Bi Yourself code termenquote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Je moet nu ook niet werken. Je moet nu gaan afkoelen.quote:
Idd ja .... Het is heerlijk weer buiten.. Net de tuin gesproeid en dan koelt het nog beter af..quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet werken. Je moet nu gaan afkoelen.
helaasquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:25 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet werken. Je moet nu gaan afkoelen.
Ahahh, jij bent de top-verkoper.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helaasiemand moet de big bucks binnenbrengen
Later als je groot bent,...quote:
9 uur 's avonds tot 5 uur in de morgen,... Ja, dan ben je nu aan het werk, schat.quote:
Neehee niet zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
9 uur 's avonds tot 5 uur in de morgen,... Ja, dan ben je nu aan het werk, schat.
slaapdienstquote:
Weet je al wat je wilt worden dan?quote:
Hoeren zijn wakker als ze aan het werk zijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
slaapdienstzo mn bedje in en dan slapend geld verdienen
( nee voor de flauwe inkoppers, ik ben geen hoer oid)
de helft van de mannen zou het verschil niet merken...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeren zijn wakker als ze aan het werk zijn
Maar de andere helft des te beter.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de helft van de mannen zou het verschil niet merken...
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de helft van de mannen zou het verschil niet merken...
Sommige vrouwen kunnen blijkbaar slapend 'genieten'.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Seks is toch iets wat je met z'n 2 of meer samen doet. En je moet er allemaal van genieten.
Join me.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:13 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen!
Blegh, kort nachtje gehad
yuk, sterktequote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Join me.
Vriend van m'n broertje stond rond half 4 op te bel te rossen, ik sliep net 2 uur en moest er om 6 weer uit. Gevolg dat dat half 7 werd en ik geen koffie op heb....
das wel weer vet! wat ga je zien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
komt goed! Vanavond nog naar Amsterdam voor concert!
Marco vooral geloof ik. (of nouja ik kijk wel naar die Tessa van hem)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel weer vet! wat ga je zien?
marco en tessa?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Marco vooral geloof ik. (of nouja ik kijk wel naar die Tessa van hem)
Borsato heeft een gitaarchick die Tessa heetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
marco en tessa?
ik ga nu lekker ff naar het strandmn ov is nog geldig, dus ik kan nu lekker overal naartoe
TESSAquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Borsato heeft een gitaarchick die Tessa heet
Iets met verslapen komt me erg bekend voor...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Suuz_ het volgende:
Ik heb weer heel de nacht niet geslapen op een half uurtje na dan...en dat half uurtje was nou juist niet de bedoeling want toen had ik al op mijn werk moeten zijn...Verslapen dus
ik heb me ook verslapen, op mn werkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Suuz_ het volgende:
Ik heb weer heel de nacht niet geslapen op een half uurtje na dan...en dat half uurtje was nou juist niet de bedoeling want toen had ik al op mijn werk moeten zijn...Verslapen dus
OH fuck, heiden was nog ingelogd...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb me ook verslapen, op mn werkwerd drie kwartier later wakker dan normaal, stond n taxichauffeur op mn raam te bonzen...
Ja ik hou ook van jou..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:43 schreef mosselgeur het volgende:
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:14 schreef Suuz_ het volgende:
Iets met verslapen komt me erg bekend voor...
Wat heb je vannacht dan allemaal uitgespookt?
Batsen iemand ?
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:16 schreef Suuz_ het volgende:
Aah het water is zo heerlijk!! We hebben alleen een verschrikkelijk uitzicht! Kijken zo bij een of andere ouwe Pakistaan z'n kruis in...
Hey Beacht how is life?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
OH fuck, heiden was nog ingelogd...
Dit typte Suuz dus:
Oh wat erg!! Dan voel je je echt rot! Ik voelde me ook flink rot toen mijn collega me wakker belde vanochtend! Moet echt ff een andere wekker aanschaffen, of gewoon geen bezoek meer ontvangen na 22u 's avonds...
Waarom?quote:
Dat kan ik zien! Is een van mijn vele talenten!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:36 schreef kres het volgende:
[..]
![]()
Kan ze wel leuker bedenken ja...
Ohh enof heb ik dat al gezegd ?
Maar uhh hoe weet je dat het een Pakistaan is.. ?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:47 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Dat kan ik zien! Is een van mijn vele talenten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |