Non-nieuws dit of toch serieus nemen?quote:JOHANNESBURG - Het is nog maar de vraag of Maarten Stekelenburg zondag het doel kan verdedigen van Oranje in de WK-finale tegen Spanje.
De keeper van Ajax loopt al een tijd rond met een lichte heupblessure en kampte donderdag met rug- en nekklachten.
Al tijdens de halve finale tegen Uruguay (3-2) liet bondscoach Bert van Marwijk tweede keeper Michel Vorm warmlopen voor het geval de blessure verergerde. Vlak na die wedstrijd zei de 27-jarige Haarlemmer nog dat zijn basisplek voor zondag niet in gevaar zou komen.
Bron: www.nusport.nl
Dus nix aan hetquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:35 schreef TheGloaming het volgende:
Vlak na die wedstrijd zei de 27-jarige Haarlemmer nog dat zijn basisplek voor zondag niet in gevaar zou komen.
Daar ga ik ook van uitquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:38 schreef Merkie het volgende:
Stekelenburg staat er gewoon zondag hoor.
Dat dus. Spuit hem gewoon helemaal plat dan lukt het wel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:38 schreef sylvietjoo het volgende:
Kom op Steek, nog 1 wedstrijd... tijd genoeg om daarna te herstellen met die mooie cup in je handen, toch? Effe doorbijteuhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het david villa al zeggen, zelfs met een geblesseerde keeper aan hun zijde kon ik nog niet scorenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef tho_Omas het volgende:
Dan hebben ze een mooi excuus voor een nederlaag.
Plat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:38 schreef Mestras het volgende:
[..]
Dat dus. Spuit hem gewoon helemaal plat dan lukt het wel.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Nothing beats the Steek!some say that he can stretch his arms up to 2 metersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
and that because of his magnetic force, the top bar of the goal is a few centimeters lower
all we know is, he's called the Steek!
Dat dus. Hij moet gewoon spelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:37 schreef HaagsPietje het volgende:
gewoon de spuit erin en spelen! niks aan het handje!@
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:43 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
some say that he can stretch his arms up to 2 meters
and that because of his magnetic force, the top bar of the goal is a few centimeters lower
all we know is, he's called the Steek!
zijn interview na de wedstrijd vond ik ook apart in dat opzichtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat hij helemaal niet stond te huilen na de wedstrijd vanwege de blunder en de 2e tegengoal. Misschien had hij toen al het idee dat hij de finale niet zou gaan spelen.
Leuk ja, debuteren op dit WK in de finale. Dan kán je het toch bijna alleen maar fout doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
MICHEL IS IN VORM IS IN VORM MICHEL IS IN VOOHOOORM
Dat slaat nergens op... je weet pas hoe hij het gedaan heeft na afloop van de wedstrijd...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk ja, debuteren op dit WK in de finale. Dan kán je het toch bijna alleen maar fout doen
Vorm is beterder dan Stekelenburgquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk ja, debuteren op dit WK in de finale. Dan kán je het toch bijna alleen maar fout doen
Vorm is wel stuk minder ervaren dan Stekelenburg.... we zien het zondag wel of hij de held of de schlemiel wordt!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:38 schreef Merkie het volgende:
Stekelenburg staat er gewoon zondag hoor.
Ik doelde meer op vanuit het oogpunt van het publiek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op... je weet pas hoe hij het gedaan heeft na afloop van de wedstrijd...
Utrecht - Ajaxquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op vanuit het oogpunt van het publiek.
Dat als we dan verliezen het vast op het ontbreken van Stekelenburg word geschoven.
En ik vraag me wel oprecht af of die 2 gasten de druk aan kunnen van zo'n finale. Wat hebben ze nou voor topwedstrijden gekeept?
Vorm, held van oranje!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Kunnen kneuzen als jij niet gewoon van de aardkloot geschopt worden?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Dat was omdat hij in zijn eerste WK gelijk de finale haalt. Soms word je dan emotioneel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:46 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat hij helemaal niet stond te huilen na de wedstrijd vanwege de blunder en de 2e tegengoal. Misschien had hij toen al het idee dat hij de finale niet zou gaan spelen.
had het idee dat het andere soort tranen warenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was omdat hij in zijn eerste WK gelijk de finale haalt. Soms word je dan emotioneel.
Insinueer je nu dat hij het op zijn gezicht heeft gesmeerd ipv in zijn mond heeft gestopt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:18 schreef Nobu het volgende:
Ach, Vorm kan dat ook prima. Hij had alleen wat meer pindakaas moeten eten als jochie.
Dat inderdaad!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:38 schreef sylvietjoo het volgende:
Kom op Steek, nog 1 wedstrijd... tijd genoeg om daarna te herstellen met die mooie cup in je handen, toch? Effe doorbijteuhhh
Doe niet zo dramatischquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:24 schreef Stiggie het volgende:
Als dit gebeurt is het doei wk. Maar ik zie het nog niet gebeuren.
Steek ipv van der sar is al een stap omlaag maar nog een stap omlaag kunnen we absoluut niet gebruiken. Denk overigens dat het wel goed komt!
Tijd voor Vorm-propagandaquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:24 schreef Stiggie het volgende:
Als dit gebeurt is het doei wk. Maar ik zie het nog niet gebeuren.
Steek ipv van der sar is al een stap omlaag maar nog een stap omlaag kunnen we absoluut niet gebruiken. Denk overigens dat het wel goed komt!
quote:
Die tweede denkt alleen Derksen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef Perico het volgende:
Stekelenburg was toch al de 2 goals schuld, geblesseerd als hij was? Dan moet hij ook echt opknappen nu, anders toch maar een vervanger. De verdedigers moeten niet steeds angstig achteruit kijken.
Ik had eerlijk gezegd ook het gevoel dat hij die op een goede dag gewoon zou pakken. Een fout zou ik het niet noemen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:41 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Die tweede denkt alleen Derksen.
Dat was echt geen fout. Die was gewoon goed gericht ingeschoten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook het gevoel dat hij die op een goede dag gewoon zou pakken. Een fout zou ik het niet noemen.
Die was gewoon in het midden hoor strandjanet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:45 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Dat was echt geen fout. Die was gewoon goed gericht ingeschoten.
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Die was gewoon in het midden hoor strandjanet.
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:50 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Die was gewoon in het midden hoor strandjanet.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:38 schreef Mestras het volgende:
[..]
Dat dus. Spuit hem gewoon helemaal plat dan lukt het wel.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:30 schreef BlueMage het volgende:
Zoals ik al eerder zei volgens mij komt 't wel goed en anders zit er nog wel wat keeperstalent op de bank.
Wat ervaring betreft zie ik ook liever Boschker daar staan, denk dat die zo'n druk gewoon net wat beter aankan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh vast. Alleen is het misschien een beetje overweldigend voor de getalenteerde keeper van FC Utrecht om out of the blue in de WK-finale te staan
Wat een sensatie zou dat zijn, bijna 40 jaar en dan nog een Wk finale keepenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Roep om Sander Boschker wordt groter bij het volk.
Ach, hoe oud was Jongbloed wel niet in '78?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat een sensatie zou dat zijn, bijna 40 jaar en dan nog een Wk finale keepen
Maar het lijkt me onzin dit.
Ja, wie weet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
WK journaal nu, wie weet zeggen ze er wat over
Ja maar deze gozert heeft nooit een wedstrijd op niveau gespeeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ach, hoe oud was Jongbloed wel niet in '78?
Precies. Geen risico's nemen voor de belangrijkste wedstrijd van z'n leven.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Als hij niet geheel fit is lijkt het me dat van Marwijk gewoon geen risico gaat lopen. Hoe graag Steek ook wil spelen. En terecht ook trouwens.
Nu kan ik met een gerust hart gaan etenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:34 schreef Nystiq het volgende:
Jongens volgens officiele bronnen heb ik vernomen dat Maarten Stekelenburg gewoon keept zondag.
Vals alarm dus
Eetzequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef steeze het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan eten
Wel leuk om te horen van iemand die hier zelf niet welkom is en continu kloons aan moet maken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:30 schreef Henno het volgende:
HIJ GAAT GEWOON SPELEN DESNOODS MET ZO EEN NEK BRACE UNIT WAT MOETEN WE TOCH ZONDER DIE KEEPER OH IK GA VAN M'N STOKJE EVEN RUSTIG ZITTEN HOOR
nusport.nlquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef quo_ het volgende:
bron Nusport.nl
Laatst gewijzigd: 8 juli 2010 19:41
JOHANNESBURG - In tegenstelling tot eerdere berichten is Maarten Stekelenburg gewoon inzetbaar in de finale van het WK tegen Spanje.
© ANP De doelman van Ajax loopt al een tijd rond met een lichte heupblessure en kampte met lichte rug- en nekklachten. Deze weerhouden hem er echter niet van om zondag aan te treden in het Soccer City Stadion in Johannesburg
Eens hoor, ik als Ajacied zie liever Boschker dan Vorm in de WK-finale.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef rub3n het volgende:
Ik ben Twentesupporter. Maar ondanks dat als ik (probeer) het objectief te bekijken vind ik Boschker in een aantal opzichten beter dan Vorm.
- Superseizoen gedraaid
- Kampioen geworden (fijn gevoel)
- Meer ervaring
- Beter? (Dit kan mijn Twente-gevoel zijn)
Maar de andere 3 punten denk ik toch echt dat Boschker in het voordeel is ten opzichte van Vorm.
Zijn er hier ook niet-twente supporters die het met mij eens zijn?
Hoeveel wedstrijden heb jij gezien van FC Twente?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:25 schreef KoningKlabanus het volgende:
Boschker heeft echt geen superseizoen gedraaid. Als je dat denkt ben je echt stekeblind.
Minstens 15 van begin tot eind, als het er niet meer waren. Daarnaast alle samenvattingen. Maar goed, jetzt die analyse: die kerel kan echt niet meer. Ten eerste wijs ik op zijn fikse bierkogel, schijnbaar is hij stamgast bij Café Spitfire. Ten tweede wil ik wijzen op zijn sprongkracht. Die bestaat niet. Ten derde wil ik wijzen op zijn uittrap; hij is al tevreden als hij de bal überhaupt raakt. Ik gebruik hier misschien enkele malen een fikse hyperbool, maar de moraal van dit verhaal is: Stekelenburg is slechts een modale eredivisiekeeper. Zelfs in de Eredivisie kan ik er zo vijf noemen die beter zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef rub3n het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb jij gezien van FC Twente?
sticky postquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:30 schreef Henno het volgende:
HIJ GAAT GEWOON SPELEN DESNOODS MET ZO EEN NEK BRACE UNIT WAT MOETEN WE TOCH ZONDER DIE KEEPER OH IK GA VAN M'N STOKJE EVEN RUSTIG ZITTEN HOOR
Correct. Een uitstekende analyse. Chapeau. Een veer voor je zo uitstekend geformuleerde opinie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef hedphylem het volgende:
boschker is gewoon mee voor spek en bonen, het is nog een wonder dat hij niet bezwijkt aan de hitte.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:53 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Correct. Een uitstekende analyse. Chapeau. Een veer voor je zo uitstekend geformuleerde opinie.
moet ik nu happen naar een kloon?quote:geregistreerd op: woensdag 7 juli 2010 @ 15:27
Hoezo happen, ik geef je een compliment. Waarom zou ik trouwens een kloon zijn? Ik ben gewoon een recentelijk geregistreerde gebruiker. Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef hedphylem het volgende:
[..]
[..]
moet ik nu happen naar een kloon?
Ik wil Paul wel offeren voor de cup.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
hard voor jequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Hoezo happen, ik geef je een compliment. Waarom zou ik trouwens een kloon zijn? Ik ben gewoon een recentelijk geregistreerde gebruiker. Niets mis mee toch?
Hallo buurmeisje.quote:
Irritant ventjequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Hoezo happen, ik geef je een compliment. Waarom zou ik trouwens een kloon zijn? Ik ben gewoon een recentelijk geregistreerde gebruiker. Niets mis mee toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |