Misschien zit je te ver weg van de koppeling.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:05 schreef twiFight het volgende:
[..]
Euh, 30e of zo, vandaar dat megaveel koppelingproblemen nogal als een verrassing kwam. Afijn, de sfeer was verder wel relaxt (is meestal wat zeurderiger aan zijn kant) en mijn instructeur in het duits horen vloeken tegen de tankautomaat was ook wel grappig. Ik werd wel doodnerveus van het cruise control lampje dat niet uit wou.
Zo vond ik het ooit vreemd dat de auto zo langzaam optrok om daarna af te slaan. Bleek dat ik in z'n 3 wou vertrekken, tot 2 keer toe.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:19 schreef Puvon het volgende:
[..]
Misschien zit je te ver weg van de koppeling.
Ik zit nu ook rond mijn 30e en bij mij slaat hij soms af omdat ik vergeet terug te schakelen bij een stoplicht
Oke ik zal het hem zeker vertellen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:54 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Mijn instructeur lulde ook de oren van mijn kop af, ik heb hem gewoon vriendelijk uitgelegd dat dat een negatief effect had op mijn rijgedrag.. Misschien het proberen waard? Die van mij was alleen maar blij dat ik het had gezegd, daar kon hij ook van leren zei ie...
Uiteindelijk toen ik dus gisteren klaar was zei hij nog dat hij heel blij was dat ik dat ooit gezegd had en dat hij inderdaad daarna flinke verbeteringen had gezien
Ah, als ie ook te laat komt zonder duidelijke reden dan zou ik inderdaad ook is overwegen om een andere rijschool te zoeken.. Of je moet een pakket hebben van een x aantal lessen.. dat was bij mij het geval.. dus ik kon sowieso niet weg aangezien alles al betaald was.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oke ik zal het hem zeker vertellen.
@Purdey, binnenkort gaat hij op vakantie dan les ik bij een ander ik zal inderdaad het 1 en ander eens serieus overwegenhij komt ook vaak te laat, wil bij tankstations stoppen om een broodje te halen, wil de controle houden want supervaak en snel grijpt ie het stuur soms als ik alleen maar moet keren op het midden van een weg bijvoorbeeld(omdat ie zelf mij de verkeerde weg op heeft gestuurd
)
Ik ben een keer onbedoeld succesvol opgetrokken in de derde, gewoon een kwestie van het aangrijpingspunt wat langer vasthoudenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:27 schreef Waterflesje het volgende:
[..]
Zo vond ik het ooit vreemd dat de auto zo langzaam optrok om daarna af te slaan. Bleek dat ik in z'n 3 wou vertrekken, tot 2 keer toe.
Ik heb een pakket, anders zou ik ook nooit voor een TTT gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:14 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ah, als ie ook te laat komt zonder duidelijke reden dan zou ik inderdaad ook is overwegen om een andere rijschool te zoeken.. Of je moet een pakket hebben van een x aantal lessen.. dat was bij mij het geval.. dus ik kon sowieso niet weg aangezien alles al betaald was.
Ah vandaar.. Mijn rijschool deed verder niet aan een TTT. Maar dan moet je dat gewoon proberenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:56 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik heb een pakket, anders zou ik ook nooit voor een TTT gaanmaar ze hebben meerdere instructeurs
Is normaal hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:56 schreef Dubish het volgende:
Begin al zenuwachtig te worden, nog maar 5daagjes
Gelukkig rijdt mijn vader ook mee, maar de A2 is nu dus één grote bouwput...quote:
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:15 schreef BasementDweller het volgende:
Ja inderdaad. Toen ik even niet goed oplette op de A2 hield mijn rijstrook opeens op en kon ik niet meer invoegen. Dus goed die oranje bordjes in de gaten houden.
Waar ik me ook zorgen om maak is of ik de golf6 wel tot die tijd onder 'controle' ga krijgen. Morgen ga ik er eerste keer in rijden, en dan 1keertje voor me examen that's itquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is normaal hoorIk ben gaan aftellen vanaf de dag dat ik wist dat ik examen zou hebben. Ik heb drie weken een soort van, hoe ik het liefkozend noemde, 'Final countdown' gehad
Het is woensdag voor je het weet, en je examen is ook zo weer voorbij. Ik hoop van harte dat je slaagt!
Als je er morgen in gereden hebt en je hebt em voor je gevoel nog niet onder controle kun je evt. nog een extra lesje vragen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Dubish het volgende:
[..]
Waar ik me ook zorgen om maak is of ik de golf6 wel tot die tijd onder 'controle' ga krijgen. Morgen ga ik er eerste keer in rijden, en dan 1keertje voor me examen that's it
Nou, 't ging super. Nou ja, ik dacht nog even voor een kruisende auto de weg op te kunnen, maar dat ging dus niet zo lekker. Volgens mij moest hij wel flink remmen... Oeps.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Ik ga nu... Ik zal jullie laten weten hoe het was.
Ach, je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nou, 't ging super. Nou ja, ik dacht nog even voor een kruisende auto de weg op te kunnen, maar dat ging dus niet zo lekker. Volgens mij moest hij wel flink remmen... Oeps.
Alsjeblieft, klik en leesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:39 schreef Puvon het volgende:
Hoe lang is de gemiddelde aanvraagtijd voor een TT en Rijexamen?
3 weken lijkt mij wel wat lang
Joh, als jij vandaag merkt dat het niet goed voelt dan is dat een probleem van de rijschool. Ze kunnen niet van jou verwachtten dat je eerst 20 lessen in een bepaald soort auto doet, en je examen in een compleet andere auto. Kijk hoe het vandaag valt, en lukt het niet, dan moet je dat eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Dubish het volgende:
[..]
Waar ik me ook zorgen om maak is of ik de golf6 wel tot die tijd onder 'controle' ga krijgen. Morgen ga ik er eerste keer in rijden, en dan 1keertje voor me examen that's it
In Rotterdam was het rond april/mei 3 weken voor TTT en 4 weken voor examen, dus 41 dagen valt opzich best mee hoor. Je vraagt je examen ook pas aan als je instructeur zeker weet dat in die speling tussen aanvraag en examen jij de punten gaat verbeteren die je moet verbeterenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:55 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Wajoo, 41 dagen in Utrecht. Optijd aanvragen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |