Wouter bos en aad mos komen danquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben benieuwd naar de gasten van zondag.. Daar mogen ze best een paar melige lui neerzetten voor als er gewonnen wordt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef gnilrednoz het volgende:
hoe heet dat nr vanaf 8 seconden ofzo?
En Sjelsie en niet zo rulevant dan ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:19 schreef Babbatuur het volgende:
Shirt voor Johan is gedrukt, de foto met de 3d bril in zwart-wit met de tekst Mr. Big Star er onder en achter op het shirt de gebruikelijke quotes als 'Not Dun', 'Dorpsidioot', 'Boerenlul uit de Betuwe' en 'Sjempjuns Liek'
Kijken of ie het gaat waarderen en of Wilfred het uitzending-waardig vindt.
Uiteraard, we maken ook nog wel een foto als op een spelerspresentatie dat Johan het shirt vasthoudt!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En Sjelsie en niet zo rulevant dan ?![]()
Wel tof idee. Krijgen we nog pics van het shirt ?
Geniaal. Erg benieuwd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:40 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Uiteraard, we maken ook nog wel een foto als op een spelerspresentatie dat Johan het shirt vasthoudt!
Ja, van het EK, maar om nou achter de tegenstander die verloren heeft die polonaise te gaan lopen, dan vraag ik mij af of je wel een topsporter bent.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:08 schreef Paul-89 het volgende:
Is van 2 jaar geleden.Maar blijven kneuzen.
Nee, want ze gaan heen en terug, dan ga je dus niet ergens naar toe.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:26 schreef Paul-89 het volgende:
Nah dat is gewoon in de zone waar de pers staat,dus dat is net na de spelerstunnel. Dus die spelers komen zo feestend richting kleedkamers. Maar het ziet er inderdaad een beetje provocerend uit.
Leo Driessen, wat een droeftoeter is datquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Suarez! Misschien moet hij de komische rubriek van Leo Driessen overnemen, dan valt er tenmisnte wat te lachen.
eigenlijk.
Je hebt gelijk had het filmpje zo nooit gezien. Hopen dat wij degene zijn die de polonaise lopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, want ze gaan heen en terug, dan ga je dus niet ergens naar toe.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Leo Driessen, wat een droeftoeter is dat![]()
![]()
En dan kom je bij Frank Snoeks?quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:45 schreef gnilrednoz het volgende:
wat ik overigens echt zo niet snapte was dat Johan zei dat hij Frank Snoeks niks vond, en Jeroen Gruter geweldig. als er iemand slecht is, is het Jeroen Gruter wel. die gast praat zoveel poep dat is echt niet te harden. zoveel bevooroordeeld commentaar ook vooral.. geen objectieve kijk op wedstrijden vaak.. geen accurate kijk iig.. strontziek van die gast. maar mn moeder vindt Frank Snoeks ook irritant.. zal wel aan de generatie liggen.. ik heb liever iemand die veel praat, en geen onzin, dan iemand die minder praat maar constant onzin uitkraamt..
Jeroen Gruter komt uit de stal van Johan derksenquote:Op donderdag 8 juli 2010 03:45 schreef gnilrednoz het volgende:
wat ik overigens echt zo niet snapte was dat Johan zei dat hij Frank Snoeks niks vond, en Jeroen Gruter geweldig. als er iemand slecht is, is het Jeroen Gruter wel. die gast praat zoveel poep dat is echt niet te harden. zoveel bevooroordeeld commentaar ook vooral.. geen objectieve kijk op wedstrijden vaak.. geen accurate kijk iig.. strontziek van die gast. maar mn moeder vindt Frank Snoeks ook irritant.. zal wel aan de generatie liggen.. ik heb liever iemand die veel praat, en geen onzin, dan iemand die minder praat maar constant onzin uitkraamt..
Evert zei over die man 'ik becommentarieer al zo'n 30 jaar wedstrijden en nog nooit heb ik het over andijvie gehad, dat weet ik zeker, dus wat die man zegt klopt absoluut niet!'quote:
ja en SSZ bijna 2.500.000!!!!! ongelooflijk......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |