Ingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo![]()
Ik ben ook niet naar buiten geweest tussen de middag.
Is me gisteren slecht bevallen
Ja, ik heb een leuke baan somsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu ben ik jaloers![]()
Nog zo'n 4 uurtjes en dan mag ik eindelijk naar huis.
Tis hier ook haske rustig en dan duurt de dag zo lang
Je mist niks want er gebeurt gewoon niksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Woar is iedereen toch?
En hebbie nog spannende updates?
Ik mis potverdikkie alles
Oh ja, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mist niks want er gebeurt gewoon niks
Sinds jij er minder bent loopt het hier leeg
PICSquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hier een fijne 31 en vanavond gaat dat nog stijgen in de woonkamer![]()
Stofzuigen maar in ondergoed doen denk ik
Heb je goeie benen?quote:
Weer een of andere hype. Paar crewleden hadden zo'n ava en nu wil iedereen het ineens ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dat eik met die hele Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2 hype? Ik moet me nog inlezen, maar kan ik dan chago kuiken requesten?
En nu is het weer weg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef JJH het volgende:
Whut whut whut!
Ik post iets en er klapt gelijk een hele enge lay out in!
Hij is blijkbaar al klaar dan. Zit breuls of Danny dan steeds op verkeerde knopjes te drukken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Das de nieuwe.
Fucking storend dat dat iedere keer wisselt zeg. Jezus, is het zo moeilijk het WEL of NIET te doen
ja het is al de 3e keer dattie er 'even' invliegt. Gisteravond en vanochtend hadden we hem wat langer. Maar dan zit je de boel net in te stellen en beetje mee te spelen en dan klapt het weer terug naar oudquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar al klaar dan. Zit breuls of Danny dan steeds op verkeerde knopjes te drukken?
quote:
Dat hoef ik niet te zien hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan mag je de pics naar Tombo sturen
Hoi Cat!quote:
Er zijn er nog wel meer, laatst was ik in een electronicazaak en daar hadden ze een heel rijtje staan, van groot nnaar klein. En elke kleur een eigen naam.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Cat![]()
[..]
Die stofzuigers zijn zo tofCharles en Henry
Je hebt ze ook voor kindjes dacht ik, met een eigen naamquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer, laatst was ik in een electronicazaak en daar hadden ze een heel rijtje staan, van groot nnaar klein. En elke kleur een eigen naam.
Uhuh.quote:
WAT is voor mij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien hoorDas voor Cat
Ja je kan ze ook één, twee, drie noemen. Maar dat staat zo lulligquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor kindjes dacht ik, met een eigen naam
Daar doe ik in dit stadium van de dag geen uitspraken over.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi Cat!Heb jij ook zo weinig aan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer, laatst was ik in een electronicazaak en daar hadden ze een heel rijtje staan, van groot nnaar klein. En elke kleur een eigen naam.
Klaar voor vandaag of mag je straks of vanavond nog een stukkie?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh.Ik zit nu een beetje uit te zweten zodat ik dadelijk nog wat aan mijn douchebeurt heb. Heb er al 5 uur werk opzitten vandaag.
Helleu allen!![]()
[..]
WAT is voor mij?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je kan ze ook één, twee, drie noemen. Maar dat staat zo lullig
'Één! Twee! Drie! Komen jullie binnen, we gaan eeeeeeten!'
Foto's van JJH die in ondergoed stofzuigtquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je kan ze ook één, twee, drie noemen. Maar dat staat zo lullig
'Één! Twee! Drie! Komen jullie binnen, we gaan eeeeeeten!'
Klaar voor vandaag!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Klaar voor vandaag of mag je straks of vanavond nog een stukkie?
Dan lijk ik idd de enige echte gerechtvaardigde ontvanger.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Foto's van JJH die in ondergoed stofzuigt
Oeh bospop. Daar staan toch aardig wat grote namen dit jaar?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klaar voor vandaag!![]()
En morgen naar Bospop.![]()
[..]
Dan lijk ik idd de enige echte gerechtvaardigde ontvanger.
Leuk!quote:
ja geweldiig he Henry Hooverquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Cat![]()
[..]
Die stofzuigers zijn zo tofCharles en Henry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |