quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En weg is Peaceman weer.
Die zal nu wel Indiaan aan het spelen zijn...
quote:
De updatefunctie vind ik anders wel handig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:54 schreef Etcetera het volgende:
De oude layouts gaan helemaal verdwijnen, opa'tjes. Dat was toch al bekend hoop ik
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:27 schreef MaJo het volgende:
Op mijn mobiel heb ik gewoon de oude layout
Men ik heb vanmiddag een tukkie gedaan en ben nu alweer moe. Het is duidelijk dat ik een dagje ouder ben geworden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:27 schreef MaJo het volgende:
Op mijn mobiel heb ik gewoon de oude layout
Men ik heb vanmiddag een tukkie gedaan en ben nu alweer moe. Het is duidelijk dat ik een dagje ouder ben geworden
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef MaJo het volgende:
Fotoalbum voor X voor ons 1-jarig jubileum is wel af trouwens
zijn reeds verorberdquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeet trouwens de frambozen niet.
Die van mij hebben ze meegenomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kunnen jullie wel de achtergrondkleur van je eigen berichten aanpassen?
Er komt nog wel meer hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
zijn reeds verorberd
Beste cadeau naast de stofzuiger en de eendgieter
quote:Trouwens van 12 tot 2:45 hoogtepunten van Werchter op canvas
quote:
ze gaven iedereen een voorproefjequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
WTF, nu heb ik weer een andere layout!
waarom moet die onzin tijdens de Finale dan dan zit iedereen met due kutlayout doe het dan gewoon nu direct zodat iedereen kan wennenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, duidelijkheid: Iedereen krijgt de nieuwe layout...
Nooit gedaan, wat boeit dat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
Kunnen jullie wel de achtergrondkleur van je eigen berichten aanpassen?
Kijk, dat is nog eens nuttige info...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Trouwens van 12 tot 2:45 hoogtepunten van Werchter op canvas
Niet boeiend dus...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Posts van TS en jezelf sneller terugvinden.
Het zou wel eens net zo rustig kunnen zijn als O&N hier op Fok. Dus van mij mag het precies dan gebeuren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom moet die onzin tijdens de Finale dan dan zit iedereen met due kutlayout doe het dan gewoon nu direct zodat iedereen kan wennen
Ik had zondag ook al gekeken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
zijn reeds verorberd
Beste cadeau naast de stofzuiger en de eendgieter
Trouwens van 12 tot 2:45 hoogtepunten van Werchter op canvas
ik zet het op en ga er lekker bij tukkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er komt nog wel meer hoor
[..]
Ik las het ja, even kijken of ik daar de kans voor krijg
Ik geloof dat ik dan weer één van de enigen ben die dan moet patrouilleren...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou wel eens net zo rustig kunnen zijn als O&N hier op Fok. Dus van mij mag het precies dan gebeuren.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan weer één van de enigen ben die dan moet patrouilleren...
dan kan je het ook midden in de nacht doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou wel eens net zo rustig kunnen zijn als O&N hier op Fok. Dus van mij mag het precies dan gebeuren.
Ik ga voorlopig nog niet naar bed, veels te warm en morgen een leuk relaxed klusje op het werk, dus gewoon voor de buis kruipen zo...quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zet het op en ga er lekker bij tukken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Neefje van 11 heeft me een email gestuurd:
[ afbeelding ]
Dit schijn ik te zijn, maar dan zonder bril...
Hij heeft verdomme nog gelijk ook...![]()
Heb ook geen randje haar boven m'n oren overigens.quote:
Het is een codewoord zoals ik die vaker gebruik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met O&N, ja, zondag niet, neem ik aan
Maar wat heeft dat met patrouilleren te maken?
inderdaadquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Neefje van 11 heeft me een email gestuurd:
[ afbeelding ]
Dit schijn ik te zijn, maar dan zonder bril...
Hij heeft verdomme nog gelijk ook...![]()
En dat staat voor?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is een codewoord zoals ik die vaker gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |