Weet ik veel, ik ging van 'n arme student uitquote:Op maandag 12 juli 2010 00:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
250 euro een fiets?Ik zat eerder aan bedragen van minimaal 1000 euro te denken.
Klopt, zo zijn er veel koopjes te doen. Roseversand.de heeft bijvoorbeeld een leuke uitverkoop vanaf juli. De meeste fietsgerelateerde dingen koop ik dan ook wanneer ze goedkoop zijn en niet wanneer ik ze direct hard nodig hebquote:Op maandag 12 juli 2010 01:03 schreef Snuf. het volgende:
Qua outfit moet je even kijken. Aan het eind van de zomer is er sowieso bij veel fietswinkels een beetje "uitverkoop". Zo kostten mijn schoenen 140 euro, maar door de uitverkoop nog maar 80Dat was vorig jaar in augustus.
Ik had zo'n problemen verwacht en was gisteravond op het Vrijthof met stevige wandelschoenen aan. Ik ben vaker bij grote manifestaties geweest, ken dus de risico's (je moet in principe zo op de loop kunnen gaan). Maar er waren vooral veel dames met slippertjes aan, en aardig wat glas op de grond. Geen goede combinatie.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:51 schreef 045represent het volgende:
Gisteren op een Oranjeplein glas in en onder mijn voet gekregen, ik kan er amper op staan/lopen... (TIP: doe nooit teenslippers aan naar zo'n evenement)
Hopen dat het snel weer geneest zodat ik weer kan fietsen...
Mijn fiets kostte 900 euro, maar ik kreeg 25% korting. Voor 700 euro kun je al een nette kopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik was ook op het Vrijthof!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik had zo'n problemen verwacht en was gisteravond op het Vrijthof met stevige wandelschoenen aan. Ik ben vaker bij grote manifestaties geweest, ken dus de risico's (je moet in principe zo op de loop kunnen gaan). Maar er waren vooral veel dames met slippertjes aan, en aardig wat glas op de grond. Geen goede combinatie.
OK. Ik neem aan dat dat gewoon een aluminium fiets is (eventueel met carbon voor- en achtervork)? Een volledige carbon fiets zal wel duurder zijn...quote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Mijn fiets kostte 900 euro, maar ik kreeg 25% korting. Voor 700 euro kun je al een nette kopen.
Viel het je ook op dat er zoveel Walen waren?quote:
Dat is beter inderdaad omdat je dan gewoon goed wordt voorgelicht en daarnaast heb je ook nog garantie, wat voor mij wel belangrijk was. Markplaats is waarschijnlijk wel iets goedkoper, maar je weet nooit of alles goed is en je moet daarna vaker reparaties betalen, omdat je hem niet bij de winkel hebt gekocht.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik was ook op het Vrijthof!
[..]
OK. Ik neem aan dat dat gewoon een aluminium fiets is (eventueel met carbon voor- en achtervork)? Een volledige carbon fiets zal wel duurder zijn...
Ik ga binnenkort (als ik wat meer geld heb) maar eens langs een goede wielrennerszaak. Ik kan wel een tweedehands fiets kopen via Marktplaats o.i.d., maar denk dat het beter is om te laten adviseren door een deskundige. En ik betaal ook liever wat meer voor een fiets dan dat ik nu een goedkoop prulledingetje aanschaf zodat ik over een jaar weer een nieuwe kan kopen.
Viel mij niet echt op hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Viel het je ook op dat er zoveel Walen waren?
Het Wilhelmus viel niet echt goed, maar ja, in Maastricht hebben we een ander volkslied.
Thanks.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Thormodo het volgende:
@Marurk, ik zou zeggen lees dit topic eens door.
Ik heb afgelopen vrijdag in ieder geval mijn eerste echte racefiets gekocht.
Als je tweedehands gaat shoppen kun je voor 400 al een hele redelijke kopen....als je goed weet wat je wil kan het op marktplaats ook voor minder!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb er nu al een stuk minder last van en ik ga vanmiddag even kijken of ik er fatsoenlijk mee kan fietsen, zo ja: dan fiets ik vanavond voor de eerste keer een 'wedstrijd', en wel op de wielerbaan in Geleen. Ben benieuwd hoe dat gaat!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:51 schreef 045represent het volgende:
Gisteren op een Oranjeplein glas in en onder mijn voet gekregen, ik kan er amper op staan/lopen... (TIP: doe nooit teenslippers aan naar zo'n evenement)
Hopen dat het snel weer geneest zodat ik weer kan fietsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |