood hier... Ik zit nog steeds in belgie dus kan niet veel posten maaaaar er zijn nu wel gentse feesten 10 dagen lang 24u per dag feest
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:41 schreef stinkdier het volgende:
Wat een saai geneuzel hier. Verder dan een lege zin komen de meeste onder jullie hier niet.
Het ging hier toch over seks of niet dan?
Wel dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:40 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm to feest with suuz or not to feest met suuz..
Gaan nogquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
heey![]()
ben je ondertussen al op vakantie geweest of gaan jullie nog?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:42 schreef brian911 het volgende:
[..]
ja ik wil wel seks, ben jij beetje lekker of niet
quote:
mn feestvlees is te zwak om het te kunnen weerstaan! Zit nu net in de trein naar je toequote:
oeh leukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gaan nogVrijdag gaan we weg!
En jij?
lekker toch, voorpret!!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh leukromatisch altijd n eerste vakantie samen!
Ik ga over twee weekjesben allemaal stomme voorpretdingen aan het kopen
slaat nergens op haha
Zo is het weer ontopicquote:
ja ok, maar gister had ik twee van die polkadot sjaaltjes gekocht, omdat ik vond dat dat wel heel romantisch en frans zou wapperen als we met onze raampjes open tussen de wijngaarden door zouden rijdenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Voorpret is heeeel erg leuk! zo staat onze koffer al beneden in de woonkamer
hahaha... maar het ging dan ook om de voorpret dus het maakt niet uit als je de helft thuis laatquote:Op zondag 25 juli 2010 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ok, maar gister had ik twee van die polkadot sjaaltjes gekocht, omdat ik vond dat dat wel heel romantisch en frans zou wapperen als we met onze raampjes open tussen de wijngaarden door zouden rijdenik zag het helemaal voor me haha. We hebben vast veel meer spullen dan in onze auto gaat passen
moet idd de moeite waard zijn heb ik begrepenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef VorteXxX het volgende:
ik ben al 2 maanden op vacantieen ik heb er nog 4 te gaan
volgend jaar is een dagje gentse feesten echt een aanrader voor iedereen ik gids jullie wel door de stad 10 dagen 24 uur p/d feest
ja is het zeker alleen maar bandjes en straat atiesten heel veel bier en op elk plein een ander podium.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet idd de moeite waard zijn heb ik begrepen
dat is het belangrijkstequote:Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ja is het zeker alleen maar bandjes en straat atiesten heel veel bier en op elk plein een ander podium.
Belgisch bierquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 03:29 schreef herbert64 het volgende:
Een echte vrouw houdt er ook van om zo nu en dan een lekker nat kutje te likken. Zo is het gewoon.
Hij weet gewoon niet beter.quote:
Een echte vrouw houdt er ook van om zo nu en dan een lekker nat kutje te likken. Zo is het gewoon.
dat dekt de lading volledigquote:
weet jij toch niks vanquote:Op maandag 26 juli 2010 16:17 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
dat dekt de lading volledigmaar feit is wel dat et geil is
ldgquote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet jij toch niks vanjij was geen meisje de laatste keer dak checkte
long time no seequote:
om te zien is wel geil... Maar ja je was weer ego... :pquote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet jij toch niks vanjij was geen meisje de laatste keer dak checkte
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:04 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
om te zien is wel geil... Maar ja je was weer ego... :p
dat ja! Hoe ist bij jullie?quote:
op de pijn in me rug na goedquote:Op maandag 26 juli 2010 19:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat ja! Hoe ist bij jullie?
weer teveel lopen verbouwen daar?quote:
iddquote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weer teveel lopen verbouwen daar?
dat met die ezels en die stenen gaat niet zo op bij jou he?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
en deze keer me rug dus goed te pakken gehad
om maar een quote van sonneveld te gebruken...quote:
duidelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 19:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
om maar een quote van sonneveld te gebruken...
dat doe je verkeerd... Dat mot je een ander laten doen
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat met die ezels en die stenen gaat niet zo op bij jou he?beterschap!!
ik heb vrij en het is ook kut weerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef VorteXxX het volgende:
het leven is niet eerlijk... Het is ook nog kut weer altijd als ik vroege dienst heb is het kutweer
dan heeft vort al gewonnenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
ja gf en vortwet tshirt contest
ik ben de jury
een pint bierquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:20 schreef VorteXxX het volgende:
haha wat heb ik nu gewonnen met mijn goedgevormde afgetrainde, goddelijkke, woest aantrekkelijke torso?
doe maar niet te veel bier, anders hangt er straks onder dat heerlijke torso van hem een vies bierbuikjequote:
het is bijna te verleidelijk om daar n onwijze kutopmerking op te geven...quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:27 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
doe maar niet te veel bier, anders hangt er straks onder dat heerlijke torso van hem een vies bierbuikje
vort krijgt geen voorkeursbehadeling hoorquote:
ow heerlijk, kom maar opquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het is bijna te verleidelijk om daar n onwijze kutopmerking op te geven...
dat zegt elk jurylidquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vort krijgt geen voorkeursbehadeling hoorals iemand die niet verdient is hij t wel
tsss wat nou weerquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vort krijgt geen voorkeursbehadeling hoorals iemand die niet verdient is hij t wel
das ook niet eerlijk gewonnen danquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:45 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
tsss wat nou weerne gf gaf al op dus win ik alsnog
nah, dat zou vuil zijnquote:
ik heb geen bierbuik... Puur spier 8)quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das ook niet eerlijk gewonnen dan
* geeftop t bierbuikje*
bierspier tochquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:52 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik heb geen bierbuik... Puur spier 8)
dat vind ik nou aardig van jequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nah, dat zou vuil zijnen ik best eigk best lief!
GMTAquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Alles goed schat?
wat is er lieverd?quote:
wie zij julliequote:Op donderdag 29 juli 2010 02:28 schreef littledrummergirl het volgende:
jullie vinden mij niet aardig
watch and learn boyquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:06 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pff heb al genoeg bij jou geslijmt
perenijsjes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je nooit genoeg doen!
dat ookquote:
pijpijsjes...quote:
als ik ooit dochters krijg.... No way dat ze die krijgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pijpijsjes...
Ook wel calippo's genoemt je kan nie vroeg genoeg beginnen
Haha, dan is het duidelijk waar jij op hebt geoefend.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik ooit dochters krijg.... No way dat ze die krijgenveroorzaakt slechts losbandig gedrag haha
en waarom vort pleit voor een zo groot mogelijke calippo consumptiequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Haha, dan is het duidelijk waar jij op hebt geoefend.
nou ja de kwaliteit van pijpen verhogen is geen slechtezaakk toch it for the greater goodquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en waarom vort pleit voor een zo groot mogelijke calippo consumptie
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:29 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
nou ja de kwaliteit van pijpen verhogen is geen slechtezaakk toch it for the greater good
doe ik altijd alles wat ik doe is weloverwogen en allemaal voor the greater goodquote:
Goh.. waar komen toch al die alleenstaande mannen en hun velerlei onzin posts vandaan vraag ik me soms af? Waarom blijven vrouwen vaak stil? volgens mij zijn mannen over het algemeen de instigators van losbandig gedrag of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik ooit dochters krijg.... No way dat ze die krijgenveroorzaakt slechts losbandig gedrag haha
weetje wel tegen wie je et hebt? Het is miss. Losbandigheid zelve...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:58 schreef stinkertje het volgende:
[..]
Goh.. waar komen toch al die alleenstaande mannen en hun velerlei onzin posts vandaan vraag ik me soms af? Waarom blijven vrouwen vaak stil? volgens mij zijn mannen over het algemeen de instigators van losbandig gedrag of zie ik dat nu verkeerd?
muil!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:59 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
weetje wel tegen wie je et hebt? Het is miss. Losbandigheid zelve...
hahaquote:
precies, ik eis n rectificatie!!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:28 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
hahaik zeg al niks meer. Ldg is een heeeeeeel kuis en reine vrouw... Niks met losbandigheid te maken
Laatste vakantiedagquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zal t doorgeven![]()
tj'tje peetje, hoe is het?
hmm dat zuigtquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Laatste vakantiedag
Verder wel goed hoor. En met ldg
Toen stond jij je mooie billen te schudden in de stadquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet nu in sneltreinvaart schoonmaken, afwassen, douchen etc, zometeen visite![]()
waarom heb ik dat niet gister op mn vrije dag gedaan
BATSEN!!!! als het bed maar schoon isquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet nu in sneltreinvaart schoonmaken, afwassen, douchen etc, zometeen visite![]()
waarom heb ik dat niet gister op mn vrije dag gedaan
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:47 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
BATSEN!!!! als het bed maar schoon is
anders heb je altijd nog de bank of de keukenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]je weet in welke staat mijn bedje verkeerd
en de huisgenootquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
anders heb je altijd nog de bank of de keuken
Als hij/zij mee doet heb je gelijk en trio en ben je ook meteen weer ontopic bezigquote:
brrr.. Mijn huisgenoot is pure evil! Maar miss is mijn visite wel n vrouw en ben ik onwijs ontopic bezigquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij/zij mee doet heb je gelijk en trio en ben je ook meteen weer ontopic bezig
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brrr.. Mijn huisgenoot is pure evil! Maar miss is mijn visite wel n vrouw en ben ik onwijs ontopic bezig
ik heb inside info...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brrr.. Mijn huisgenoot is pure evil! Maar miss is mijn visite wel n vrouw en ben ik onwijs ontopic bezig
tuurlijk welquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ik heb inside info...je bent niet ontopic bezig :p
Hahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk welmet n vent ist alsnog bi haha, maar dan moet de volgende weer n vrouw zijn voor de balans
volgende keer met een vrouw doe ik meequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk welmet n vent ist alsnog bi haha, maar dan moet de volgende weer n vrouw zijn voor de balans
kga toch niet met jou batsenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:04 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
volgende keer met een vrouw doe ik mee
pfff why not?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kga toch niet met jou batsen
vanavond was epicben helemaal in n roes haha
nee, jij wilt verhalen, nieuwsgierig gevalquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:23 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pfff why not?maare vertel we willen verhalen!!!
haha daar gaat je losbandigheid!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, jij wilt verhalen, nieuwsgierig geval
twas gewoon fijn6 uur lang liggen zoenen/batsen/praten, i think i maybe start to like him a little
die was er uberhaubt al niet! Lulhannes ben jequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:30 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
haha daar gaat je losbandigheid!!!
vlaakiequote:Op maandag 2 augustus 2010 09:50 schreef RvLaak het volgende:
damn... druk druk druk druk & dan een aantal topics missen
pfff... Mijn bats is ook mislukt vant weekend... Dus moet ook weer een week wachtequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die was er uberhaubt al niet! Lulhannes ben je![]()
alleen t kan makkelijk 3.5 week duren tot ik weer tijd heb om m te zienen dat zuigt..
What happened?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pfff... Mijn bats is ook mislukt vant weekend... Dus moet ook weer een week wachte
Blijkbaar niks. Want het is mislukt.quote:
is het niet de bedoeling dat jij zuigt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die was er uberhaubt al niet! Lulhannes ben je![]()
alleen t kan makkelijk 3.5 week duren tot ik weer tijd heb om m te zienen dat zuigt..
ja maar dat kan dus nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
is het niet de bedoeling dat jij zuigt?
om ontopic te blijven
vast , maar er is n verschil tussen kunnen en willenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
je kan toch overal iemand opduikelen
Helaas is dit niet het 'zoekertjes' topic.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast , maar er is n verschil tussen kunnen en willen
Jammer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Helaas is dit niet het 'zoekertjes' topic.
ik zoek toch ook niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Helaas is dit niet het 'zoekertjes' topic.
Ahh, OK. Dacht ik even omdat TJ al voor je aan het zoeken was.quote:
Je kunt toch gewoon PM-en?quote:
mijne is geluktquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
pfff... Mijn bats is ook mislukt vant weekend... Dus moet ook weer een week wachte
dan had je ook niet met vortex moeten datenquote:
Oh dat weet ik nu pasquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had je ook niet met vortex moeten daten
Geen idee wanneer er een nieuwe date gepland wordt. Ik had er iig wel zin in.quote:
the mental image, epicquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had je ook niet met vortex moeten daten
Ik zou geen nee zeggen iigquote:
Oh dat kan ook wel hoorquote:
ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat kan ook wel hoormaar ben er altijd een beetje voorzichtig mee.
Ik heb namelijk al een vriendje, maar ik wil er best iemand bij.quote:
M of V?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb namelijk al een vriendje, maar ik wil er best iemand bij.
iddquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb namelijk al een vriendje, maar ik wil er best iemand bij.
Ik bijt niet, hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat kan ook wel hoormaar ben er altijd een beetje voorzichtig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |