quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Er worden hier ineens Echt Groninger Koek uitgedeeld van Knol's. En niet een plakje, nee, een complete notenkoek voor iedereen
Jammer dat ik geen notenkoek lustMaar die komt wel op thuis denk ik

C4 wil ook alquote:

Ja, en oranje haar. Maar die is dus sinds gisteren weg. Daar zit ik niet meequote:Op donderdag 8 juli 2010 15:13 schreef MadMaster het volgende:
Had jij niet een UI met rood-wit-blauwe achtergrond?

Je moet het lot natuurlijk niet tarten...quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, en oranje haar. Maar die is dus sinds gisteren weg. Daar zit ik niet mee

Ik tart niemandquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Je moet het lot natuurlijk niet tarten...

Koopje...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
[Upd] Vijfhonderd extra kaarten voor Oranje
Pff van die bedragen kun je gewoon 2 weken op vakantie met 4 personen...

quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koopje...![]()
Ik ontving gisteren en vandaag dit in mijn mailbox:
[ afbeelding ]
Heb bewust even de ware grootte aangehouden, dan kan je de voorwaarden etc. lezen...
Moet bekennen dat ik heel eventjes heb overwogen om naar Z-Afrika af te reizen, maar mijn verstand won het gelukkig van mijn emotie...![]()

Precies!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je goed in de slappe was zit moet je dat ook gewoon doen natuurlijk

Maar als je bedenkt wat je ook met dat bedrag kan doen...quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je goed in de slappe was zit moet je dat ook gewoon doen natuurlijk

Als je goed in de slappe was zit, weet je niet meer wat je met je geld moet doen... dus kan het best. Toch?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je bedenkt wat je ook met dat bedrag kan doen...

Daar zit nog wel een gradatie tussen, denk ik zo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als je goed in de slappe was zit, weet je niet meer wat je met je geld moet doen... dus kan het best. Toch?

Tuurlijk.... ik nam aan dat hij met goed in de slappe was ook echt goed bedoelde, m.a.w. dat je nergens naar hoeft te kijken en kunt doen en laten wat je wilt, financieel gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zit nog wel een gradatie tussen, denk ik zo.
Ik kan het bedrag voor de getoonde trip op zich wel ophoesten, maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet bedenk wat ik er anders mee zou kunnen doen...

Past dan mooi naast de vlag 'AZ landskampioen 2006-2007' en 'Ajax landskampioen 2006-2007'quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:24 schreef Etcetera het volgende:Dat lijkt me juist zo pijnlijk. Aan de andere kant wordt het dan misschien wel een collectors item
[img]http://www.son-video.com/images/dynamic/Televiseur_LCD/articles/Philips/PHIL52PFL5604H/Philips-quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je bedenkt wat je ook met dat bedrag kan doen...

mwahah wat een vertrouwen hier. Ik lees heus nog wel mee hoor. Bijna elke dagquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ziet er idd heftig uit.
[..]
Ach joh, je meent het?? Had ik echt niet verwacht.![]()

Hey gek, nu is 'ie weer normaal?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik wil geen andere lay out!

Ik heb niet het idee dat Diaan op mijn stukje over jouw afwezigheid hier reageerde, maar eerder over mijn bezoek aan Amsterdam a.s. dinsdag...quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mwahah wat een vertrouwen hier. Ik lees heus nog wel mee hoor. Bijna elke dag

Ah, ze zijn van het briljante plan om iedereen met een oude layout een dino te geven die je vervolgens alleen in een nieuwe ziet, afgestapt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef Etcetera het volgende:
De oude layouts gaan helemaal verdwijnen, opa'tjes. Dat was toch al bekend hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |