Zó fijn!!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:48 schreef kres het volgende:
[..]
voor talenten van Suuz..
![]()
Hoe was strand verder ?
Water is idd behoorlijk warm. Afgelopen zondag naar het strand bij Almere geweest en het water was echt lekker warm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Zó fijn!!
Superwarm, water was super lekker! Echt een top dag!
En dan te bedenken dat ie nog lang niet om is, vanavond terrassen! We gaan weer lekker aan de sangria
jij hebt echt n ultieme feestweek geloof ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:02 schreef Suuz_ het volgende:
Goodmorning! Ik ben ook weer thuis
Wat een avond gister pfffffffffff
Vanavond Breda live
Ik ben al zeker 2 maanden ultiem aan het feesten geloof ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt echt n ultieme feestweek geloof ik
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:12 schreef Suuz_ het volgende:
Oke that's it, ik ben pleite uit dit topic!
![]()
Je hebt denk ik alle ruimte in het park bij de Euromast!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een weer
ik wil buitenbatsen in dit noodweer!
En dan op getroffen worden door de bliksem tijdens je orgasmequote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een weer
ik wil buitenbatsen in dit noodweer!
ja maar geen lekkere vent/mooie vrouw om mee te nemenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je hebt denk ik alle ruimte in het park bij de Euromast!
In Gent??quote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga bij vort.In gent voetbal kijken
ja, was kutquote:
Ze hebben wel gelijkquote:Op maandag 12 juli 2010 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, was kutstomme vlamingen waren allemaal voor spanje en vonden ons maar luidruchtig en oranje
Ze waren wel weer snel roze,...quote:
Same here en het is ook gelijk weer helemaal dood... waar is iedereeeeeen!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoi allemaal![]()
ben de laatste tijd helemaal vergeten om hier nog te posten
Je hebt hier gisteren nog gepost.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Same here en het is ook gelijk weer helemaal dood... waar is iedereeeeeen!!
wegquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
aan het nat worden door het noodweerquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
word liever nat bij R in bedquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan het nat worden door het noodweer
dan moet je dat bed buiten zettenquote:
daar hebben we geen regen bij nodig schatjequote:Op woensdag 14 juli 2010 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je dat bed buiten zetten
Nat van het batsen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar hebben we geen regen bij nodig schatje
Kan geregeld worden.quote:
toch nietquote:
Heb je geen pauze?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch nietben aan het werk
nope, door tot morgenochten half tienquote:
aahwwquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:09 schreef VorteXxX het volgende:
Regen is maar kut... wilde naar gent toe op de fiets verheugde me er al heel de dag op sta eindelijk met het fietssleuteltje in mn hand begint het keihard te gieten
misschien een keer goed kwaad worden, of t m duidelijk uitleggen als ie nuchter is. Dat je het echt niet tof vindt en waarom dat zo is. Lastige situatie thoughquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:32 schreef Rifoki het volgende:
Een vriend van me (die overigens veel ouders is dan ik) is echt lastig als ie dronken is, dan blijft ie me vragen of ik niet blijf slapen en als ik 'm aangeef dat dat mijn ding niet is en uiteindelijk naar huis ga blijft ie smsen. Hoe ga ik hier mee om?
Hij is verder gewoon relaxed maar het stoort me onderhand wel een beetje, afgelopen weekend was 't al weer voor de 3e keer raak.
Moet het inderdaad maar een keer proberen als ie nuchter is. Probleem is dat ik hem dan niet vaak zie en ik ben bang dat ik 'm een verkeerd signaal geef als ik nu zo met 'm wil gaan afspreken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
misschien een keer goed kwaad worden, of t m duidelijk uitleggen als ie nuchter is. Dat je het echt niet tof vindt en waarom dat zo is. Lastige situatie though
dan gewoon ff melden voor t stappenquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Moet het inderdaad maar een keer proberen als ie nuchter is. Probleem is dat ik hem dan niet vaak zie en ik ben bang dat ik 'm een verkeerd signaal geef als ik nu zo met 'm wil gaan afspreken.
But thanks for the tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |