quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:30 schreef Henno het volgende:
HIJ GAAT GEWOON SPELEN DESNOODS MET ZO EEN NEK BRACE UNIT WAT MOETEN WE TOCH ZONDER DIE KEEPER OH IK GA VAN M'N STOKJE EVEN RUSTIG ZITTEN HOOR
nusport.nlquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:12 schreef quo_ het volgende:
bron Nusport.nl
Laatst gewijzigd: 8 juli 2010 19:41
JOHANNESBURG - In tegenstelling tot eerdere berichten is Maarten Stekelenburg gewoon inzetbaar in de finale van het WK tegen Spanje.
© ANP De doelman van Ajax loopt al een tijd rond met een lichte heupblessure en kampte met lichte rug- en nekklachten. Deze weerhouden hem er echter niet van om zondag aan te treden in het Soccer City Stadion in Johannesburg
Eens hoor, ik als Ajacied zie liever Boschker dan Vorm in de WK-finale.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef rub3n het volgende:
Ik ben Twentesupporter. Maar ondanks dat als ik (probeer) het objectief te bekijken vind ik Boschker in een aantal opzichten beter dan Vorm.
- Superseizoen gedraaid
- Kampioen geworden (fijn gevoel)
- Meer ervaring
- Beter? (Dit kan mijn Twente-gevoel zijn)
Maar de andere 3 punten denk ik toch echt dat Boschker in het voordeel is ten opzichte van Vorm.
Zijn er hier ook niet-twente supporters die het met mij eens zijn?
Hoeveel wedstrijden heb jij gezien van FC Twente?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:25 schreef KoningKlabanus het volgende:
Boschker heeft echt geen superseizoen gedraaid. Als je dat denkt ben je echt stekeblind.
Minstens 15 van begin tot eind, als het er niet meer waren. Daarnaast alle samenvattingen. Maar goed, jetzt die analyse: die kerel kan echt niet meer. Ten eerste wijs ik op zijn fikse bierkogel, schijnbaar is hij stamgast bij Café Spitfire. Ten tweede wil ik wijzen op zijn sprongkracht. Die bestaat niet. Ten derde wil ik wijzen op zijn uittrap; hij is al tevreden als hij de bal überhaupt raakt. Ik gebruik hier misschien enkele malen een fikse hyperbool, maar de moraal van dit verhaal is: Stekelenburg is slechts een modale eredivisiekeeper. Zelfs in de Eredivisie kan ik er zo vijf noemen die beter zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef rub3n het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb jij gezien van FC Twente?
sticky postquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:30 schreef Henno het volgende:
HIJ GAAT GEWOON SPELEN DESNOODS MET ZO EEN NEK BRACE UNIT WAT MOETEN WE TOCH ZONDER DIE KEEPER OH IK GA VAN M'N STOKJE EVEN RUSTIG ZITTEN HOOR
Correct. Een uitstekende analyse. Chapeau. Een veer voor je zo uitstekend geformuleerde opinie.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:52 schreef hedphylem het volgende:
boschker is gewoon mee voor spek en bonen, het is nog een wonder dat hij niet bezwijkt aan de hitte.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:53 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Correct. Een uitstekende analyse. Chapeau. Een veer voor je zo uitstekend geformuleerde opinie.
moet ik nu happen naar een kloon?quote:geregistreerd op: woensdag 7 juli 2010 @ 15:27
Hoezo happen, ik geef je een compliment. Waarom zou ik trouwens een kloon zijn? Ik ben gewoon een recentelijk geregistreerde gebruiker. Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:59 schreef hedphylem het volgende:
[..]
[..]
moet ik nu happen naar een kloon?
Ik wil Paul wel offeren voor de cup.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:11 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Kunnen kneuzen als jij niet gewoon van de aardkloot geschopt worden?
hard voor jequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Hoezo happen, ik geef je een compliment. Waarom zou ik trouwens een kloon zijn? Ik ben gewoon een recentelijk geregistreerde gebruiker. Niets mis mee toch?
Hallo buurmeisje.quote:
Irritant ventjequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:00 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Hoezo happen, ik geef je een compliment. Waarom zou ik trouwens een kloon zijn? Ik ben gewoon een recentelijk geregistreerde gebruiker. Niets mis mee toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |