En dan kom je bij Frank Snoeks?quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:45 schreef gnilrednoz het volgende:
wat ik overigens echt zo niet snapte was dat Johan zei dat hij Frank Snoeks niks vond, en Jeroen Gruter geweldig. als er iemand slecht is, is het Jeroen Gruter wel. die gast praat zoveel poep dat is echt niet te harden. zoveel bevooroordeeld commentaar ook vooral.. geen objectieve kijk op wedstrijden vaak.. geen accurate kijk iig.. strontziek van die gast. maar mn moeder vindt Frank Snoeks ook irritant.. zal wel aan de generatie liggen.. ik heb liever iemand die veel praat, en geen onzin, dan iemand die minder praat maar constant onzin uitkraamt..
Jeroen Gruter komt uit de stal van Johan derksenquote:Op donderdag 8 juli 2010 03:45 schreef gnilrednoz het volgende:
wat ik overigens echt zo niet snapte was dat Johan zei dat hij Frank Snoeks niks vond, en Jeroen Gruter geweldig. als er iemand slecht is, is het Jeroen Gruter wel. die gast praat zoveel poep dat is echt niet te harden. zoveel bevooroordeeld commentaar ook vooral.. geen objectieve kijk op wedstrijden vaak.. geen accurate kijk iig.. strontziek van die gast. maar mn moeder vindt Frank Snoeks ook irritant.. zal wel aan de generatie liggen.. ik heb liever iemand die veel praat, en geen onzin, dan iemand die minder praat maar constant onzin uitkraamt..
Evert zei over die man 'ik becommentarieer al zo'n 30 jaar wedstrijden en nog nooit heb ik het over andijvie gehad, dat weet ik zeker, dus wat die man zegt klopt absoluut niet!'quote:
ja en SSZ bijna 2.500.000!!!!! ongelooflijk......quote:
ja, dat heb ik ook al eerder gepost...alle lachers op zn hand dan is ie in zn element, maar zodra wilfred of johan gijp even op de korrel (proberen te) nemen, wordt ie opeens bloedserieus, kijkt recht voor zich uit en gaat nergens op in......jammer is dat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:09 schreef Aloulou het volgende:
Gijp valt al langer door de mand, moet je hem eens zien als ze grapjes over hem maken (zijn zonnebril en kritiek op Sneijder en/of zijn verleden). Vreemde vogel die Rene
Na Nederland - Uruguay 1,2 miljoen kijkers en gister 2,3 miljoen. Geloven ze zelf ook wel zeker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja en SSZ bijna 2.500.000!!!!! ongelooflijk......![]()
Er was alleen een SSZ Tour de France na Ned-Uru.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Na Nederland - Uruguay 1,2 miljoen kijkers en gister 2,3 miljoen. Geloven ze zelf ook wel zeker.Of is het Sportzomer publiek erg jong en waren ze allemaal aan het feestvieren na de halve finale van Nederland?
Hij wilt het nooit over zichzelf hebben. Dat werd ook duidelijk die keer toen Wilfred het gesprek ging aansturen op zijn zoon, daar werd hij ook erg ongemakkelijk van.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:10 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook al eerder gepost...alle lachers op zn hand dan is ie in zn element, maar zodra wilfred of johan gijp even op de korrel (proberen te) nemen, wordt ie opeens bloedserieus, kijkt recht voor zich uit en gaat nergens op in......jammer is dat.
daar kan ik wel inkomen, maar ik bedoelde meer gewoon de flauwe (fantastische) afzeikgrapjes die johan en wilfred onderling wel 10 keer per uitzending maken....zoals bijv over die zonnebril enzo.......en ook als iemand anders het hoogste woord aan tafel heeft zie je hem altijd stoicijns voor zichuit zitten staren....quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij wilt het nooit over zichzelf hebben. Dat werd ook duidelijk die keer toen Wilfred het gesprek ging aansturen op zijn zoon, daar werd hij ook erg ongemakkelijk van.
Hehe, daar heeft Matthijs van Nieuwkerk ook last van.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij wilt het nooit over zichzelf hebben. Dat werd ook duidelijk die keer toen Wilfred het gesprek ging aansturen op zijn zoon, daar werd hij ook erg ongemakkelijk van.
Enkel als de bal richting pedro rolde had die torres kunnen zien, maar op datzelfde moment moet pedro ook kijken waar de laatste verdediger staat en of er niemand in zijn nek hijgt. De rest van de rit naar het goal was die volledig op de bal gefocustquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja en SSZ bijna 2.500.000!!!!! ongelooflijk......![]()
overigens heb ik het na gisteravond voor deze VI Oranje serie helemaal gehad met die Rene van der Gijp....die heeft zich echt belachelijk gemaakt (en irritant) door als enige in heel Nederland stellig te beweren dat die gast die volledig vrijstaande speler op 2 meter totaal niet gezien heeft.....
wat een vervelend "kijk mij eens apart en anders dan de rest" gedrag vertoont ie de laatste tijd zeg...![]()
echt, wat kwam ie dom over met dat slappe gelul van em
Ja, maar het zou wel handig zijn als die speler het zelf ook door had!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:24 schreef gniffie het volgende:
Alleen Gijp die zegt dat Mathijsen beter is dan Puyol, en dat je Pique en Lucio aan de bal mag laten komen want die kunnen geen lange bal geven is echt not dun. Die bal van Pique die gister PRECIES in de voeten van Iniesta kwam
Hij hoeft er niet eens bewust naar te kijken. Als Torres op vijf meter staat dan moet je echt wel een rood shirt in je ooghoek zien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Enkel als de bal richting pedro rolde had die torres kunnen zien, maar op datzelfde moment moet pedro ook kijken waar de laatste verdediger staat en of er niemand in zijn nek hijgt. De rest van de rit naar het goal was die volledig op de bal gefocust
precies, al bij de aanname zie je dat...automatisch, alleen als ie zn ogen de hele tijd dicht had kon ie hem niet zien...quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet eens bewust naar te kijken. Als Torres op vijf meter staat dan moet je echt wel een rood shirt in je ooghoek zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |