quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net telefonisch zo uitgefoeterd en naar beneden gehaald door een klant dat ik net een potje heb staan janken op de wcWeer een levenles erbij, denk ik dan maar
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net telefonisch zo uitgefoeterd en naar beneden gehaald door een klant dat ik net een potje heb staan janken op de wcWeer een levenles erbij, denk ik dan maar
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen!Goodbye, niet zomaar accepteren lijkt me? Minstens overleggen met een leidinggevende wat je hier mee aan moet
Ik zou er toch nog wel een collega / leidinggevende wat van laten zeggen hoor. Het is toch niet normaal dat ze je zo afbekken. Hoog in hun bol of nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:59 schreef Goodbye het volgende:
Laten we zeggen dat het iemand van een beroepsgroep die het nogal hoog in hun bol hebben was.. Op een gegeven moment heb ik het gewoon afgekapt en gezegd dat ze het op haar manier mocht doen, want ik kon er echt niks meer mee. Ga er wel naar kijken als i het maandag per post binnenkrijg met een superervaren collega van me..
Voel me echt zo'n zielig vogeltje nu
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:59 schreef Goodbye het volgende:
Laten we zeggen dat het iemand van een beroepsgroep die het nogal hoog in hun bol hebben was.. Op een gegeven moment heb ik het gewoon afgekapt en gezegd dat ze het op haar manier mocht doen, want ik kon er echt niks meer mee. Ga er wel naar kijken als i het maandag per post binnenkrijg met een superervaren collega van me..
Kun je het er nu niet al met die collega (of een ander) over hebben? Zodat je misschien de bevestiging krijgt dat het niet aan jou ligt?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:59 schreef Goodbye het volgende:
Ook datquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou er toch nog wel een collega / leidinggevende wat van laten zeggen hoor. Het is toch niet normaal dat ze je zo afbekken. Hoog in hun bol of niet
Neh, ik laat het wel varen. Het heeft gewoon niet zoveel zin. Wanneer ik het maandag ontvang en het is echt met geen mogelijkheid juist te noemen wat ze inlevert laat ik mijn ervaren collega wel even bellen, die laat zich niet afbekkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou er toch nog wel een collega / leidinggevende wat van laten zeggen hoor. Het is toch niet normaal dat ze je zo afbekken. Hoog in hun bol of niet
En dan lekker op speaker meeluisterenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neh, ik laat het wel varen. Het heeft gewoon niet zoveel zin. Wanneer ik het maandag ontvang en het is echt met geen mogelijkheid juist te noemen wat ze inlevert laat ik mijn ervaren collega wel even bellen, die laat zich niet afbekken
Kuikentjesquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:59 schreef Goodbye het volgende:
opnemen en hier afspelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan lekker op speaker meeluisteren
Jaaaa!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan lekker op speaker meeluisteren
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa!Ik weet ook gewoon voor 99% zeker dat ik gelijk had. Dus dat kan leuk worden!
Erikjes!
Met banaan is dat ook lekker!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Milkshake gemaakt.
(Beetje vanille-ijs, melk en wat aardbeitjes + staafmixer)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Milkshake gemaakt.
(Beetje vanille-ijs, melk en wat aardbeitjes + staafmixer)
quote:
Ze moeten hem vullenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ah nee ze zijn daar nog steeds aan het werk
Ja, maar dat hadden we niet.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze moeten hem vullen![]()
Is denk ik ook beter voor de openbare orde
De fontein doet het gewoon hoor, hij was nu leeg omdat ze aan de trambaan er omheen bezig waren. Maar dat is nu ook geloof ik. En het is natuurlijk wel een mooi centraal punt, anders heb je misschien het risico dat mensen door de stad gaan zwerven ofzoquote:
Kom je 'm halen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik zoude wel een broodje shoarma lusten
Neej zegquote:
Hier ook bammetjes. Denk vanavond iets lichts en fris eten. Bij voorkeur zo weinig mogelijk kook-werkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej zeg![]()
Ik heb een lekker bammetje kaas en mss vanavond wel ff een shoarmaatje halen of maken
Idd....gisteravond al van die opbakbami gehad met pindasaus en vanaaf maar iets van broodje swaarmsa met sla ofzo.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook bammetjes. Denk vanavond iets lichts en fris eten. Bij voorkeur zo weinig mogelijk kook-werk
Ik gister magnetron nasi en zat nu ook aan zoiets simpels te denken met beetje sla inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd....gisteravond al van die opbakbami gehad met pindasaus en vanaaf maar iets van broodje swaarmsa met sla ofzo.
Niet te moeilijk
Weekendje naar zus in Stockholm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga je doen dan Erik?![]()
Iig veeeeel plezier en die reis overleef je wel
Hij had het in 2008 blijkbaar ook fout met de finale.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Stomme octo![]()
Alhoewel we zelf natuurlijk ook een teamspeler hebben die graag naar een Spaans mosseltje graait, dus het hoeft nog niks te zeggen
Oeh! Leuk!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weekendje naar zus in Stockholm.
[..]
Hij had het in 2008 blijkbaar ook fout met de finale.
Ingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo![]()
Ik ben ook niet naar buiten geweest tussen de middag.
Is me gisteren slecht bevallen
Ja, ik heb een leuke baan somsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu ben ik jaloers![]()
Nog zo'n 4 uurtjes en dan mag ik eindelijk naar huis.
Tis hier ook haske rustig en dan duurt de dag zo lang
Je mist niks want er gebeurt gewoon niksquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Woar is iedereen toch?
En hebbie nog spannende updates?
Ik mis potverdikkie alles
Oh ja, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mist niks want er gebeurt gewoon niks
Sinds jij er minder bent loopt het hier leeg
PICSquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hier een fijne 31 en vanavond gaat dat nog stijgen in de woonkamer![]()
Stofzuigen maar in ondergoed doen denk ik
Heb je goeie benen?quote:
Weer een of andere hype. Paar crewleden hadden zo'n ava en nu wil iedereen het ineens ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dat eik met die hele Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan #2 hype? Ik moet me nog inlezen, maar kan ik dan chago kuiken requesten?
En nu is het weer weg.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef JJH het volgende:
Whut whut whut!
Ik post iets en er klapt gelijk een hele enge lay out in!
Hij is blijkbaar al klaar dan. Zit breuls of Danny dan steeds op verkeerde knopjes te drukken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Das de nieuwe.
Fucking storend dat dat iedere keer wisselt zeg. Jezus, is het zo moeilijk het WEL of NIET te doen
ja het is al de 3e keer dattie er 'even' invliegt. Gisteravond en vanochtend hadden we hem wat langer. Maar dan zit je de boel net in te stellen en beetje mee te spelen en dan klapt het weer terug naar oudquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar al klaar dan. Zit breuls of Danny dan steeds op verkeerde knopjes te drukken?
quote:
Dat hoef ik niet te zien hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan mag je de pics naar Tombo sturen
Hoi Cat!quote:
Er zijn er nog wel meer, laatst was ik in een electronicazaak en daar hadden ze een heel rijtje staan, van groot nnaar klein. En elke kleur een eigen naam.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Cat![]()
[..]
Die stofzuigers zijn zo tofCharles en Henry
Je hebt ze ook voor kindjes dacht ik, met een eigen naamquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer, laatst was ik in een electronicazaak en daar hadden ze een heel rijtje staan, van groot nnaar klein. En elke kleur een eigen naam.
Uhuh.quote:
WAT is voor mij?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien hoorDas voor Cat
Ja je kan ze ook één, twee, drie noemen. Maar dat staat zo lulligquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor kindjes dacht ik, met een eigen naam
Daar doe ik in dit stadium van de dag geen uitspraken over.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoi Cat!Heb jij ook zo weinig aan?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel meer, laatst was ik in een electronicazaak en daar hadden ze een heel rijtje staan, van groot nnaar klein. En elke kleur een eigen naam.
Klaar voor vandaag of mag je straks of vanavond nog een stukkie?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh.Ik zit nu een beetje uit te zweten zodat ik dadelijk nog wat aan mijn douchebeurt heb. Heb er al 5 uur werk opzitten vandaag.
Helleu allen!![]()
[..]
WAT is voor mij?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je kan ze ook één, twee, drie noemen. Maar dat staat zo lullig
'Één! Twee! Drie! Komen jullie binnen, we gaan eeeeeeten!'
Foto's van JJH die in ondergoed stofzuigtquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja je kan ze ook één, twee, drie noemen. Maar dat staat zo lullig
'Één! Twee! Drie! Komen jullie binnen, we gaan eeeeeeten!'
Klaar voor vandaag!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Klaar voor vandaag of mag je straks of vanavond nog een stukkie?
Dan lijk ik idd de enige echte gerechtvaardigde ontvanger.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Foto's van JJH die in ondergoed stofzuigt
Oeh bospop. Daar staan toch aardig wat grote namen dit jaar?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klaar voor vandaag!![]()
En morgen naar Bospop.![]()
[..]
Dan lijk ik idd de enige echte gerechtvaardigde ontvanger.
Leuk!quote:
ja geweldiig he Henry Hooverquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Cat![]()
[..]
Die stofzuigers zijn zo tofCharles en Henry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |