Tegen Servie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar toen waren ze nog best goed. Met 10 man, als ik het goed heb.
Spanje heeft in tegenstelling tot Engeland en Argentinië, geen zwak middenveld en verdediging.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:37 schreef Jane het volgende:
Zou dit Duitslands zwakke wedstrijd zijn, waar Hugo Borst het eerder over had?
Laat me raden: alleen de keeper van SC heeft niet gescoordquote:
erhm welke wedstrijd heb jij gister gekekenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
Iedereen hier wilt verlenging en denkt dat we dit makkelijk aan kunnen. Maar kijk naar paraguay - ghana. Dat eindigde ook op penalty. Maar alsnog maakte dat 'zwakke' paraguay er wel 3-2 van gisteren. Dus alsjeblieft kalm aan en loop niet gelijk van stapel.
Correctquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Laat me raden: alleen de keeper van SC heeft niet gescoord
Bij rust stonden de mannen van Ron Jans al met 0-16 voor, terwijl het scorebord van het Sportpark Skoatterwâld niet verder dan 9 kon gaan.quote:
* BlueMage geeft een landkaart aan met Paraguay & Uruguay omcirkeldquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef Warrick21 het volgende:
Iedereen hier wilt verlenging en denkt dat we dit makkelijk aan kunnen. Maar kijk naar paraguay - ghana. Dat eindigde ook op penalty. Maar alsnog maakte dat 'zwakke' paraguay er wel 3-2 van gisteren. Dus alsjeblieft kalm aan en loop niet gelijk van stapel.
Ik dacht dat ik naar de herhaling zat te kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef SemperSenseo het volgende:
Ze reageren wel traag op het doel die Spanjaarden...
Dit verwacht ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef mcwops het volgende:
het is wachten op een geniaal moment. van Spanje welteverstaan
Score tegen Engeland was geflatteerd; dat open huis bij eng was er niet geweest als het 2-2 was geworden. Maar Argentinie was echt een rampquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:40 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Spanje heeft in tegenstelling tot Engeland en Argentinië, geen zwak middenveld en verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |