quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:38 schreef Mestras het volgende:
[..]
Dat dus. Spuit hem gewoon helemaal plat dan lukt het wel.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:30 schreef BlueMage het volgende:
Zoals ik al eerder zei volgens mij komt 't wel goed en anders zit er nog wel wat keeperstalent op de bank.
Wat ervaring betreft zie ik ook liever Boschker daar staan, denk dat die zo'n druk gewoon net wat beter aankan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh vast. Alleen is het misschien een beetje overweldigend voor de getalenteerde keeper van FC Utrecht om out of the blue in de WK-finale te staan
Wat een sensatie zou dat zijn, bijna 40 jaar en dan nog een Wk finale keepenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Roep om Sander Boschker wordt groter bij het volk.
Ach, hoe oud was Jongbloed wel niet in '78?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat een sensatie zou dat zijn, bijna 40 jaar en dan nog een Wk finale keepen
Maar het lijkt me onzin dit.
Ja, wie weet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
WK journaal nu, wie weet zeggen ze er wat over
Ja maar deze gozert heeft nooit een wedstrijd op niveau gespeeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ach, hoe oud was Jongbloed wel niet in '78?
Precies. Geen risico's nemen voor de belangrijkste wedstrijd van z'n leven.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Als hij niet geheel fit is lijkt het me dat van Marwijk gewoon geen risico gaat lopen. Hoe graag Steek ook wil spelen. En terecht ook trouwens.
Nu kan ik met een gerust hart gaan etenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:34 schreef Nystiq het volgende:
Jongens volgens officiele bronnen heb ik vernomen dat Maarten Stekelenburg gewoon keept zondag.
Vals alarm dus
Eetzequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:38 schreef steeze het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan eten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |