nee dat is juist mijn punt, op tv hoor je beter hoe het echt klinkt omdat je niet duizenden mensen mee hoort zingen maar echt alleen de muzikanten. Daarom kun je live nooit helemaal goed beoordelen hoe het ECHT klinkt.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
+1 punt voor mijn tv-registratieopmerking dus
Ik vond het daar dus wel meevallen namelijk.
En nu ben ik echt weg
En mij argument was dus, dat dat kut isquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:38 schreef MaJo het volgende:
nee dat is juist mijn punt, op tv hoor je beter hoe het echt klinkt omdat je niet duizenden mensen mee hoort zingen maar echt alleen de muzikanten. Daarom kun je live nooit helemaal goed beoordelen hoe het ECHT klinkt.
quote:Truste
Het Griekenland gedeelte was redelijk ruk, als je ooit nog een keer in de buurt van Athene bent, kun je gerust overslaan. Rome was wel erg tof, ga ik zeker nog een keer naar terug.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter idee WG
Hoe was de "vakantie" met uitstapjes in Griekenland?
Mogguhquote:
Dat heb ik net ook gedaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 07:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter
Ben nu net hier en heb alle ramen maar losgegooid, het is warmer binnen dan buiten.
Onder het invoerveld staat één smiley, als je op die klikt, krijg je ze allemaal te zien.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onder het invoerveld staat één smiley, als je op die klikt, krijg je ze allemaal te zien.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe krijg je ze dan in een post, klikken werkt bij mij niet...
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben firefox en daar werkt het wel. Ik vind vooral de kleine weergave van edit enz. bovenin de post erg onduidelijk.
Ja, dat had ik al gezien... ook de quoteknop zit daar...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn in IE6 hidden, alleen als je met je muis er over heen gaat (mouse-over) dan krijg je ze te zien. Ze werken wel...
Nope... ik ben net een uurtje op.. staat het op internet? Ik heb ook geen telegraaf in huis.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed weekend voor weekendje weg Lub. Veel plezier daar in het diepe zuiden.
Zou wel op tijd gaan, want ze voorspellen nogal wat files voor vanmiddag en om nou met dit weer in de file te gaan staan.....
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... ik ben net een uurtje op.. staat het op internet? Ik heb ook geen telegraaf in huis.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je, We gaan om 11:00 verzamelen. 11:15 rijden. Hopen dat we niet in de file komen idd.
Ik ga proberen die vandaag nog even te lezen/zien. We gaan over 1,5 uur zwemmen. Fijn met een kind dat nu al huilerig is.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen in de papieren editie...
Nog een bummer, na elke post wordt de top van de pagina getoond i.p.v. de post die je net hebt geplaatst. Een eventuele muisarm verhaal ik op Fok!...
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:54 schreef MadMaster het volgende:
En weer de oude lay-out.
Blijven ze maar wat aankloten of...![]()
Een paar kolommen rouwadvertenties t.b.v. overleden vriend.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:16 schreef TradeMarkie het volgende:
wat had ik in de telegraaf moeten zien? en nee, ik ben heel niet schieuwnierig
Niet elke verandering is een verbetering...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Stelletje opa's en oma's die niet tegen veranderingen kunnen![]()
![]()
Zien we hier het Nederlands elftal op:quote:SBS6krijgt dus de exclusieve rechten om de huldiging uit te zenden vanaf boot en podium. Waar is de KNVB in godsnaam mee bezig
De NOS schijnt verlies te draaien op het uitzenden van het WK, maar als er echt een feestje is mogen ze er niet bij zijn. Belachelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:50 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Stelletje opa's en oma's die niet tegen veranderingen kunnen![]()
![]()
SBS6krijgt dus de exclusieve rechten om de huldiging uit te zenden vanaf boot en podium. Waar is de KNVB in godsnaam mee bezig
gecondoleerd... was hij zo bekend dan bij iedereen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar kolommen rouwadvertenties t.b.v. overleden vriend.
Indrukwekkend, zelfs Michael van Praag, AEGON en Danny Blind hebben een advertentie geplaatst...
Dank...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
gecondoleerd... was hij zo bekend dan bij iedereen?
Ik vind deze layout erg prettig werkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet elke verandering is een verbetering...
quote:Zien we hier het Nederlands elftal op:
A. De Maas
B. De Waal
C. Het IJ
SMS je antwoord naar 6666
Het gaat te veel om geld tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
De NOS schijnt verlies te draaien op het uitzenden van het WK, maar als er echt een feestje is mogen ze er niet bij zijn. Belachelijk inderdaad.
dan ken je hem vrij goed zeker? Sterkte!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank...
Was één van de 'grote' jongens van de F-Side die heel veel voor de supporters gedaan heeft nadat 'ie z'n wilde haren wat verloren had.
Internet condoleance register Joark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |