abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84060611
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef Puvon het volgende:
Waar zakken de meeste mensen trouwens op?
Geen voorrang verlenen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 22:48:30 #202
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_84070058
Zo, ook nog een rijlesje gehad net. Helaas niet in noodweer, ik had de ruitewissers al paraat staan

Ik had mega veel problemen met de koppeling, geen idee wat mis ging maar ik heb de auto 3 keer af laten slaan. What de fuxor en zo. Heb vooruit ingeparkeerd en het ging vaak fout, maar het komt gewoon omdat we het nog nooit goed geoefend hadden. Eén keertje met geluk goed inparkeren betekent nog niet dat je het ook helemaal onder de knie hebt.

Tevens bijna een scooterrijdster omver gereden, maar het was een meisje en daar rem ik wel voor Maar goed. Na eerder al een veel te hard rijdende scooter over het hoofd gezien te hebben was het deze keer gewoon niet goed zichtbaar. Ik zou toch zweren dat de rotonde leeg was, maar opeens kwam daar zo'n scooter de rotonde op. Ik remde wel zelf, geen nood, maar ik schrok wel een beetje. Ik beloof voortaan beter op de letten voor motorrijders (en scooters met meisjes er op, bontkraagjes = extra gas)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_84070294
Hoeveelste les twiFight ?
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:08:22 #204
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_84084421
Theorie is binnen en ik ga vandaag op voor de 4e les van een 10-daagse cursus bij de ANWB.
Het schakelen en het autorijden zelf ging al meteen goed op het moment dat ik wegreed de eerste les (al vaker gereden met m'n pa). Maar het kijken is nog echt wennen , en dan heb ik het vooral over de dode hoek.
Zo had ik gisteren bijvoorbeeld een situatie dat de weg smaller werd bij de stoplichten net voor een brug en er reed ook een fietser voor me op dat moment net iets voor de versmalling, en toen zei mijn instructeur we gaan rechtsaf. Op dat soort momenten vind ik het zelf nogal gevaarlijk om in je dode hoek te kijken omdat je toch even met je ogen van de weg af bent terwijl er een fietser voor je rijdt op een smal stukje.
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
pi_84093116
quote:
Feelgoodbericht
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:02:21 #207
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84094744
62 keer zakken voor je theorie ²
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:00:03 #208
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_84097253
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef vannelle het volgende:
Gefeliciteerd bladerdeegroller!

Ook jij staat er bij in de wiki.
Bedankt allemaal Nu dinsdag even langs het gemeentehuis en dan fahren maar
pi_84097413
Geslaagd 13 juli!

Wist helemaal niet eens dat ik een examen had, had nooit bevestiging gekregen van CBR.

Rijbewijs mag ik maandag afhalen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!
  donderdag 15 juli 2010 @ 17:14:23 #210
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_84097792
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Waterflesje het volgende:
Geslaagd 13 juli!

Wist helemaal niet eens dat ik een examen had, had nooit bevestiging gekregen van CBR.

Rijbewijs mag ik maandag afhalen.
Gefeliciteerd
pi_84097979
Bedankt!

Nu bezig om mijn auto rijklaar te maken.
pi_84099428
Gefeliciteerd!
Wiki is ook aangepast.
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:12:31 #213
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84099969
Vannelle heeft een nieuwe missie gevonden
Wel een logisch gevolg trouwens, hij staat qua instructeur zijn als opperhoofd aan het Rijles topic

Ook van mij gefeliciteerd Waterflesje! Maar hoe kwam dat zo, dat je niet wist dat je examen had? Dat krijg je toch te horen van je instructeur? Ben je nooit naar de rijschool gegaan om een datum te prikken?
pi_84101535
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Purdey het volgende:
Vannelle heeft een nieuwe missie gevonden
Wel een logisch gevolg trouwens, hij staat qua instructeur zijn als opperhoofd aan het Rijles topic
TS moet het bijhouden vind ik en nu ben ik dat. Ik hoop niet dat ik dit topic zelf weer naar pagina 7 help.

En in dit topic geldt hetzelfde als bij mij thuis: daar ben ik ook geen opperhoofd.
Enneuh.........ex-instructeur. Ik mag nog wel lesgeven maar ik kon gewoon niet meer tegen eigenwijze pubers.
Grapje natuurlijk!
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:05:26 #215
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84104315
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

TS moet het bijhouden vind ik en nu ben ik dat. Ik hoop niet dat ik dit topic zelf weer naar pagina 7 help.

En in dit topic geldt hetzelfde als bij mij thuis: daar ben ik ook geen opperhoofd.
Enneuh.........ex-instructeur. Ik mag nog wel lesgeven maar ik kon gewoon niet meer tegen eigenwijze pubers.
Grapje natuurlijk!
Gelukkig voel ik mij als 22 jarige niet meer aangesproken met de woorden 'Eigenwijze puber.'
Oké, ex-instructeur dan..Dan nog, je weet er een hoop van, dat schept vertrouwen
Het is voor lessers fijn om iemand dicht bij het 'vuur' te hebben
pi_84104746
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef Purdey het volgende:

[..]

Gelukkig voel ik mij als 22 jarige niet meer aangesproken met de woorden 'Eigenwijze puber.'
Oké, ex-instructeur dan..Dan nog, je weet er een hoop van, dat schept vertrouwen
Het is voor lessers fijn om iemand dicht bij het 'vuur' te hebben
Dan geldt dat niet voor jou.
Maar niks mis met pubers hoor, weet je wat veel erger is? Oudere mensen.
Heb een vrouw van dik 50 bij me in de auto gehad, paar keer per week. Daar zag ik altijd tegenop, die leerde echt helemaal niks bij. Doe me dan maar een jonkie, die nemen tenminste nog veel op van wat ze doen en te horen krijgen. Word ik blij van.
En dit topic......het is toch leuk om mensen te helpen als dat binnen je mogelijkheden ligt? Ik vind van wel iig.

Zit er trouwens steeds vaker aan te denken om weer les te gaan geven, vrees dat ik door problemen met m'n rug m'n huidige werk niet kan blijven doen.
Dus hou me scherp!
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:16:06 #217
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84104879
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan geldt dat niet voor jou.
Maar niks mis met pubers hoor, weet je wat veel erger is? Oudere mensen.
Heb een vrouw van dik 50 bij me in de auto gehad, paar keer per week. Daar zag ik altijd tegenop, die leerde echt helemaal niks bij. Doe me dan maar een jonkie, die nemen tenminste nog veel op van wat ze doen en te horen krijgen. Word ik blij van.
En dit topic......het is toch leuk om mensen te helpen als dat binnen je mogelijkheden ligt? Ik vind van wel iig.

Zit er trouwens steeds vaker aan te denken om weer les te gaan geven, vrees dat ik door problemen met m'n rug m'n huidige werk niet kan blijven doen.
Dus hou me scherp!
Wat moet je trouwens nog doen om examinator te worden? Moet je daar wel instructeur voor zijn geweest?
Mijn buurvrouw van rond de 50 heeft minstens 2 jaar gelest en 6 keer examen gedaan, maar dat lag écht aan de instructeur zei ze altijd. Ik denk dat die man al bultjes kreeg als hij haar naam op z'n rooster zag voor die dag
pi_84106419
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Wat moet je trouwens nog doen om examinator te worden? Moet je daar wel instructeur voor zijn geweest?
Mijn buurvrouw van rond de 50 heeft minstens 2 jaar gelest en 6 keer examen gedaan, maar dat lag écht aan de instructeur zei ze altijd. Ik denk dat die man al bultjes kreeg als hij haar naam op z'n rooster zag voor die dag
Hoe het zit om examinator te worden weet ik niet, daar heb ik me eerlijk gezegd nooit in verdiepd.
Ik neem aan dat je eerst instructeur moet zijn geweest, lijkt me wel zo logisch.
Wat ik wél zeker weet is dat iemand die examinator wil worden zelf ook (les en) een examen krijgt, heb meerdere keren met 2 van het CBR op examen geweest; 1 ervaren examinator achterin en de wannabee nam het examen dan af.
Het was wel zo dat als de leerling volgens de ervaren examinator onterecht geslaagd of gezakt was hij het laatste woord daar over had.

En ik kreeg ook altijd bekant bultjes van die ouderen, of je iets nou 10 of 100 keer uitlegde, het maakt niet uit.
Op een gegeven moment heb ik haar aangeraden automaat te gaan rijden, kon ze zich tenminste op het verkeer concentreren.
Had ik volgens mij beter niet kunnen zeggen...........kwaad dat ze werd!
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:13:45 #219
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_84107595
Mijn instructeur vertelde onder het lessen het volgende:
Er was een leerling die een TTT had aangevraagd maar door een fout van het CBR was het een echte examen geworden zonder dat de leerling het van vooraf wist. Ze hadden afgesproken met de examinator dat ze gewoon ging rijden net of het een examen was en als ze goed reed gewoon geslaagd was. Dus haalde ze onverwachts het rijbewijs.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_84109360
Mijn instructeur praat echt de heeeeele tijd door.
Zegt ie ook nog deze les, bij het CBR geven ze ook geen aanwijzingen.
Geen idee wat ik daar nou op moet zeggen, hij mag best praten maar als ie even zn mond houd zou ook wel fijn zijn, en dan tegen mij beginnen over geen aanwijzingen bij het CBR?
pi_84109401
Als ik teveel bezig ben met zijn gelul gaat het rijden ook gewoon slechter, motor afslaan enzo.
Slechte instructeur heb ik getroffen volgens mij.
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:54:11 #222
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_84109828
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef ScarFace- het volgende:
Mijn instructeur praat echt de heeeeele tijd door.
Zegt ie ook nog deze les, bij het CBR geven ze ook geen aanwijzingen.
Geen idee wat ik daar nou op moet zeggen, hij mag best praten maar als ie even zn mond houd zou ook wel fijn zijn, en dan tegen mij beginnen over geen aanwijzingen bij het CBR?
Mijn instructeur lulde ook de oren van mijn kop af, ik heb hem gewoon vriendelijk uitgelegd dat dat een negatief effect had op mijn rijgedrag.. Misschien het proberen waard? Die van mij was alleen maar blij dat ik het had gezegd, daar kon hij ook van leren zei ie...

Uiteindelijk toen ik dus gisteren klaar was zei hij nog dat hij heel blij was dat ik dat ooit gezegd had en dat hij inderdaad daarna flinke verbeteringen had gezien
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:58:00 #223
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84110051
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef ScarFace- het volgende:
Als ik teveel bezig ben met zijn gelul gaat het rijden ook gewoon slechter, motor afslaan enzo.
Slechte instructeur heb ik getroffen volgens mij.
Lekker naar een ander gaan die op gepaste momenten praat en zwijgt.Het gaat om jou concentratie En jij betaald die man goed om les te geven, ouwehoeren doet ie maar in de kroeg
pi_84110121
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Purdey het volgende:
Ook van mij gefeliciteerd Waterflesje! Maar hoe kwam dat zo, dat je niet wist dat je examen had? Dat krijg je toch te horen van je instructeur? Ben je nooit naar de rijschool gegaan om een datum te prikken?
Heb al tijden geen rijles gehad en had de rijschool mijn examen aan laten vragen. Zo wist ik dus niet dat ik een examen had en moest ik plots 's ochtends om 8 uur mijn nest uit.

Achteraf kan ik er wel om lachen al kon ik dat dinsdagochtend zeker niet. Ik was er totaal niet blij mee en mijn instructeur gestresst omdat hij niet wist waar we moesten zijn ( )en rijschool de examenpapieren van mijn broertje had meegegeven die de volgende dag moest.

Maar alles was goedgekomen uiteindelijk.
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:05:28 #225
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_84110518
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef honkhonk het volgende:
Hoeveelste les twiFight ?
Euh, 30e of zo , vandaar dat megaveel koppelingproblemen nogal als een verrassing kwam. Afijn, de sfeer was verder wel relaxt (is meestal wat zeurderiger aan zijn kant) en mijn instructeur in het duits horen vloeken tegen de tankautomaat was ook wel grappig. Ik werd wel doodnerveus van het cruise control lampje dat niet uit wou.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')