Bedankt allemaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:05 schreef vannelle het volgende:
Gefeliciteerd bladerdeegroller!![]()
Ook jij staat er bij in de wiki.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Waterflesje het volgende:
Geslaagd 13 juli!
Wist helemaal niet eens dat ik een examen had, had nooit bevestiging gekregen van CBR.
Rijbewijs mag ik maandag afhalen.
TS moet het bijhouden vind ik en nu ben ik dat. Ik hoop niet dat ik dit topic zelf weer naar pagina 7 help.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Purdey het volgende:
Vannelle heeft een nieuwe missie gevonden
Wel een logisch gevolg trouwens, hij staat qua instructeur zijn als opperhoofd aan het Rijles topic
Gelukkig voel ik mij als 22 jarige niet meer aangesproken met de woorden 'Eigenwijze puber.'quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
TS moet het bijhouden vind ik en nu ben ik dat. Ik hoop niet dat ik dit topic zelf weer naar pagina 7 help.![]()
En in dit topic geldt hetzelfde als bij mij thuis: daar ben ik ook geen opperhoofd.
Enneuh.........ex-instructeur. Ik mag nog wel lesgeven maar ik kon gewoon niet meer tegen eigenwijze pubers.
Grapje natuurlijk!
Dan geldt dat niet voor jou.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gelukkig voel ik mij als 22 jarige niet meer aangesproken met de woorden 'Eigenwijze puber.'
Oké, ex-instructeur dan..Dan nog, je weet er een hoop van, dat schept vertrouwen
Het is voor lessers fijn om iemand dicht bij het 'vuur' te hebben
Wat moet je trouwens nog doen om examinator te worden? Moet je daar wel instructeur voor zijn geweest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan geldt dat niet voor jou.
Maar niks mis met pubers hoor, weet je wat veel erger is? Oudere mensen.
Heb een vrouw van dik 50 bij me in de auto gehad, paar keer per week. Daar zag ik altijd tegenop, die leerde echt helemaal niks bij. Doe me dan maar een jonkie, die nemen tenminste nog veel op van wat ze doen en te horen krijgen. Word ik blij van.
En dit topic......het is toch leuk om mensen te helpen als dat binnen je mogelijkheden ligt? Ik vind van wel iig.![]()
Zit er trouwens steeds vaker aan te denken om weer les te gaan geven, vrees dat ik door problemen met m'n rug m'n huidige werk niet kan blijven doen.
Dus hou me scherp!
Hoe het zit om examinator te worden weet ik niet, daar heb ik me eerlijk gezegd nooit in verdiepd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens nog doen om examinator te worden? Moet je daar wel instructeur voor zijn geweest?
Mijn buurvrouw van rond de 50 heeft minstens 2 jaar gelest en 6 keer examen gedaan, maar dat lag écht aan de instructeur zei ze altijd. Ik denk dat die man al bultjes kreeg als hij haar naam op z'n rooster zag voor die dag
Mijn instructeur lulde ook de oren van mijn kop af, ik heb hem gewoon vriendelijk uitgelegd dat dat een negatief effect had op mijn rijgedrag.. Misschien het proberen waard? Die van mij was alleen maar blij dat ik het had gezegd, daar kon hij ook van leren zei ie...quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:46 schreef ScarFace- het volgende:
Mijn instructeur praat echt de heeeeele tijd door.
Zegt ie ook nog deze les, bij het CBR geven ze ook geen aanwijzingen.
Geen idee wat ik daar nou op moet zeggen, hij mag best praten maar als ie even zn mond houd zou ook wel fijn zijn, en dan tegen mij beginnen over geen aanwijzingen bij het CBR?
Lekker naar een ander gaan die op gepaste momenten praat en zwijgt.Het gaat om jou concentratiequote:Op donderdag 15 juli 2010 21:47 schreef ScarFace- het volgende:
Als ik teveel bezig ben met zijn gelul gaat het rijden ook gewoon slechter, motor afslaan enzo.
Slechte instructeur heb ik getroffen volgens mij.
Heb al tijden geen rijles gehad en had de rijschool mijn examen aan laten vragen. Zo wist ik dus niet dat ik een examen had en moest ik plots 's ochtends om 8 uur mijn nest uit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:12 schreef Purdey het volgende:
Ook van mij gefeliciteerd Waterflesje! Maar hoe kwam dat zo, dat je niet wist dat je examen had? Dat krijg je toch te horen van je instructeur? Ben je nooit naar de rijschool gegaan om een datum te prikken?
Euh, 30e of zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |