De wacht houden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat staat voor?
Ik zal potverdriedubbeltjes een logisch, verklaarbaar antwoord krijgen op m'n...
Totdat Rammstein voorbij komtquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zet het op en ga er lekker bij tukken
oh jaquote:
Muse blijft altijd een klassieker.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
oh ja
Maar nu muse, voor mij echt de grootste verrassing van het festival
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga TV koekeloeren, gegroet U allen...
ik denk niet dat ze toestemming hebben gegeven, doen ze nooit. Net als arcade firequote:
Geen flauw idee maar ik hoop het wel.quote:
Ohja, dat is waar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze toestemming hebben gegeven, doen ze nooit. Net als arcade fire
5 jaar geleden wel ja, maar 3 jaar geleden gaven ze geen toestemmingquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:25 schreef MadMaster het volgende:
Arcade Fire op Lowlands was in ieder geval wel op TV...
vind ik wel ok eigenlijkquote:
Dat vind ik leuk als het over de gehele dag live wordt uitgezonden. Maar als ik een samenvatting/herhaling zie dan hoeven die er van mij niet zoveel in, dan wil ik graag bands zien.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
vind ik wel ok eigenlijkleuk ook die interviewtjes!
ik vond het best gaafquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef MadMaster het volgende:
Green Day is de Within Temptation van buiten onze landsgrenzen...
Ja zoiets begreep ik al. Echt zonde. Zoals wij het hier doen met Pinkpop is blijkbaar toch te leuk om na te doen ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:56 schreef zebaz het volgende:
Dit was alles wat ervan op tv was te zien... op zondag dit in elkaar geknipte geval. Het is dus niet eens een samenvatting van een eerdere uitzending, maar meer een halfslachtige poging om 3 uur tv te vullen met zo min mogelijk festival
Ik heb volgens mij ook niet de volledige tijd gezien?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vond het best gaafalleen 3 uur ging me echt te ver, na 1,5 uur was Ik het wel zat
Nope, jij bent naar LCDC gegaanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook niet de volledige tijd gezien?
ik vind het wel vet klinkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:05 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG...the Bloody Beetroots...wat is dat voor pokkeherrie?
Ohja, er gaat er wazig belletje rinkelenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, jij bent naar LCDC gegaandaarna hebben we daar nog een hele tijd gezeten en toen we naar de camping liepen was green day nog steeds bezig
Nu LCDCquote:
X was dus niet de enige die lam was die avondquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, er gaat er wazig belletje rinkelen
vind het wat tegenvallend klinken...quote:
snap wel wat je bedoelt, maar dat neemt niet weg dat ze wel een paar Toffe nummers hebben gemaakt. Vroeger dan...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:09 schreef MadMaster het volgende:
Green Day pretendeert net als Within Temptation een bepaalde stijl (punk cq gothic) te representeren eb dat doen ze allebei niet. Beide is gewoon een commerciele act...
Vind er weinig aan aan de uitzending, ik ga een douche opzoeken en daarna mijn bed...
Ik heb nooit ontkend lam te zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
X was dus niet de enige die lam was die avond
Maar dat zei ik al op het festival: TV-registraties zijn ronduit kut.quote:
vind ik helemaal niet, tot nu toe vind ik alleen LCD tegenvallen, de rest klinkt heel goedquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat zei ik al op het festival: TV-registraties zijn ronduit kut.
Dat ben ik dus niet met je eensquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
vind ik helemaal niet, tot nu toe vind ik alleen LCD tegenvallen, de rest klinkt heel goed
Ja erg he?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:19 schreef MaJo het volgende:
Wat is die dude toch engklinkt ook ruk trouwens
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens
Maargoed, dat boeit niet echt.
ik ben blij dat je het ook zegt, klinkt echt voor geen meterquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, The Temper Trap kijk ik nog wel even uit. Dat vond ik ook wel erg goed.
-edit- Florence klinkt SLECHT
+1 punt voor mijn tv-registratieopmerking dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het ook zegt, klinkt echt voor geen meter
Viel me al op dat ze er wel eens naast zat maar niet zo erg als hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |