Ik zag m net jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
kijk pisces, je hebt ze ook in ieniemienie:
[ afbeelding ]
Elk jaar wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Oeh bospop. Daar staan toch aardig wat grote namen dit jaar?
Ach heb toch een abo, dus als ik het zat ben ben ik ook zo weer wegquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk!
Met allemaal van die kinderen die het ook boedheet hebben en dus de hele dag lopen te janken.
Sow! Die heeft grote handen!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn inderdaad de juiste ambities voor een vrouwquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb al zoveel jaar de drang om zo'n Charles of Hetty of Henry te kopen, maar ze zijn altijd net iets duurder dan andere merken, dus ik zit al aan de zoveelste Miele, maar toch wil ik er eentje ooit
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de juiste ambities voor een vrouw![]()
Koop jij maar een mooie stofzuiger, lieverd.
Die heb ik al.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja koop jij nou maar je speelgitaartjes voor je speledingetje knul
Heeft Sjakie ook een beetje de ruimtequote:
GB had m gister ook gepost, ik vind m wel leuk juist!quote:
Ja ja ja, als vrouwen maar zuigen hequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de juiste ambities voor een vrouw![]()
Koop jij maar een mooie stofzuiger, lieverd.
Wel zo fijn met dit weerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Sjakie ook een beetje de ruimte![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GB had m gister ook gepost, ik vind m wel leuk juist!![]()
[..]
quote:
Sowieso boxers ja. Maar ook in de winterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die grote wijde ouderwetsche boxers zijn ook fijn toch?
Dat zit bij mij altijd voor geen meter.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat vond je van deze post niet?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heb ik al.![]()
ROCK OUT WITH MY COCK OUT
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zit bij mij altijd voor geen meter.Vooral onder een ietwat strakkere spijkerbroek zijn die dingen altijd een ramp. Ze rollen altijd op en dan heb je zo'nb stomme bobbel op je bovenbeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zeg dat er dan voortaan even bij wil jequote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat meer een oude-mannen-thingy maar ik kan er ook naast zitten.
Zijn net halve bermuda's![]()
Volledig ontopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig dacht even ze meent het
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat meer een oude-mannen-thingy maar ik kan er ook naast zitten.
Volledig ontopic:Dat zijn betere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon normale boxershorts zijn toch geen ouwe mannen dingenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die enorm ventilerende rock-out-met-je-ding zijn wel oude mannen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon normale boxershorts zijn toch geen ouwe mannen dingen![]()
Ja, maar toen hadden wij al genoeg Mental Images voor een traumaquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
En ik dacht dat de meeste jonge mannen van die lekkere strakke boxers dragen, maar misschien ben ik de oude-lullen gewoon nooit tegengekomen
Die kom je idd wel tegen, maar die sleur je gewoon niet mee naar bedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die vallen gewoon sowieso buiten de boot
Jij bent goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die enorm ventilerende rock-out-met-je-ding zijn wel oude mannen.
Maar jij bedoelt ws een middenmaat, ik bedoel echt die halve korte broeken
Neee niet die dingen. Ik heb wel gewoon van die strakkes.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die enorm ventilerende rock-out-met-je-ding zijn wel oude mannen.
Maar jij bedoelt ws een middenmaat, ik bedoel echt die halve korte broeken
Ik ken iig niemandquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
zijn er echt mensen die nog zo'n ballenknijper dragen? lekkker, met deze temperaturen je ballen onder je oksels
quote:
ja, en tis ook niet echt iets wat je meteen bij elkaar ziet, mits normaal gebruik van je onderbroekquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en tis ook niet echt iets wat je meteen bij elkaar ziet, mits normaal gebruik van je onderbroek
Nee ok, maar je ziet toch weleens kennissen/vrienden (of sowieso wildvreemden) in hun ondergoed bij fitness/sportclub/gym vroeger op school / zwemmen etc.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en tis ook niet echt iets wat je meteen bij elkaar ziet, mits normaal gebruik van je onderbroek
ik niet, ik woon 200 meter van de sportschool, douche wel lekker thuis enzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de sportschool kleed je je toch om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Gatverdammequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik niet, ik woon 200 meter van de sportschool, douche wel lekker thuis enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb al een apart mapje wat die ik online wil hebben. En gedurende da vakantie zijn we ook al druk aan het weggooien geweest. Laptop mee ftw.quote:
Oh, dus alle foto's met jou erop zitten er niet meer bij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb al een apart mapje wat die ik online wil hebben. En gedurende da vakantie zijn we ook al druk aan het weggooien geweest. Laptop mee ftw.
Er zitten dus niet echt heul lelijke foto's ofzo meer bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Genoeg populaire ondergoedmerken die het best goed doen met herenslips. Zoals AussibumDat zit toch niet fijn met dit weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh das wel ideaal, anders heb je thuis echt zo'n kutklus aan honderden foto's sorteren / uitzoekenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb al een apart mapje wat die ik online wil hebben. En gedurende da vakantie zijn we ook al druk aan het weggooien geweest. Laptop mee ftw.
Er zitten dus niet echt heul lelijke foto's ofzo meer bij.
Lopen. Gadverdammequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is precies gatverdamme aan 200 meter lopen voordat je douched
Dunno. Denk dat het nog best mee kan vallen eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zit toch niet fijn met dit weer
Lijkt mij niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dunno. Denk dat het nog best mee kan vallen eerlijk gezegd.
In vieze kleren over straatquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is precies gatverdamme aan 200 meter lopen voordat je douched
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:41 schreef JJH het volgende:
Ik mot dat soort dingen niet in m'n kruis. Volgens mij gaat dat irriteren als de ziekte als je het een beetje warm hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
Gewoon, alleen bikini aan naar je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met die airco? No thnx
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
Gewoon, alleen bikini aan naar je werk
Ik zit gewoon in pak, no problemo. Het zwemt wat lastiger, maar we hebben hier toch geen zwembad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Hier geen aircoquote:
Ja, net als die smerige joggers.quote:
In dit weer is iedereen zweterigquote:
quote:
nee, alleen maar oma's en rare mannen met strakke stretchbroekjenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwab sport niet. Die zit stoer op een homtrainer de chickies te checken.
quote:
Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik sms als we scoren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onze altijd up-to-date Wiki, nu ook mobiel verkrijgbaar
Stiekemerds!quote:
quote:
Gaaf!quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stiekemerds!Aan elkaar blijven hangen na Landal
![]()
Helemaal alleen.quote:
Only the lonelyquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Zo maar eens lekker naar huis. Weinig te doen meer waar ik nu ben![]()
Waar moeten we gaan slopen?quote:En sowieso alle nuttige dingen al gedaan. Het eerstvolgende issue heeft een fix deadline van 21-07![]()
Nu maar hopen dat niemand dingen sloopt of met problemen met hoge prio komt en ik maandag nog daadwerkelijk aan het werk moet
Nergensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kleren uit, koel drinken erbij
![]()
[..]
Waar moeten we gaan slopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |